2015-09-24, 08:13
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Du berättade inte sanningen, du hittar ju bara på som vanligt. Försök var lite seriös nångång

Nej det är den äkta sanningen varken mer eller mindre. Allt annat har varit en täckmantel för att dölja hur det verkligen ligger till. Kan du inte motbevisa mig så innebär det att jag har rätt allt enligt din egen logik. Så sluta snacka goja.
Citera
2015-09-25, 23:24
Medlem
MeanMEs avatar
Det är nog vanliga facklor av något slag.

Om man ser på denna videon så ser man hur långsamt dagens militära facklor faller.
https://www.youtube.com/watch?v=EcMt2QX5ARM
Troligen fosfor uppblandad med natriumsulfat för att få ett gult sken.
Citera
2015-09-26, 00:47
Medlem
Det är en rätt kass video. Om man pausar och hoppar lite fram och tillbaka så kan man se att dessa ljusen rör sig med molnen, alltså med vindens riktning, dom tappar dessutom höjd med tiden, och den första som slocknar är den första som visade sig. Man kan ju fråga sig, varför rör sig Utomjordingarna med vindens hastighet och riktning, och varför tappar dom höjd, och varför slocknar den första som visade sig först.

Detta är inget annat än planerat, "No airplanes visible", som om dom skulle kunna se ett cessna plan därifrån. Nedu, detta är tragiskt planerat. Att dom här nissarna sitter hemma och knåpar ihop magnesium bollar i lyktor eller något liknande för att få en liten skara människor att tro, det tror jag absolut mera på.
Senast redigerad av killercan1 2015-09-26 kl. 01:24.
Citera
2015-09-26, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Nej det är den äkta sanningen varken mer eller mindre. Allt annat har varit en täckmantel för att dölja hur det verkligen ligger till. Kan du inte motbevisa mig så innebär det att jag har rätt allt enligt din egen logik. Så sluta snacka goja.
Men skärp dig nu, du överdriver ju. Steven Greer skulle aldrig ljuga, han tjänar inget på det, han vill väcka människor från sitt ide att fatta sanningen är här. Steven Greer är en välutbildad man.
Citera
2015-09-27, 00:05
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Men skärp dig nu, du överdriver ju. Steven Greer skulle aldrig ljuga, han tjänar inget på det, han vill väcka människor från sitt ide att fatta sanningen är här. Steven Greer är en välutbildad man.

Så hans strandresor där han tar tusentals dollar från varje deltagande, och där de får titta på artilleriljus samtidigt som han påstår att det är rymdfarkoster, är inte ekonomiskt fördelaktiga för honom?

Om så är fallet, så kanske Du kan presentera vart alla dessa tusentals dollar tar vägen?
Den senaste videon jag såg från detta såg ut att ha minst 10 deltagare. Det ger minst sagt hundra tusen kronor i intäkter. Vad för strandrätt, hyra och bussavgift kan konsumera en sådan summa?
Citera
2015-09-27, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Så hans strandresor där han tar tusentals dollar från varje deltagande, och där de får titta på artilleriljus samtidigt som han påstår att det är rymdfarkoster, är inte ekonomiskt fördelaktiga för honom?

Om så är fallet, så kanske Du kan presentera vart alla dessa tusentals dollar tar vägen?
Den senaste videon jag såg från detta såg ut att ha minst 10 deltagare. Det ger minst sagt hundra tusen kronor i intäkter. Vad för strandrätt, hyra och bussavgift kan konsumera en sådan summa?
Smakar det så kostar det brukar man säga, bill clinton tar också massa pengar för föreläsningar det ingår i jobbet. Men vip medlemmar får gå dit gratis, min källa har varit på flera föredrag av steven greer eftersom han just är vip, och det är så jag får reda på min info.
Citera
2015-09-28, 10:45
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Smakar det så kostar det brukar man säga, bill clinton tar också massa pengar för föreläsningar det ingår i jobbet. Men vip medlemmar får gå dit gratis, min källa har varit på flera föredrag av steven greer eftersom han just är vip, och det är så jag får reda på min info.

Du om någon borde väl vara vip medlem i o m att du enligt egen utsago, sitter på så mycket information. Vadan detta att du inte har fått taga steget in i finrummet?
Citera
2015-09-28, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wastelandwolfe
Du om någon borde väl vara vip medlem i o m att du enligt egen utsago, sitter på så mycket information. Vadan detta att du inte har fått taga steget in i finrummet?
Jag bor i sverige, mina källor bor i usa lite skillnad. Jag har inte lust att födjupa mig lika djupt som mina källor gör då måste man vara med på alla jävla föredrag vilket kan bli tråkigt i längden. Jag har ju ett liv vid sidan om detta med sanningen även om mycket av min tid går åt att förmedla sanningen till folket. Och jag är glad att jag har omvandlat flera icke troende till just troende, det betyder att jag gjort ett väldigt bra jobb. Till dagens datum har jag omvandlat fler än tusen människor till troende.
Citera
2015-09-28, 19:21
Medlem
meramans avatar
Citat:
Jag bor i sverige, mina källor bor i usa lite skillnad. Jag har inte lust att födjupa mig lika djupt som mina källor gör då måste man vara med på alla jävla föredrag vilket kan bli tråkigt i längden. Jag har ju ett liv vid sidan om detta med sanningen även om mycket av min tid går åt att förmedla sanningen till folket. Och jag är glad att jag har omvandlat flera icke troende till just troende, det betyder att jag gjort ett väldigt bra jobb. Till dagens datum har jag omvandlat fler än tusen människor till troende.

Du har inga källor. Du har redan bevisat för oss alla att du bara är en bluff. Varför gräver du inte ner dig?
Citera
2015-09-29, 16:59
Bannlyst
Citat:
Du har inga källor. Du har redan bevisat för oss alla att du bara är en bluff. Varför gräver du inte ner dig?
Jag har källor, är du avundsjuk eller? Mina källor är 100% sanna och går enbart ut efter det sanningen säger, det är därför allt jag skriver är sant, annars hade jag givetvis inte skrivit det.
Citera
2015-10-02, 10:29
Medlem
meramans avatar
Citat:
Jag har källor, är du avundsjuk eller? Mina källor är 100% sanna och går enbart ut efter det sanningen säger, det är därför allt jag skriver är sant, annars hade jag givetvis inte skrivit det.

Upp till bevis annars är det och du en bluff. Jo just det, du bevisar ju aldrig något någonsin. Du ljuger jag talar sanning. Varför skulle jag ljuga? Mina källor på Uranus vet mer än dina källor i USA. Hitler var en struts. Punkt slut
Citera
2015-10-06, 16:33
Bannlyst
Citat:
Upp till bevis annars är det och du en bluff. Jo just det, du bevisar ju aldrig något någonsin. Du ljuger jag talar sanning. Varför skulle jag ljuga? Mina källor på Uranus vet mer än dina källor i USA. Hitler var en struts. Punkt slut
Men så kan du inte direkt påstå. Kan du snälla förengångskull säga varför jag skulle ljuga?? Vad tjänar jag på att skriva här på forumet o ljuga? Tror du jag tycker det är roligt? Va fan sysslar du med egentligen, vem är du? Jag börjar undra det faktistk, du hackar på mig på alla trådar, är du från illuminati eller nånting? Vad tjänar du på att svara mig och kalla mig fula saker inlägg efter inlägg? Varför är du inte avstängd på forumet undrar jag??? Vad fan är det som pågår egentligen??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in