Citat:
Du frågar om samma saker som jag gav dig svar på i förra inlägget.
Tillhör du då inte den arten som kan läsa och reflektera?
Och vi skulle skada oss själva med sådan logik säger du?
Vem skadar vem i Syrien idag då?
Vem spränger moskéerna i Irak?
Vilka mördar varandra i Libyen?
Med vilken logik...
Var du glad att vi kaafirs uppträder mer som muslimer i form av kristna och ateister än dina bröder och systrar i er umma. Du skall skämmas som en hund som biter den hand som hjälper era offer för er egoism och kärlek till guld. Dina bröder i Saudi, Dubai, Bahrain, Kuwait och Emiratet ljuger hellre öppet för hela världen än att hjälpa sina systrar och bröder i nöd. Än mindre barnen.
Vad har ni kelbs att lära oss?
Muhammad, Allahs frid och välsignelser vara över honom, hade skämts ögonen ur sig om han hade sett hur ni kelbs låter broder döda broder och syster döda syster och kaafirs får rädda deras barn från att svälta ihjäl och ta emot dem i dar al-harb medans ni som redan fått vårt skydd understår er att klaga och bära er illa emot era värdar som hjälper och beskyddar de bröder, systrar och barn som er umma vänt ryggen i sin jakt på guld. Muhammad, Allahs frid och välsignelser vara över honom hade tagit tillbaka koranen och givit den åter till Gabriel och konstaterat att ni i umman inte var värda Guds ord utan profeten, Guds son Jesus sallā Allahu ʿalayhi wa sallam valde rätt folk att bära ordet.
Ni är inte ordet värdiga.
Så stäng av datorn du tangentbordsjihadist från förorten och skäms.
För ni har inget att lära oss, för vårt ord var sanningen och ni kryper på era knän från umman för att få ta del av det land, den frid och de gåvor det givit oss.
Så vet din plats kelb, den är under bordet vid din herres fötter.
För ni har inget att lära oss annat än en studie i idioti...
Allahu Akbar
Tillhör du då inte den arten som kan läsa och reflektera?
Och vi skulle skada oss själva med sådan logik säger du?
Vem skadar vem i Syrien idag då?
Vem spränger moskéerna i Irak?
Vilka mördar varandra i Libyen?
Med vilken logik...
Var du glad att vi kaafirs uppträder mer som muslimer i form av kristna och ateister än dina bröder och systrar i er umma. Du skall skämmas som en hund som biter den hand som hjälper era offer för er egoism och kärlek till guld. Dina bröder i Saudi, Dubai, Bahrain, Kuwait och Emiratet ljuger hellre öppet för hela världen än att hjälpa sina systrar och bröder i nöd. Än mindre barnen.
Vad har ni kelbs att lära oss?
Muhammad, Allahs frid och välsignelser vara över honom, hade skämts ögonen ur sig om han hade sett hur ni kelbs låter broder döda broder och syster döda syster och kaafirs får rädda deras barn från att svälta ihjäl och ta emot dem i dar al-harb medans ni som redan fått vårt skydd understår er att klaga och bära er illa emot era värdar som hjälper och beskyddar de bröder, systrar och barn som er umma vänt ryggen i sin jakt på guld. Muhammad, Allahs frid och välsignelser vara över honom hade tagit tillbaka koranen och givit den åter till Gabriel och konstaterat att ni i umman inte var värda Guds ord utan profeten, Guds son Jesus sallā Allahu ʿalayhi wa sallam valde rätt folk att bära ordet.
Ni är inte ordet värdiga.
Så stäng av datorn du tangentbordsjihadist från förorten och skäms.
För ni har inget att lära oss, för vårt ord var sanningen och ni kryper på era knän från umman för att få ta del av det land, den frid och de gåvor det givit oss.
Så vet din plats kelb, den är under bordet vid din herres fötter.
För ni har inget att lära oss annat än en studie i idioti...
Allahu Akbar
Är du på riktigt?
Det som händer i de länder du radade upp har inget med Islam att göra. jag är inte för Saudi eller andra rika muslimska länder som vägrar hjälpa sina medmänniskor men det är mycket du inte fattar och förstår. Jag anser att Saudi borde göra mycket mer än vad de gör idag men de hjälper faktiskt behövande och människor i nöd mer än du din lilla råtta någonsin kommer veta om. De hjälper fattiga i smyg för att de inte vill syns. Gud älskar de som hjälper behövande i smyg och inte för att synas och berömmas av människor. Att Saudi inte tar emot flyktingar beror på politiken. Syrien är shiiter och Saudi är rädd att deras land drabbas av oro om de släpper in för många människor med en annan ideologi än vad de har. Tycker jag att de gör rätt? Nej, är det förståeligt? JA! Du din lilla råtta, ska inte ens öppna käften. Vi pratar inte om religion här utan om Guds existens. Vilken religion som är den rätta är en annan diskussion men det är för mycket för din ruttna hjärna att förstå. Dra dig tillbaka i ditt ruttna skal för du har inte mycket att komma med.Gud har en plan och ett syfte med allt som sker. Gud vill att Islam ska bli känd över hela världen och det har den nu blivit. Många muslimer flyttar från sina länder till främmande länder och på så sätt sprids Islam och främmande folkslag får veta mer om religionen och om de trots att de kommit i kontakt med den och vet vad som gäller avvisar den, har de fördärvat sina själar. Detta sker för att de på domedagen inte ska säga ''om detta visste vi inget'' Gud utplånar ondska i de muslimska länderna genom allt det som sker idag men samtidigt sprider sin religion över hela världen. Jag är inget jihadist. Jag är en muslim som tror på min Gud, profet och koranen. Vad människor i muslimska länder gör håller jag mig avvaktande till. Jag är inte som du, din lilla råtta. Jag gör inga förhastade slutsatser av det jag ser och hör. Det kan ligga andra motiv bakom det som sker i världen men Guds plan går i uppfyllelse alltid. Nu tycker jag att du ska låta någon smiska dig och lär dig veta hutt. Du fattar föga av det om sker i världen.
Jag har dessvärre varken kunskap eller tid att utförligt besvara dina frågor. Men om du är intresserad och söker svar så skulle jag rekommendera dig att googla ordet "evolution". Det finns hur mycket som helst att läsa om ämnet om du har lust.