2015-10-05, 17:54
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joghd
Han och många andra uttryckte sig mycket rasistiskt om iranier i den tråden.

Men då så. Då bör det ju vara en simpel sak för dig och de andra virrpannorna att LÄNKA till det inlägget av moderatorn då? Varför har ni inte gjort det hittills utan bara gnyr som små barn bara för att ni inte klarar att argumentera för er sak i hangarfartygstråden. Hosta fram de rasistiska inläggen nu eller lägg ner
Citera
2015-10-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Så om man inte tror att Iran kan sänka ett Amerikansk hangarfartyg så är man automatiskt rasist?

Nej, det har ingenting med saken att göra..
Men att vinkla tråden i en viss riktning som moderator där varje moderatormeddelande riktas mot ena sidan och dessutom i meddelandet markera sina åsikter skapar en vinkling. Dessutom ger modratorn olika signaler om vad som gäller..ena minuten är det parallella diskussioner medan han i rätt läge agerar efter sin agenda.

Ja, moderatorn har missbrukat sin makt i en viss riktning där iranier fått problem med sina inlägg.
Citera
2015-10-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wishie
Men då så. Då bör det ju vara en simpel sak för dig och de andra virrpannorna att LÄNKA till det inlägget av moderatorn då? Varför har ni inte gjort det hittills utan bara gnyr som små barn bara för att ni inte klarar att argumentera för er sak i hangarfartygstråden. Hosta fram de rasistiska inläggen nu eller lägg ner
Moderatorn har redan visat sina åsikter om "bananrepubliken" Iran .. Och även fått med sina åsikter med /mod i slutet . 3 gånger
Du kommer ingen vart genom att hela tiden spela..eftersom du är hans medspelare i samma tråd.
Citera
2015-10-05, 19:47
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Moderatorn har redan visat sina åsikter om "bananrepubliken" Iran .. Och även fått med sina åsikter med /mod i slutet . 3 gånger
Du kommer ingen vart genom att hela tiden spela..eftersom du är hans medspelare i samma tråd.

Du verkar ha lite svårt att förstå så jag ska skriva extra långsamt för dig.
Länka till ett rasistisk inlägg från moderatorn, annars sluta gnäll.
Citera
2015-10-05, 19:55
Bannlyst
Citat:

Så du tror du bara kan ge folk order? Här har du, tuffing.

"din värdelösa lilla sandapa"

(FB) Kan Iran sänka amerikanskt hangarfartyg?

Men det var än mer tydligt om man följde tråden och såg vinklingen vilket redan visats.
Citera
2015-10-05, 20:06
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Så du tror du bara kan ge folk order? Här har du, tuffing.

"din värdelösa lilla sandapa"

(FB) Kan Iran sänka amerikanskt hangarfartyg?

Men det var än mer tydligt om man följde tråden och såg vinklingen vilket redan visats.

Då skriver jag långsamt till dig med så även du kanske förstår... Det var ANVÄNDAREN T-80U:s inlägg du länkade till... Inte MODERATORN T-80U:s inlägg. Är det tillräckligt klart nu? Ljuda orden några gånger ifall du känner att det fortfarande inte går in i skallen på dig
Senast redigerad av Wishie 2015-10-05 kl. 20:33.
Citera
2015-10-05, 20:11
Bannlyst
Citat:
Då skriver jag långsamt till dig med så även du kanske förstår... Det var ANVÄNDAREN T80u:s inlägg du länkade till... Inte MODERATORN T90u:s inlägg. Är det tillräckligt klart nu? Ljuda orden några gånger ifall du känner att det fortfarande inte går in i skallen på dig

Det är samma person. Han är rasist.

Eller snackar du om pansarvagnar? Du ger ju order och grejer.
Citera
2015-10-05, 20:18
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Det är samma person. Han är rasist.

Eller snackar du om pansarvagnar? Du ger ju order och grejer.

Och då tittar du på trådens topic.. Vad står där? Känner du att du är på topic nu?

Sen är det precis skitsamma ifall man är rasist, nazist, utomjording eller miljöpartist såvida man som moderator modererar trådarna efter forumets regler. Läs långsamt några ggr nu innan du skickar ett svar igen så slipper du verka urkorkad ännu en gång
Citera
2015-10-05, 20:39
Bannlyst
Citat:
Och då tittar du på trådens topic.. Vad står där? Känner du att du är på topic nu?

Sen är det precis skitsamma ifall man är rasist, nazist, utomjording eller miljöpartist såvida man som moderator modererar trådarna efter forumets regler. Läs långsamt några ggr nu innan du skickar ett svar igen så slipper du verka urkorkad ännu en gång

Jag skojade när jag skrev om pansarvagnar, men du är för dum för att uppfatta det. Ditt svar var så absurt.

Han är rasist och modererar inte enligt reglerna. Det är bevisat och du skämmer ut dig.
Citera
2015-10-05, 20:45
Medlem
Citat:
Nej tro mig det är du som medvetet missförstår..
Ingen har pratat om rasistiska inlägg, vad som åsyftats gäller rasistisk moderering.
Citera
2015-10-05, 20:47
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Jag skojade när jag skrev om pansarvagnar, men du är för dum för att uppfatta det. Ditt svar var så absurt.

Han är rasist och modererar inte enligt reglerna. Det är bevisat och du skämmer ut dig.

Du förstår verkligen inte, va? Är det kunskaperna i svenska som inte är tillräckliga eller är du bara nån stackare som inte ens klarade särskolan?
Hursomhelst, jag ger upp på dig. Någon med större tålamod får försöka förklara det hela för dig
Citera
2015-10-05, 20:51
Medlem
Citat:
Du förstår verkligen inte, va? Är det kunskaperna i svenska som inte är tillräckliga eller är du bara nån stackare som inte ens klarade särskolan?
Hursomhelst, jag ger upp på dig. Någon med större tålamod får försöka förklara det hela för dig

Han förstår bra.. Det är du som inte kan ditt eget språk/ alternativt försöker förvränga saker..
Att T-80U är en rasist som användare har redan bevisats. Att hans åsikter drabbar hans moderering är nu också bevisad..

Du tjänar inte på det här eftersom det finns mycket som talar mot den här moderatorn..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in