Citat:
Klart att det har.Du tramsar bara till det.
Citat:
Du menar att jag inte är lika dum och naiv som du korkade kelb?
jag är inte för Saudi eller andra rika muslimska länder som vägrar hjälpa sina medmänniskor men det är mycket du inte fattar och förstår.
Citat:
Hahahahaha, människor i nöd är inte när hustru 36s Pradaväska gått sönder och hon måste resa till London och köpa en ny, jävla dumskalle. Saudis ledning är en samling diktatorer av normalgraden de gör inget för andra om det inte handlar om billig pr. Så knip igen käften kelb, dina sagor kan du berätta för annat ökenpatrask.
Jag anser att Saudi borde göra mycket mer än vad de gör idag men de hjälper faktiskt behövande och människor i nöd mer än du din lilla råtta någonsin kommer veta om.
Citat:
De hjälper fattiga i smyg för att de inte vill syns. Gud älskar de som hjälper behövande i smyg och inte för att synas och berömmas av människor. Att Saudi inte tar emot flyktingar beror på politiken. Syrien är shiiter och Saudi är rädd att deras land drabbas av oro om de släpper in för många människor med en annan ideologi än vad de har.
Klart de måste hjälpa andra i smyg, annars hade ju alla människor sett hur lite de gör.
Det är ju inte för inte västs ledare kritiserar dem.
De är en samling snåla svin inget mer eller mindre.
Och du är deras villiga booty boy.
Och om dessa två inriktningar inte kan hålla samman i Saudi varför kan de det i Sverige.
Vad har vi att lära av dessa getknullare igen sade du?
Citat:
Oj då, du har insett att getknullare som du inte har något vettigt att bidra med? Ni underutvecklade araber och annat muslimskt pack som står och försvarar varje utvecklingsstörd imam eller mulla, tror du någon i väst tar er på allvar? Ni är ju bara ett pack som ägnar er åt att bekämpa varandra över vilken saga som är sann. Sedan får vi vettiga i väst sopa ihop det ni lämnar efter er. Ni är mänsklighetens sopstation. De vettiga muslimerna inser vilken skit ni skapar och flyr. Sedan sitter dräglande utvecklingsstörda kelbs som du i förorten och pissar på dina föräldrar och hyllar den islam som tvingade dem att fly.
Tycker jag att de gör rätt? Nej, är det förståeligt? JA! Du din lilla råtta, ska inte ens öppna käften. Vi pratar inte om religion här utan om Guds existens. Vilken religion som är den rätta är en annan diskussion men det är för mycket för din ruttna hjärna att förstå. Dra dig tillbaka i ditt ruttna skal för du har inte mycket att komma med.
Citat:
Det är rätt finns inte en vettig människa utanför islam som inte sett vilka sjuka jävlar det är som är muslimer. Ni skulle ha något att lära oss, är du helt dum i huvudet, kriminella och sjuka spärrar vi redan in idag som det är.
Gud har en plan och ett syfte med allt som sker. Gud vill att Islam ska bli känd över hela världen och det har den nu blivit.
Citat:
Många muslimer flyttar från sina länder till främmande länder och på så sätt sprids Islam och främmande folkslag får veta mer om religionen och om de trots att de kommit i kontakt med den och vet vad som gäller avvisar den, har de fördärvat sina själar.
Det var ett märkligt sätt att säga "fly från att vi muslimer förstör våra länder som vanligt".
Du lurar ingen här så varför inte vara ärlig.
Finns inte ett vettigt muslimskt land längre nu när Turkiet själva valt att upphöra att vara det. Det är bara en samling land som representerar mänsklighetens skräphög. Bästa är att bara kasta tillbaka er till era hemländer. Ni är inte till nytta för någon i väst. Ni är högkriminella, outbildade, idioter till religiösa fanatiker. Finns ingen nytta vi kan ha av er i ett utvecklat samhälle.
Prova bananer gör redan leverantören så inte ens det duger ni till.
Ni skulle ha något att lära oss...
Citat:
Nu kommer det att dröja ett tag innan USA eller Israel utplånar all ohyra där nere genom att bomba bort er. Men fatta de är inte "Gud" för det.
Detta sker för att de på domedagen inte ska säga ''om detta visste vi inget'' Gud utplånar ondska i de muslimska länderna genom allt det som sker idag men samtidigt sprider sin religion över hela världen.
Citat:
Du är dum i huvudet.
Jag är inget jihadist.
Citat:
Ja jag sa just det, du är dum i huvudet, du behöver inte upprepa det, ohyra där.
Jag är en muslim som tror på min Gud, profet och koranen.
Citat:
Ingen normal människa kan försvara den idioti de står för så tycker du att du förtjänar en klapp på huvudet? Eller önskar du ett mer passande hundkex?
Vad människor i muslimska länder gör håller jag mig avvaktande till.
Citat:
Jag förstår du känner dig väldigt besviken över din evolutionära lott, det hade jag med gjort, men då alla i din fars och mors släkt sedan flera århundraden tillbaka endast varit mänsklig ohyra, vad kan du förvänta dig? Ni har inget vettigt att bidra med i vårt samhälle, ni förblir socialbidragstagare i all framtid här för ingen har behov av att spränga slumpmässiga byggnader i luften eller skjuta småbarn eller serietecknare. Det är en väldigt liten arbetsmarknad för det här i väst.
Jag är inte som du, din lilla råtta.
Citat:
Det sanna är ju att du mest saknar hjärnkapacitet för att tänka till och börja med.
Jag gör inga förhastade slutsatser av det jag ser och hör. Det kan ligga andra motiv bakom det som sker i världen men Guds plan går i uppfyllelse alltid. Nu tycker jag att du ska låta någon smiska dig och lär dig veta hutt. Du fattar föga av det om sker i världen.
"Guds plan" det är att se till att araber/muslimer dör ut, Finns ju inte ett vettigt land där ni verkar utan var man än kommer står politiska ledare och plundrar länderna medans ni hjärndöda muslimer klappar händerna och ropar Allahu Akbar... Ni kan ju inte bli mer rumpknullade av era politiska ledare än ni redan blir. Sedan kommer ni hit till väst och och klagar högljutt på oss och tycker ni har något att lära oss... Nej vi vill inte vara sådana idioter som ni som sabbar allt ni kommer i närheten av. Ni har inget att lära oss annat än idioti och det bästa vi kunde göra med pack som du är att kasta ut er. Men det kommer SD snart att göra med dagens politik och ert sätt att uppträda i samhället, det är bara en tidsfråga innan as som du givit dem en regeringsstol.
Senast redigerad av MeanME 2015-10-05 kl. 13:58.
Senast redigerad av MeanME 2015-10-05 kl. 13:58.
Det som händer i de länder du radade upp har inget med Islam att göra.