Citat:
Ursprungligen postat av
En-vanlig-svensk
1300 på en enda dag. Imorgon 1500 sen 2000 sen 3000 o.s.v Samtidigt som det inte finns en endaste bostad tillgänglig. De nya migranterna kommer att packas allt tätare i de boenden som finns, tills det inte går att packa tätare. Då blir det tältläger.
Gissa om kravmaskinerna kommer att bli besvikna! Det kommer att bli demonstrationer, hungerstrejker, stenkastning, bilbränder, upplopp, knivmord på svenskar, självmordsbombare och allt sånt skit som dessa muslimer drar hit till vårt land.
Japp, jag tror när asylboenden och eventuella tältläger är fyllda. Då kommer upplopp startas, som kommer spridas över hela landet. Polisen har inte resurser. Det kommer bli omfattande plundring och mycket misshandlade svenskar och sönderslagen egendom. När lugnet lägger sig kommer många invandrare vilja åka hem. Frågan är vad vi svenskar gör med resterande?
Det finns inte plats, resurser eller möjligheter att ta emot så här mycket folk till Sverige. Det kommer bli
kaos och katastrof av dagens invandring inom ungefär ett års tid. Tyvärr tror jag inte det dröjer länge innan poliser får sätta livet till. Även anställda på asylboenden riskerar hälsan. Eftersom det idag sker en upptrappning av våldet i anslutning till asyl-industrin.
Jag upplever också att majoriteten av alla anställda på berörda myndigheter gett upp. Det finns dock en minoritetsskara kvar som kämpar.