Citat:
Ursprungligen postat av
crillecrille
Okej. Så du har själv sett med egna ögon, jättebra. Fundera nu ett steg längre.
Men du, förstår du inte att det är någonstans på din egen sida det krånglar? Hade detta varit något många/alla hade problem med på Flashback så hade det varit ett jävla liv.
Vilket samband menar du att dina problem har med att man lade ner chatten?
Det verkar som att det antingen ligger gammal skit sparat på något sätt hos TOR-routers(eller vad de kallas nu), att du har fipplat med "hemliga grejer" på din mobil eller något annat som du kanske kan lösa själv. Att fråga om man har lagt FB på hyllan är bara löjligt.
Ibland kan det ju faktiskt vara bra att åtminstone kika en sida bak i tråden, det borde du väl veta efter alla år
Det jag menade var att allting hände i ungefär samma veva. Chatten läggs ner, kooka verkar inte finnas kvar och certifikatstrul som inte ska hända, händer.
Vem vet, det var bara en foliehattshypotes från min sida. Lägg inte för mycket vikt vid det.
Det är ju trots allt en del som fortfarande har problem, men ingen svarar ju med en lösning eller vad det beror på. Finns väl ingen anledning till att spamma trådar eller bumpa dom stup i kvarten?
Som jag skrev tidigare då, jag har provat med både standardwebbläsaren samt opera i telefonen. Inga inställningar är ändrade och något annat har jag inte gjort. Har provat å rensa cache både i telefonen och webbläsaren.
Vad mer kan jag göra? Alla andra webbsidor fungerar utan problem, det är endast flashback som strular.
Jag är faktiskt inte helt inkompetent när det gäller teknik, så någon inställning har jag knappast kommit åt utan att veta om det.
Som jag även skrev tidigare då, har du/ni någon lösning? Jag har nått en återvändsgränd, jag vet inte hur jag ska gå vidare.