Citat:
Ursprungligen postat av
GIILAB
Vad skall jag bemöta ?
Att du påstår att muslimer är dumma i huvudet ?
Att du påstår att 75 % av våldtäkter utförs av invandrare ?
Att muslimer ofta tar livet av sina döttrar ?
Varför skall jag bemöta trams ?
1. Ja dom är dumma huvudet, endast 6 procent av nyanlända får riktiga jobb efter Arbetsförmedlingens etableringsplan.
Citat:
"Rapporten visar att 49 procent av de nyanlända har förgymnasial utbildning. Endast 10 procent av de med jobb i Sverige är förgymnasialt"
Jag mäter intelligens i kunskap, har man gått 1-9an så har man knappast det som krävs för att ens arbeta på en industri. Och motstasten till intelligens är dumhet, ergo, dom är dumma i huvudet.
2. Siffrorna för antalet dömda, som presenterades för att det var lika många dömda svenskar som invandrare var i absoluta tal. Offentlig befolkningsstatistik ger ju att vi har ung 1,5 miljoner utlandsfödda (enligt min mening det bästa invandrarmåttet) i landet, dvs. invandrarna uppgår till ungefär 1/7 av befolkningen.
Med andra ord, invandrare är dömda 7 ggr så ofta som svenskar om man tar hänsyn till befolkningsgruppernas storlek.
Och här har du en illustration över statisken på just våldtäkter, 85-89 samt 97 till 01
(Och flytkingströmmen har inte precis minskat.)
https://affes.files.wordpress.com/2012/08/valdtakt_2011_stor_nyb.png?w=720
3. När sa jag att dom ofta gör detta ? Muslimska män förtrycker sina kvinnor till den grad att dom inte vågar uttrycka vad dom vill göra och vad deras ambitioner, sexuella preferenser osv.
Men när någon väl står emot så utesluts dom ur familjen och / eller tar livet av sig / blir ihjälslagna eller misshandlade tills dom rättar sig i ledet.
Citat:
Källa till Citat
Förtryck av muslimska kvinnor i Sverige nonchaleras
Margot Wallström vill bekämpa patriarkala värderingar i Saudiarabien men blundar för problemet i Sverige. I bakgrunden finns en rädsla för att bli anklagad för rasism. Konsekvensen är att regeringen låter ett stort antal svenska medborgare lida under ett patriarkalt förtryck med islamiska förtecken, skriver Aje Carlbom, lärare i genus, kön och religionsfrågor.
Citat:
Källa till Citat
Brist på pengar gör att många dömda våldtäktsmän inte får någon behandling i fängelserna. Problemet är att männen ofta har dåliga kunskaper i svenska språket och några resurser för att anställa tolkar finns inte.
…
På Salberga, landets största anstalt för våldtäktsmän, kan endast 24 personer av 49 delta i terapin.
Tror du att språkkunskaperna kommer vara bättre i takt med den ökade flyktingströmmen ?
Frågor på det ?
Final Edit: Och nu kan jag redan känna i förväg hur du kommer vrida det jag skrivit, hänvisa till någon helylle kille som tycker att vi kan ta emot dubbelt så mycket bara för att Libyen har 1 miljon flyktingar i ett fattigt land på 5 miljoner invånare.. Utan några som helst logiska argument.
Och jag tror på evolutionen, de starka överlever och bygger vidare medans de svagsinnade och lågintelligenta går sitt öde till mötes. Så har naturen fungerat ända fram tills människan skulle börja värdera in moral och etik i sina handlingar.