2015-10-03, 22:22
Medlem
Köpte en MacBook air i slutet av juni och nu har laddaren slutat fungera (jag hoppas iallafall att det är laddaren och inte datorn det är fel på). Laddade datorn senast igår och nu när jag skulle använda den så gick det inte! Laddaren har inga synliga skador på sladden eller så, kan det vara ett tillverkningsfel? Vad ska jag göra?
Citera
2015-10-03, 22:25
Medlem
Gå till butiken. du har väl garanti kvar om du köpte i juni.
Citera
2015-10-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Gå till butiken. du har väl garanti kvar om du köpte i juni.

Beställde den från apples hemsida! Bor inte inte i närheten av någon sådan butik!
Citera
2015-10-03, 22:47
Medlem
DolphinMelters avatar
Kolla i både honan och hanen så det inte är något skräp som hindrar kontakten. Brukar hända mig också men då är det bara vicka lite på sladden, dra av och sätta dit kontakten några gånger så brukar den hoppa igång. Lycka till!
Citera
2015-10-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Kolla i både honan och hanen så det inte är något skräp som hindrar kontakten. Brukar hända mig också men då är det bara vicka lite på sladden, dra av och sätta dit kontakten några gånger så brukar den hoppa igång. Lycka till!

Tack så mycket, har försökt med detta! Men inget funkar, får kontakta support på måndag!
Citera
2015-10-03, 23:29
Medlem
sommarlovs avatar
Om du har en kompis med liknande dator kan du iaf ta reda på om det är laddaren eller datorn.

Min macbook gick sladden sönder på, nere vid klossen så att säga, utan att det syntes på utsidan, skumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in