2015-10-04, 16:55
Medlem
Det är svårt att hålla sig för skratt när man läser detta. Det riktigt roliga är alltså att det händer flera gånger och hon återkommer för en ny sats och omgång innan hon känner sig "våldtagen".
Citera
2015-10-04, 16:57
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
Det är svårt att hålla sig för skratt när man läser detta. Det riktigt roliga är alltså att det händer flera gånger och hon återkommer för en ny sats och omgång innan hon känner sig "våldtagen".

Vad är det som gör att folk verkar totalt oförmögna att läsa artikeln som det länkas till?
Citera
2015-10-04, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111

Du hittar länken till artikeln i första inlägget. Du verkar inte ha hittat rätt artikel. Eller har du lässvårigheter, i så fall ber jag om ursäkt.
Citera
2015-10-04, 17:24
Medlem
Iradeorums avatar
Tråden om sprut-ludret och feministen Lizette lever alltså. Otroligt att så många tycker att det finns så mycket att säga om hennes numer offentliga slampbeteende. Ett gott råd till sperma-Lizette är väl att undvika porrskadade betahanar i framtiden.
Citera
2015-10-04, 17:39
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbe82
Min tjej råkade i stundens hetta kissa på min mage, hade jag kunnat anmäla frumtimret?

Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Skin-Mask
Ajjamen. Du känner väl dig kränkt? Eller? Jo, klart att du gör. Känn efter. Slå sen en signal till kvällsblaskorna och gråt ut.
Lycka till.
Ni är fan helt borta. Läs artikeln, era grottmänniskor.

Jag får väl förklara händelseförloppet för att ni är renodlade snubbar.

Citat:
Andra träffen gick över förväntan och snart var de båda nakna, tätt inlindade i varandra. Det var först när killen frågade om han fick komma på tjejens ansikte som hon kände obehag och sade ”nej”. Detta borde varit slutet på sagan, killen borde tagit sitt nederlag och backat och de hade levt lyckliga i alla sina dagar.

Men, ack nej.j
Alltså, andra gången de träffas så ska de ha sex. Hon säger tydligt nej till att han får komma på hennes ansikte. Det räckte inte att säga nej.

Eftersom kille utöver detta verkar "bra" enligt henne så bestämmer hon sig för att träffa honom igen. Är det en helkonstig idé i era huvuden, eller? Kanske dags att lägga skulden på henne för att hon blev "våldtagen" igen?

Citat:
Nästa träff klädde vi av oss igen. Utan förvarning drog han ur sin penis och började spruta mig i ansiktet, han till och med drog ned mitt ben när jag försökte dra mig bort. Efteråt ville jag åka hem. Han förstod inte varför. Han bad om ursäkt, förklarade att det var en ”fixidé” han hade om sex. Att han tyckte det var sexigt att komma i mitt ansikte. Att han gillade det. Att han ville göra det. Han. Han. Han. Han.
Så, han gjorde det igen och hon fattar dealen. Att denna killen är helt från vettet. Lesson learned, typ.

Så, vad ska det krävas enligt er då? Ska killar ha rätt att göra vad de vill bara för att en tjej har gått med på att ha sex? Skulle en tjej ha rätt att knulla er med strap-on fast ni säger nej?

Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Tråden om sprut-ludret och feministen Lizette lever alltså. Otroligt att så många tycker att det finns så mycket att säga om hennes numer offentliga slampbeteende. Ett gott råd till sperma-Lizette är väl att undvika porrskadade betahanar i framtiden.
Hehe, snygga memes!

Är en tjej en slampa bara för att hon, precis som miljontals killar, vill ha närkontakt via Tinder? Du måste vara så jävla cool och alfa som kan veta exakt hur alla snubbar ser ut och beter sig innan de väl hamnar i sänghalmen! Har du egen erfarenhet av att sniffa fram dessa killar som vill bespruta dig i nyllet?

Typiskt smygcucks att använda ordet beta.
Citera
2015-10-04, 17:41
Medlem
staticages avatar
Åh fy fan det måste ju va en fejk artikel,snälla säg att den är fejk.
I annat fall så kommer jag förhöra nästa tjej jag har sex med om hon är feminist eller ej,har själv av misstag skjutit skarpt mot en tjejs ansikte trots att jag siktade på magen,
fan man vet ju inte hur laddad puffran är,hur mycket ammo det är eller hur lång distansen är.

Sen skrevs det om att porr är orsaken till detta beteende,
fan till och med i antika egypten så pysslade ju man med avsugningar,finns ju avbildningar som arkeologer hittat.

Har vaknat upp på fyllan av att en tjej sugit av mej trots att jag hade flickvän vaknade när puffran var i munnen,det är väl våldtäkt det med?
Citera
2015-10-04, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Åh fy fan det måste ju va en fejk artikel,snälla säg att den är fejk.
I annat fall så kommer jag förhöra nästa tjej jag har sex med om hon är feminist eller ej,har själv av misstag skjutit skarpt mot en tjejs ansikte trots att jag siktade på magen,
fan man vet ju inte hur laddad puffran är,hur mycket ammo det är eller hur lång distansen är.

Sen skrevs det om att porr är orsaken till detta beteende,
fan till och med i antika egypten så pysslade ju man med avsugningar,finns ju avbildningar som arkeologer hittat.

Har vaknat upp på fyllan av att en tjej sugit av mej trots att jag hade flickvän vaknade när puffran var i munnen,det är väl våldtäkt det med?

Istället för att förhöra dig om vad nästa tjej du träffar har för politiska åsikter så kan du ju istället höra efter vad hon har för sexuella preferenser.

Sen rekommenderar jag att du läser texten som tråden handlar om så slipper du framstå som korkad när du kommenterar saker som inte riktigt är relevanta för diskussionen.

Och ja, om du en tjej utför sexuella handlingar på/med/mot dig utan ditt medgivande så är det antagligen att räkna som våldtäkt eller grovt sexuellt ofredande.
Citera
2015-10-04, 17:51
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Istället för att förhöra dig om vad nästa tjej du träffar har för politiska åsikter så kan du ju istället höra efter vad hon har för sexuella preferenser.

Sen rekommenderar jag att du läser texten som tråden handlar om så slipper du framstå som korkad när du kommenterar saker som inte riktigt är relevanta för diskussionen.

Och ja, om du en tjej utför sexuella handlingar på/med/mot dig utan ditt medgivande så är det antagligen att räkna som våldtäkt eller grovt sexuellt ofredande.
Men vadå. Bara ligg inte med de som vill ha analsex med dig mot din vilja xdddd

- Alla snubbars sätt att lösa problem där kvinnor känner sig sexuellt utnyttjade
Senast redigerad av Krasigt 2015-10-04 kl. 18:02.
Citera
2015-10-04, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Men vadå. Bara ligg inte med de som vill ha analsex med dig mot din vilja xdddd

- Alla snubbars sätt att lösa problem där kvinnor känner sig sexuellt utnyttjade

Ja, det var absolut så jag menade.
Eller så tänkte jag att om man känner till varandras (ev. udda) sexuella preferenser så riskerar man inte att göra nåt av misstag som den andre inte uppskattar.
Men du får såklart tolka det som du vill.
Citera
2015-10-04, 18:12
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:

Alltså, andra gången de träffas så ska de ha sex. Hon säger tydligt nej till att han får komma på hennes ansikte. Det räckte inte att säga nej.

Eftersom kille utöver detta verkar "bra" enligt henne så bestämmer hon sig för att träffa honom igen. Är det en helkonstig idé i era huvuden, eller? Kanske dags att lägga skulden på henne för att hon blev "våldtagen" igen?

Så, han gjorde det igen och hon fattar dealen. Att denna killen är helt från vettet. Lesson learned, typ.

Så, vad ska det krävas enligt er då? Ska killar ha rätt att göra vad de vill bara för att en tjej har gått med på att ha sex? Skulle en tjej ha rätt att knulla er med strap-on fast ni säger nej?

Hehe, snygga memes!

Är en tjej en slampa bara för att hon, precis som miljontals killar, vill ha närkontakt via Tinder? Du måste vara så jävla cool och alfa som kan veta exakt hur alla snubbar ser ut och beter sig innan de väl hamnar i sänghalmen! Har du egen erfarenhet av att sniffa fram dessa killar som vill bespruta dig i nyllet?

Är du en liten fittriddare månntro? En sådan där patetisk fjant som sitter ned och kissar och tror att servilitet är nyckeln till mus?

Sperma-Lizette gick ut offentligt med sitt slampbeteende. Inte särskilt smart och det tycker nog fler än jag.
Senast redigerad av Iradeorum 2015-10-04 kl. 18:17.
Citera
2015-10-04, 18:19
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:

Hehe, snygga memes!

Är det någon feministgrej att använda ordet "snubbar" som ett negativt ord åt killar?
Citera
2015-10-04, 18:21
Medlem
45-70s avatar
Givetvis var det inte ok samtidigt är det ju inte våldtäkt.
Det bizzara är ju att Lizzy springer till tidningen och berättar om spermaspruteni ansiktet!

Hon lär ju ha allvarliga problem förutom sperma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in