Citat:
Ursprungligen postat av
Dukater
DETTA ÄR DEFINITIVT INGEN TROLL TRÅD.
Utan att jag ens känner behov av att gå på toaletten kan jag ibland få tvångstankar som lyder ''Tänk om jag kissar på mig''. Och då får jag automatiskt känslan av att jag måste gå på toa, när jag egentligen inte behöver det. Som därefter leder till att jag känner stor ångest.
Ibland får jag dessa tankar, och då brukar jag ibland röra på mig, ni vet. När man känner att man behöver kissa akut. Och då brukar jag känna, att jag måste på toa. Allt är egentligen rent psykiskt känsla. Jag behöver inte gå på toa egentligen.
Jag förstår egentligen inte varför denna typ av tvångstanke har dykt upp. Det är inte så att jag har blivit traumatiserat av att ha kissat på mig förut. Jag har aldrig gjort det, kanske när jag har varit barn, givetvis..Men ni förstår vad jag syftar på. Varför känner jag denna sorts oro helt plötsligt?!
Det dyker upp i princip alla ställen.
Är jag ensam?
Jag tycker du ska prova på hemma att kissa på dig och då kommer du se att det inte är så farligt. Sen kan du prova på att kissa på dig på allmän plats för att se att det inte är farligt.