2015-09-18, 14:31
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Det är ni som ska bevisa att jag har fel, kan ni inte bevisa det så är det inte mer rätt att jag har alltid rätt i mina meningar.

Så om jag påstår att Kalle Anka bor på baksidan utav månen så är det alltså upp till dig att bevisa att det är inte sant? Tills dess så har jag alltså rätt....är det så du menar?
Citera
2015-09-18, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wastelandwolfe
Så om jag påstår att Kalle Anka bor på baksidan utav månen så är det alltså upp till dig att bevisa att det är inte sant? Tills dess så har jag alltså rätt....är det så du menar?
Men det där var ju barnsligt jämnförelse, det ska vara sund förnuft i det hela.
Citera
2015-09-18, 15:49
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Men det där var ju barnsligt jämnförelse, det ska vara sund förnuft i det hela.
Sunt förnuft?...jaha..men om jag då byter ut Kalle Anka till din favorit Hitler?
Jag påstår alltså att Hitler bor på baksidan utav månen. Har jag då rätt tills dess att du har bevisat motsatsen?

Är det så ditt resonemang fungerar för dig?
Citera
2015-09-18, 16:01
Bannlyst
Citat:
Sunt förnuft?...jaha..men om jag då byter ut Kalle Anka till din favorit Hitler?
Jag påstår alltså att Hitler bor på baksidan utav månen. Har jag då rätt tills dess att du har bevisat motsatsen?

Är det så ditt resonemang fungerar för dig?
Precis nu börjar du fatta!
Citera
2015-09-19, 07:57
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:

Då är det ställt utom allt rimligt tvivel att du inte fattar ett dugg. Tack för ordet.
Citera
2015-09-19, 12:53
Bannlyst
Citat:
Då är det ställt utom allt rimligt tvivel att du inte fattar ett dugg. Tack för ordet.
Vad är det jag inte fattar exakt? DU skriver utan betydelse i dina inlägg
Citera
2015-09-21, 13:34
Medlem
meramans avatar
Citat:

Då kör vi din konstgjorda logik och du SKA bevisa att jag har fel:

Hitler har aldrig funnits. Han var bara en skyltdock som fotograferades överallt. Detta för att dölja att nazisternas ledare egentligen är en lila struts från Merkurius.

Då strutsar inte förökar sig så snabbt så klonade dom grå gayaliens för att få en stor armé. Nazisterna förlorade ändå kriget pga att dom hellre knullade varandra i röven än krigade. Dom var ju som sagt gay allihopa.

Dom byggde en hiss och flyttade till månen. Hissen går från Kaknästornet i Stockholm och finns fortfarande kvar. Men bara om man är inbjuden eller född i hollow earth.

Bevisa att jag har fel annars är detta en välkänd sanning
Citera
2015-09-21, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Då kör vi din konstgjorda logik och du SKA bevisa att jag har fel:

Hitler har aldrig funnits. Han var bara en skyltdock som fotograferades överallt. Detta för att dölja att nazisternas ledare egentligen är en lila struts från Merkurius.

Då strutsar inte förökar sig så snabbt så klonade dom grå gayaliens för att få en stor armé. Nazisterna förlorade ändå kriget pga att dom hellre knullade varandra i röven än krigade. Dom var ju som sagt gay allihopa.

Dom byggde en hiss och flyttade till månen. Hissen går från Kaknästornet i Stockholm och finns fortfarande kvar. Men bara om man är inbjuden eller född i hollow earth.

Bevisa att jag har fel annars är detta en välkänd sanning
Herregud att du bara orkar. Till att börja med så sluta härma mig.

Hitler har funnits, finns kända dokument om det. Mycket möjligt att hitler finns på månen, men det är svårt att bevisa. Han kan antingen vara på månen eller hollow earth, enligt mina källor så är dom osäkra exakt vart han är. Men det är något av dom två.
Citera
2015-09-22, 08:09
Medlem
meramans avatar
Citat:
Herregud att du bara orkar. Till att börja med så sluta härma mig.

Hitler har funnits, finns kända dokument om det. Mycket möjligt att hitler finns på månen, men det är svårt att bevisa. Han kan antingen vara på månen eller hollow earth, enligt mina källor så är dom osäkra exakt vart han är. Men det är något av dom två.

Åh nej jag berättade sanningen. Det är DU som ska bevisa att jag har fel. Det är så det fungerar det har du själv sagt
Citera
2015-09-23, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Åh nej jag berättade sanningen. Det är DU som ska bevisa att jag har fel. Det är så det fungerar det har du själv sagt
Du berättade inte sanningen, du hittar ju bara på som vanligt. Försök var lite seriös nångång
Citera
2015-09-23, 16:17
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Du berättade inte sanningen, du hittar ju bara på som vanligt. Försök var lite seriös nångång
Citera
2015-09-23, 16:27
Medlem
Citat:

Är du verkligen över 18år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in