Citat:
Ursprungligen postat av
speedcola
Det funkar tyvärr inte så. Hävdar man något så får man vara beredd att backa upp det med källor om man ska bli trodd. Har du inte hängivenhet nog för detta kanske du ska vända dig till nämsta gymnasieklass i filosofi - det är ungefär på den nivån du argumenterar just nu.
Jo det funkar visst så.
Du förväntas besitta ett visst mått av egen kunskap och kunna ta reda på de mest basala kunskaperna i ämnena själv. Annars kan du inte föra en debatt över huvud taget. Se på ditt inlägg.
Citat:
Det funkar tyvärr inte så.
Källa till det?
Ad hoc resonemang, omformulera.
Citat:
Hävdar man något så får man vara beredd att backa upp det med källor om man ska bli trodd.
Källa på det.
dubbla ad hoc resonemang, omformulera.
Halmgubbe.
Felaktig kombination.
Citat:
Har du inte hängivenhet nog för detta kanske du ska vända dig till nämsta gymnasieklass i filosofi - det är ungefär på den nivån du argumenterar just nu.
Källa på det.
dubbla ad hoc resonemang, omformulera.
Felaktig kombination.
Argumentum ad verecundiam
Halmgubbe.
Misstänkliggörande.
Detta är de argumentationsfel jag vid en snabb koll på ditt inlägg fann, tänker du korrigera dem nu när jag påpekat korrekt att de finns där eller tycker du att ditt inlägg är så självskrivet att det inte behövs? Om du inte tänker göra det varför "kräver" du att jag skall behöva sitta klippa och klistra från 20 sidor "att upphovsmannen saknas"? Eller tycker du rent av att det är bättre att man förväntas kunna ha/leta upp den mest basala kunskapen själv.
Så nej det är inte jag som för en barnslig retorik.
Jag är bara en vuxen som säger nej till curlingbarns krav på att bli servade in i absurdum.
Korrigera ditt löjliga inlägg nu då, och svara upp på de krav du ställer på andra.