Citat:
Ursprungligen postat av
nobbe82
Min tjej råkade i stundens hetta kissa på min mage, hade jag kunnat anmäla frumtimret?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dead-Skin-Mask
Ajjamen. Du känner väl dig kränkt? Eller? Jo, klart att du gör. Känn efter. Slå sen en signal till kvällsblaskorna och gråt ut.
Lycka till.
Ni är fan helt borta. Läs artikeln, era grottmänniskor.
Jag får väl förklara händelseförloppet för att ni är renodlade snubbar.
Citat:
Andra träffen gick över förväntan och snart var de båda nakna, tätt inlindade i varandra. Det var först när killen frågade om han fick komma på tjejens ansikte som hon kände obehag och sade ”nej”. Detta borde varit slutet på sagan, killen borde tagit sitt nederlag och backat och de hade levt lyckliga i alla sina dagar.
Men, ack nej.j
Alltså, andra gången de träffas så ska de ha sex. Hon säger tydligt
nej till att han får komma på hennes ansikte. Det räckte inte att säga nej.
Eftersom kille utöver detta verkar "bra" enligt henne så bestämmer hon sig för att träffa honom igen. Är det en helkonstig idé i era huvuden, eller? Kanske dags att lägga skulden på henne för att hon blev "våldtagen" igen?
Citat:
Nästa träff klädde vi av oss igen. Utan förvarning drog han ur sin penis och började spruta mig i ansiktet, han till och med drog ned mitt ben när jag försökte dra mig bort. Efteråt ville jag åka hem. Han förstod inte varför. Han bad om ursäkt, förklarade att det var en ”fixidé” han hade om sex. Att han tyckte det var sexigt att komma i mitt ansikte. Att han gillade det. Att han ville göra det. Han. Han. Han. Han.
Så, han gjorde det igen och hon fattar dealen. Att denna killen är helt från vettet. Lesson learned, typ.
Så, vad ska det krävas enligt er då? Ska killar ha rätt att göra vad de vill bara för att en tjej har gått med på att ha sex? Skulle en tjej ha rätt att knulla er med strap-on fast ni säger nej?
Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Tråden om sprut-ludret och feministen Lizette lever alltså. Otroligt att så många tycker att det finns så mycket att säga om hennes numer offentliga slampbeteende. Ett gott råd till sperma-Lizette är väl att undvika porrskadade betahanar i framtiden.

Hehe, snygga memes!
Är en tjej en slampa bara för att hon, precis som miljontals killar, vill ha närkontakt via Tinder? Du måste vara så jävla cool och alfa som kan veta exakt hur alla snubbar ser ut och beter sig innan de väl hamnar i sänghalmen! Har du egen erfarenhet av att sniffa fram dessa killar som vill bespruta dig i nyllet?
Typiskt smygcucks att använda ordet beta.