2015-10-05, 13:53
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Är du på riktigt? Det som händer i de länder du radade upp har inget med Islam att göra.
Klart att det har.
Du tramsar bara till det.
Citat:
jag är inte för Saudi eller andra rika muslimska länder som vägrar hjälpa sina medmänniskor men det är mycket du inte fattar och förstår.
Du menar att jag inte är lika dum och naiv som du korkade kelb?
Citat:
Jag anser att Saudi borde göra mycket mer än vad de gör idag men de hjälper faktiskt behövande och människor i nöd mer än du din lilla råtta någonsin kommer veta om.
Hahahahaha, människor i nöd är inte när hustru 36s Pradaväska gått sönder och hon måste resa till London och köpa en ny, jävla dumskalle. Saudis ledning är en samling diktatorer av normalgraden de gör inget för andra om det inte handlar om billig pr. Så knip igen käften kelb, dina sagor kan du berätta för annat ökenpatrask.
Citat:
De hjälper fattiga i smyg för att de inte vill syns. Gud älskar de som hjälper behövande i smyg och inte för att synas och berömmas av människor. Att Saudi inte tar emot flyktingar beror på politiken. Syrien är shiiter och Saudi är rädd att deras land drabbas av oro om de släpper in för många människor med en annan ideologi än vad de har.

Klart de måste hjälpa andra i smyg, annars hade ju alla människor sett hur lite de gör.
Det är ju inte för inte västs ledare kritiserar dem.
De är en samling snåla svin inget mer eller mindre.
Och du är deras villiga booty boy.
Och om dessa två inriktningar inte kan hålla samman i Saudi varför kan de det i Sverige.
Vad har vi att lära av dessa getknullare igen sade du?
Citat:
Tycker jag att de gör rätt? Nej, är det förståeligt? JA! Du din lilla råtta, ska inte ens öppna käften. Vi pratar inte om religion här utan om Guds existens. Vilken religion som är den rätta är en annan diskussion men det är för mycket för din ruttna hjärna att förstå. Dra dig tillbaka i ditt ruttna skal för du har inte mycket att komma med.
Oj då, du har insett att getknullare som du inte har något vettigt att bidra med? Ni underutvecklade araber och annat muslimskt pack som står och försvarar varje utvecklingsstörd imam eller mulla, tror du någon i väst tar er på allvar? Ni är ju bara ett pack som ägnar er åt att bekämpa varandra över vilken saga som är sann. Sedan får vi vettiga i väst sopa ihop det ni lämnar efter er. Ni är mänsklighetens sopstation. De vettiga muslimerna inser vilken skit ni skapar och flyr. Sedan sitter dräglande utvecklingsstörda kelbs som du i förorten och pissar på dina föräldrar och hyllar den islam som tvingade dem att fly.
Citat:
Gud har en plan och ett syfte med allt som sker. Gud vill att Islam ska bli känd över hela världen och det har den nu blivit.
Det är rätt finns inte en vettig människa utanför islam som inte sett vilka sjuka jävlar det är som är muslimer. Ni skulle ha något att lära oss, är du helt dum i huvudet, kriminella och sjuka spärrar vi redan in idag som det är.
Citat:
Många muslimer flyttar från sina länder till främmande länder och på så sätt sprids Islam och främmande folkslag får veta mer om religionen och om de trots att de kommit i kontakt med den och vet vad som gäller avvisar den, har de fördärvat sina själar.

Det var ett märkligt sätt att säga "fly från att vi muslimer förstör våra länder som vanligt".
Du lurar ingen här så varför inte vara ärlig.
Finns inte ett vettigt muslimskt land längre nu när Turkiet själva valt att upphöra att vara det. Det är bara en samling land som representerar mänsklighetens skräphög. Bästa är att bara kasta tillbaka er till era hemländer. Ni är inte till nytta för någon i väst. Ni är högkriminella, outbildade, idioter till religiösa fanatiker. Finns ingen nytta vi kan ha av er i ett utvecklat samhälle.
Prova bananer gör redan leverantören så inte ens det duger ni till.
Ni skulle ha något att lära oss...

Citat:
Detta sker för att de på domedagen inte ska säga ''om detta visste vi inget'' Gud utplånar ondska i de muslimska länderna genom allt det som sker idag men samtidigt sprider sin religion över hela världen.
Nu kommer det att dröja ett tag innan USA eller Israel utplånar all ohyra där nere genom att bomba bort er. Men fatta de är inte "Gud" för det.
Citat:
Jag är inget jihadist.
Du är dum i huvudet.
Citat:
Jag är en muslim som tror på min Gud, profet och koranen.
Ja jag sa just det, du är dum i huvudet, du behöver inte upprepa det, ohyra där.
Citat:
Vad människor i muslimska länder gör håller jag mig avvaktande till.
Ingen normal människa kan försvara den idioti de står för så tycker du att du förtjänar en klapp på huvudet? Eller önskar du ett mer passande hundkex?
Citat:
Jag är inte som du, din lilla råtta.
Jag förstår du känner dig väldigt besviken över din evolutionära lott, det hade jag med gjort, men då alla i din fars och mors släkt sedan flera århundraden tillbaka endast varit mänsklig ohyra, vad kan du förvänta dig? Ni har inget vettigt att bidra med i vårt samhälle, ni förblir socialbidragstagare i all framtid här för ingen har behov av att spränga slumpmässiga byggnader i luften eller skjuta småbarn eller serietecknare. Det är en väldigt liten arbetsmarknad för det här i väst.
Citat:
Jag gör inga förhastade slutsatser av det jag ser och hör. Det kan ligga andra motiv bakom det som sker i världen men Guds plan går i uppfyllelse alltid. Nu tycker jag att du ska låta någon smiska dig och lär dig veta hutt. Du fattar föga av det om sker i världen.
Det sanna är ju att du mest saknar hjärnkapacitet för att tänka till och börja med.
"Guds plan" det är att se till att araber/muslimer dör ut, Finns ju inte ett vettigt land där ni verkar utan var man än kommer står politiska ledare och plundrar länderna medans ni hjärndöda muslimer klappar händerna och ropar Allahu Akbar... Ni kan ju inte bli mer rumpknullade av era politiska ledare än ni redan blir. Sedan kommer ni hit till väst och och klagar högljutt på oss och tycker ni har något att lära oss... Nej vi vill inte vara sådana idioter som ni som sabbar allt ni kommer i närheten av. Ni har inget att lära oss annat än idioti och det bästa vi kunde göra med pack som du är att kasta ut er. Men det kommer SD snart att göra med dagens politik och ert sätt att uppträda i samhället, det är bara en tidsfråga innan as som du givit dem en regeringsstol.
Senast redigerad av MeanME 2015-10-05 kl. 13:58.
Citera
2015-10-05, 13:56
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas.W
En annan rolig sak är ju att man inte ska ljuga.
Dröm dig tillbaka, året är 1942 och det knackar på dörren, du öppnar.
Åtta män iklädda totenkopf uniform står utanför och frågar dig om du gömmer judar i ladan din.
Självklart så följer du ett av de tio budorden, du ska inte ljuga.
Fem minuter senare smattrar k-pistarna och de judar du gömt är nu döda.

Ännu en glitch i de tio budorden.

Religion är nog mer visdom. Den egenskap som bringar samförstånd och kärlek. Sen har massa människor genom åren försökt att definiera deras förståelse av det genom alla tillägg i det nya testamentet, t. Ex.

Är själv för pantheism. Har väldigt svårt med idéen om monotheism om det öht ska pratas mystik.
Citera
2015-10-05, 14:00
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yppsilon
Religion är nog mer visdom. Den egenskap som bringar samförstånd och kärlek. Sen har massa människor genom åren försökt att definiera deras förståelse av det genom alla tillägg i det nya testamentet, t. Ex.

Är själv för pantheism. Har väldigt svårt med idéen om monotheism om det öht ska pratas mystik.
En mer monoteistisk religion än panteismen får du väl leta efter.
Citera
2015-10-05, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Fortsätt hur mycket du vill. Försök gärna få med Gud.....

haha är du seriös? Jag förklarade för dig ju. Okej sista försöket gör jag här sedan lämnar jag dig åt ditt öde. Gå och ställ dig framför spegeln och kolla på ditt ansikte, fundera sedan och ställ dig frågan hur blev ja till? Studera ditt eget ansikte och fundera: Gud? ovetande icke tänkande processer, eller nåt annat alternativ som du kommer på men glöm inte att studera varje detalj i ditt ansikte. Ingen svår undersökning! Spegel har du hemma förmodar jag, ditt ansikte har du alltid med dig, och slutligen använd förståndet.
Citera
2015-10-05, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Klart att det har.
Du tramsar bara till det.

Du menar att jag inte är lika dum och naiv som du korkade kelb?

Hahahahaha, människor i nöd är inte när hustru 36s Pradaväska gått sönder och hon måste resa till London och köpa en ny, jävla dumskalle. Saudis ledning är en samling diktatorer av normalgraden de gör inget för andra om det inte handlar om billig pr. Så knip igen käften kelb, dina sagor kan du berätta för annat ökenpatrask.

Klart de måste hjälpa andra i smyg, annars hade ju alla människor sett hur lite de gör.
Det är ju inte för inte västs ledare kritiserar dem.
De är en samling snåla svin inget mer eller mindre.
Och du är deras villiga booty boy.
Och om dessa två inriktningar inte kan hålla samman i Saudi varför kan de det i Sverige.
Vad har vi att lära av dessa getknullare igen sade du?
Oj då, du har insett att getknullare som du inte har något vettigt att bidra med? Ni underutvecklade araber och annat muslimskt pack som står och försvarar varje utvecklingsstörd imam eller mulla, tror du någon i väst tar er på allvar? Ni är ju bara ett pack som ägnar er åt att bekämpa varandra över vilken saga som är sann. Sedan får vi vettiga i väst sopa ihop det ni lämnar efter er. Ni är mänsklighetens sopstation. De vettiga muslimerna inser vilken skit ni skapar och flyr. Sedan sitter dräglande utvecklingsstörda kelbs som du i förorten och pissar på dina föräldrar och hyllar den islam som tvingade dem att fly.
Det är rätt finns inte en vettig människa utanför islam som inte sett vilka sjuka jävlar det är som är muslimer. Ni skulle ha något att lära oss, är du helt dum i huvudet, kriminella och sjuka spärrar vi redan in idag som det är.

Det var ett märkligt sätt att säga "fly från att vi muslimer förstör våra länder som vanligt".
Du lurar ingen här så varför inte vara ärlig.
Finns inte ett vettigt muslimskt land längre nu när Turkiet själva valt att upphöra att vara det. Det är bara en samling land som representerar mänsklighetens skräphög. Bästa är att bara kasta tillbaka er till era hemländer. Ni är inte till nytta för någon i väst. Ni är högkriminella, outbildade, idioter till religiösa fanatiker. Finns ingen nytta vi kan ha av er i ett utvecklat samhälle.
Prova bananer gör redan leverantören så inte ens det duger ni till.
Ni skulle ha något att lära oss...

Nu kommer det att dröja ett tag innan USA eller Israel utplånar all ohyra där nere genom att bomba bort er. Men fatta de är inte "Gud" för det.
Du är dum i huvudet.
Ja jag sa just det, du är dum i huvudet, du behöver inte upprepa det, ohyra där.

Ingen normal människa kan försvara den idioti de står för så tycker du att du förtjänar en klapp på huvudet? Eller önskar du ett mer passande hundkex?
Jag förstår du känner dig väldigt besviken över din evolutionära lott, det hade jag med gjort, men då alla i din fars och mors släkt sedan flera århundraden tillbaka endast varit mänsklig ohyra, vad kan du förvänta dig? Ni har inget vettigt att bidra med i vårt samhälle, ni förblir socialbidragstagare i all framtid här för ingen har behov av att spränga slumpmässiga byggnader i luften eller skjuta småbarn eller serietecknare. Det är en väldigt liten arbetsmarknad för det här i väst.

Det sanna är ju att du mest saknar hjärnkapacitet för att tänka till och börja med.
"Guds plan" det är att se till att araber/muslimer dör ut, Finns ju inte ett vettigt land där ni verkar utan var man än kommer står politiska ledare och plundrar länderna medans ni hjärndöda muslimer klappar händerna och ropar Allahu Akbar... Ni kan ju inte bli mer rumpknullade av era politiska ledare än ni redan blir. Sedan kommer ni hit till väst och och klagar högljutt på oss och tycker ni har något att lära oss... Nej vi vill inte vara sådana idioter som ni som sabbar allt ni kommer i närheten av. Ni har inget att lära oss annat än idioti och det bästa vi kunde göra med pack som du är att kasta ut er. Men det kommer SD snart att göra med dagens politik och ert sätt att uppträda i samhället, det är bara en tidsfråga innan as som du givit dem en regeringsstol.

Din dumhet är helt förbryllande! Jag vet inte ens var jag ska börja? Vad vill du diskutera egentligen? Och vad är det som diskuteras här? Du tar upp Islam, politik, SD, Saudi, mode i en tråd där vi diskuterar Guds existens. Din råtta! Håll dig till ämnet eller ta det per PM om du vill diskutera nåt annat. Ta ett ämne i taget och jag lovar dig att jag ska läxa dig och gör så att du förkovrar dig i alla ämnen. Här och nu diskuterar vi Guds existens men vill du diskutera politik är jag beredd, skicka PM eller starta en tråd om det. Vill du diskutera Saudi specifikt, starta en tråd eller skicka PM.

Med den logiken du besitter fattar man ganska snabbt att du är en rutten råtta som inte ens använder 5% av din hjärnkapacitet.
Citera
2015-10-05, 14:37
Medlem
Citat:
haha är du seriös? Jag förklarade för dig ju. Okej sista försöket gör jag här sedan lämnar jag dig åt ditt öde. Gå och ställ dig framför spegeln och kolla på ditt ansikte, fundera sedan och ställ dig frågan hur blev ja till? Studera ditt eget ansikte och fundera: Gud? ovetande icke tänkande processer, eller nåt annat alternativ som du kommer på men glöm inte att studera varje detalj i ditt ansikte. Ingen svår undersökning! Spegel har du hemma förmodar jag, ditt ansikte har du alltid med dig, och slutligen använd förståndet.
Frågan är väl snarare om du är seriös? Jag vet hur jag blev till. Jag vet hur barn blir till. Och jag har aldrig märkt av någon gud.
Och om jag skulle spegla mig och inte komma på hur jag blev till, så är det fortfarande inget bevis för någon gud. God of the gaps, kallas det för, när man stoppar in gud där vanliga människor säger "jag vet inte"....
Citera
2015-10-05, 15:00
Medlem
iSlashs avatar
Citat:

Bara för att du uppenbarligen har någon slags störning betyder det ju inte att alla andra har samma åkomma.

En fråga: har du små sagotroende muslimkompisar som är lika intellektuellt efterblivna eller är du ensam i din sjukdom?
Citera
2015-10-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Frågan är väl snarare om du är seriös? Jag vet hur jag blev till. Jag vet hur barn blir till. Och jag har aldrig märkt av någon gud.
Och om jag skulle spegla mig och inte komma på hur jag blev till, så är det fortfarande inget bevis för någon gud. God of the gaps, kallas det för, när man stoppar in gud där vanliga människor säger "jag vet inte"....

Det finns inget god of the gaps. Det är ett uttryck som icketroende har hittat på. Bevisen gav jag dig men du frågar fortfarande efter bevis. Vad mer vill du ha? Ska Gud eller änglarna komma ner och dansa för dig för att du ska tro? Gud skapade dig och han gav dig förstånd och insikt använder du det för att erkänna honom eller förneka honom är upp till dig.
Citera
2015-10-05, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
Bara för att du uppenbarligen har någon slags störning betyder det ju inte att alla andra har samma åkomma.

En fråga: har du små sagotroende muslimkompisar som är lika intellektuellt efterblivna eller är du ensam i din sjukdom?

Jasså? Så man lider av åkomma om man tror på Gud? Sannerligen är det du och dina gelikar som lider av grava åkommor.
Citera
2015-10-05, 15:21
Medlem
Citat:
Du kan inte motbevisa nåt av det som du radade upp. Vad skapelseberättelsen beträffar kan ingen motbevisa. Ingen har kunnat gjort det, allt man kan göra är att säga sin åsikt om den. Inte heller Noas ark har motbevisats, och varken Jesu uppståndelse eller nåt annat. Du kommer inte långt med dina önsketänkande. Är det dessa som du kallar för god of the gaps så har du misslyckats totalt.

Det du gör är att presentera din åsikt, du jämför Jesu uppståndelse med alla andra människors död som aldrig kommer tillbaka. Men miraklet är just det att Jesus gjorde det och andra människor inte gör det tills domedagen.

Nej, hittills har varken du eller någon annan kunnat motbevisa nåt som står i Tora, Bibeln och Koranen. En dag kommer då dina lögner gör dig ytterst besviken.

Att det skall vara så sjukt svårt att förstå hur det där med bevisbörda fungerar. Du "argumenterar" som ett barn.
Citera
2015-10-05, 15:59
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=demotrams|54924184]
Citat:
Din dumhet är helt förbryllande! Jag vet inte ens var jag ska börja? Vad vill du diskutera egentligen? Och vad är det som diskuteras här? Du tar upp Islam, politik, SD, Saudi, mode i en tråd där vi diskuterar Guds existens. Din råtta!
Jaså hr du svårt med nutidsreligion?

VAd gjorde gud dig att behöva födas i denna den tid...
Citat:
Håll dig till ämnet eller ta det per PM om du vill diskutera nåt annat.
Ämne? Gud, ett ämne?
Citat:
Citat:
Ta ett ämne i taget och jag lovar dig att jag ska läxa dig och gör så att du förkovrar dig i alla ämnen. Här och nu diskuterar vi Guds existens men vill du diskutera politik är jag beredd, skicka PM eller starta en tråd om det. Vill du diskutera Saudi specifikt, starta en tråd eller skicka PM.
Håll du dig till a-h-laaaa och islamabaaadadadad. Oxh så se till att få i dig en dos lugnande nästa gång, en timme för inloggning på fl.back. idiot.

Med den logiken du besitter fattar man ganska snabbt att du är en rutten råtta som inte ens använder 5% av din hjärnkapacitet.
Du ska ner under vattnet idiot, innan du klarar av att mer än uttala ordet gud och så ska du logga ut och klara dig ut genom dörren/väggen också, idiot.

Betrakta väggen och beskriva din gud där i din egen skalle.
Citera
2015-10-05, 16:59
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Jasså? Så man lider av åkomma om man tror på Gud? Sannerligen är det du och dina gelikar som lider av grava åkommor.

Dina eventuella inbillningar bleknar i jämförelse med din ignorans och kompletta dårskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in