2015-09-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag förstår inte hur man kan gå ut i pressen om så pass privata angelägenheter. Det kan ju inte bero på pengar och inte publicitet. Jag tycker bara att det är märkligt.

Var det inte så att hon skrev det på sitt instagram?
Citera
2015-09-30, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det är väl en del av hennes "personlighet". Hon måste snart inse att hon har passerat bäst före datum och inte larva kring som en fjortis med en småkille.

Bäst för datum för vadå? Att tjäna pengar? Det tror jag inte, det kan hon nog göra ett bra tag till. Sen så att vara mamma är hon ju resten av sitt liv.

Och förhållandet till Simon, ja det kan ju ta slut men det är ju något som gäller alla som är tillsammans med någon. Så det är ju inget särskilt för henne.

Att hon blir äldre, en kvinna blir äldre men något bäst före datum vad är det?
Citera
2015-09-30, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peppolino
Bäst för datum för vadå? Att tjäna pengar? Det tror jag inte, det kan hon nog göra ett bra tag till. Sen så att vara mamma är hon ju resten av sitt liv.

Och förhållandet till Simon, ja det kan ju ta slut men det är ju något som gäller alla som är tillsammans med någon. Så det är ju inget särskilt för henne.

Att hon blir äldre, en kvinna blir äldre men något bäst före datum vad är det?

Kvinnor får bäst före datum, män får pondus.
Så är det bara.

Simon är/blir pappa för resten av sitt liv, och tar på sig föräldraskapet även han.
Citera
2015-09-30, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Så är det bara.

Simon är/blir pappa för resten av sitt liv, och tar på sig föräldraskapet även han.

Du har alltså fått för dig att kvinnor vid ett visst datum slutar att jobba, älska och ha roligt?

Varför skulle de?

Att ett förhållande tar slut är ju aldrig roligt men så är det ju för många. Att Camilla och Simon skulle säga att visst vi är tokförälskade men vi skiter i det då det kan ta slut skulle ju bara vara dumt.
Citera
2015-09-30, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peppolino
Du har alltså fått för dig att kvinnor vid ett visst datum slutar att jobba, älska och ha roligt?

Varför skulle de?

Att ett förhållande tar slut är ju aldrig roligt men så är det ju för många. Att Camilla och Simon skulle säga att visst vi är tokförälskade men vi skiter i det då det kan ta slut skulle ju bara vara dumt.

Nej, det är inget jag har fått för mig.
Det är så vissa män pratar.
Själv är jag kvinna (eller nåja, av kvinnligt kön) och hoppas på att det inte finns något "bäst före-datum" för oss. Å andra sidan är ju bäst före, inte samma sak som sista förbrukningsdag

Jag hoppas att de älskar varandra, kärlek är det finaste som finns.
Citera
2015-09-30, 13:04
Medlem
Citat:
Nej, det är inget jag har fått för mig.
Det är så vissa män pratar.
Själv är jag kvinna (eller nåja, av kvinnligt kön) och hoppas på att det inte finns något "bäst före-datum" för oss. Å andra sidan är ju bäst före, inte samma sak som sista förbrukningsdag

Jag hoppas att de älskar varandra, kärlek är det finaste som finns.

Good for you!

Jag satt just och funderade lite över just de som säger att det finns ett bäst före datum, upplyser de sina döttrar om detta i tid? Säger de detta till sina systrar och sin mamma när de når den springande punkten. Många frågor här. Det är ett så märkligt påstående.

Bäst före döden! Hahahaha

Camillas net worth är omkring 100 miljoner har jag sett någon uppgift på. Kan man ha mycket roligt för. Och jag hoppas de både älskar varandra och har fötterna på jorden och lever lyxliv ibland.

Jag har undrat ibland om den som gav henne kursen i att skriva har fått något tack. Jag tror det, hon verkar varken vara snål eller ogin mest snäll.
Citera
2015-09-30, 13:33
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Så är det bara.

Den där Simon, undrar hur länge han står ut. Hon Camilla verkar ju vara så egotrippad att det ringer klockor. Att hon inte skäms, skaffa nya ungar i den åldern, med gäddhäng och dubbelhaka. Vad är det människan vill ha bekräftat? Att hon kan köpa sex?
Citera
2015-09-30, 13:42
Medlem
Citat:
Den där Simon, undrar hur länge han står ut. Hon Camilla verkar ju vara så egotrippad att det ringer klockor. Att hon inte skäms, skaffa nya ungar i den åldern, med gäddhäng och dubbelhaka. Vad är det människan vill ha bekräftat? Att hon kan köpa sex?

En fertil kvinna kan få barn. Varför ska man skämmas för att man är så ung att man kan få barn?

Äldre män som har unga kvinnor tror du att de vill ha bekräftat att de kan köpa sex?

Gäddhäng och dubbelhaka är ju inte vad som gör en människa. Jag själv är inte tillsammans med någon för hur deras armar eller haka ser ut. Är det vad du själv anser viktigast i ditt förhållande?

Simon och Camilla gillar/älskar varandra nu. Att det kan ta slut i framtiden är ju ingen orsak att inte njuta av det som är nu. Skulle folk tänka så skulle ju ingen alls inleda förhållanden. Alla förhållanden kan ta slut. Lev och låt leva är ett fint motto.

Sen så kan ju Camilla vara oerhört varm mot Simon. Även om hon är framgångsrik författare och jobbar med sitt varumärke så finns det ju inget i det som säger att något hur hon förhåller sig till sin man. Så varför fantisera om att det är synd om Simon? Simon är väl nog gammal att själv känna hur han vill leva sitt liv. Varför förminska honom till en nickedocka för?
Citera
2015-09-30, 15:23
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Det avr en massa år som skiljer henne och pojken åt. Varför kan inte människan acceptera att hon blivit för gammal, varför måste hon köpa en pojke? Skaffa barn vid den åldern, hon kunde väl skaffat hund eller nåt sånt. Inte förstöra bara för att hon har pengar.
Citera
2015-09-30, 16:33
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Det avr en massa år som skiljer henne och pojken åt. Varför kan inte människan acceptera att hon blivit för gammal, varför måste hon köpa en pojke? Skaffa barn vid den åldern, hon kunde väl skaffat hund eller nåt sånt. Inte förstöra bara för att hon har pengar.

Måste bara få påpeka... Helena Seger har ALDRIG blivit anklagad för att köpa en pojke... och jodå hon var tät nog för att köpa sig en. Zlatan var bara ca 20 och hon ca 32 när dom träffades. Det var väl barnarov om något om vi nu ska prata i dom termerna.
Aj fan... Zlatan är en helig ko. Glömde det
Zlatan Ibrahimović är 33 år och hans Helena Seger är 45 år. Bara 12 år äldre...
Aj fan... dom har visst två barn ihop med och har varit ihop sen 2002 i 13 år! OJ!

Om du nu hade följt med i utvecklingen så borde du veta att kvinnor skaffar sig barn allt senare, många gånger på grund av karriären. Camilla skulle gott och väl kunna skaffa sig minst två barn till innan hennes fertilitet är över.
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja men visst blir dom kortvariga dom där historierna med unga män och äldre kvinnor

Ta te.x Kjerstin Dellert. Hon är 89 år nu och gift sen 1968 med Nils-Åke Häggbom som bara är 73 år och alltså 17 år yngre än Kjerstin. Dom har varit gifta i 47 år. Oj då

Zlatan Ibrahimović är 33 år och hans Helena Seger är 45 år. Bara 12 år äldre...
Aj fan... dom har visst två barn ihop med och har varit ihop sen 2002 i 13 år! OJ!

Min stora favorit är Maria Lundqvist 51 år som är tillsammans med Kristoffer som är 21 år yngre än Maria. Oj då... dom träffades visst för 5 år sen Lycka till Maria
http://www.expressen.se/noje/maria-lundqvist-om-sin-21-ar-yngre-karlek/

"Sexlusten minskar, putmagen växer och sjukdomarna blir allt svårare att överleva.
Efter 50 är mannen inte längre det starkare könet, visar en ny dansk studie.
– Rent biologiskt borde kvinnor satsa på yngre män, säger framtidsforskaren Britt-Inger Puranen."
http://www.aftonbladet.se/relationer/article12470860.ab

Jag förstår faktiskt inte alls det här tjatet om Camillas yngre man. Vad fan har hans ålder med saken att göra. Dom trivs ju bra ihop!
Såg att någon skrev lillkillen. Men kom igen för fan, han är ju snart 30 år!
Sen när blev 28 åriga män lillkillen? Helt sjukt det här. Säg lillkillen till min svärson som är 29 och gift fyrbarnsfar, (obs alla 4 med samma kvinna), så får ni en rak höger
Men skaffar sig en rik gubbe på runt 70 år sig en liten feminin leksak under 30 då håller ni minsann käft.

Hoppas verkligen att det går bra med allt med bebisen. Tror att Simon kommer att bli en jättebra pappa. Hoppas det är tvillingar!
Citera
2015-10-02, 19:46
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Börjar hon inte se lite pluffsig ut i ansiktet? Dubbelhaka och sen lite övervikt på armarna. Ärt det graviditeten
Citera
2015-10-13, 14:23
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
Förvisso. Det går att hänga med en del på det du snackar om.

Dock är detta tre exempel. Och lite speciella sådana.

Camilla Läckbergs "candyboyande" av ynglingen Simon är en historia för sig egentligen.
Hon pratar om "kärlek" (of course), men ofrånkomligt går hon nog mer på "det kroppsliga", en ung slimmad kampsportare i sin bästa ålder etcetera. När det gäller Maria Lundqvist och den 21 år yngre Kristoffer Hellström osar Marias skäl SEX, ingenting annat (även om hon självklart uppger kärlek osv). Det förhållandet lär hålla ännu kortare tid än Läckbergs. Zlatan och Helena är ett specialfall på många sätt. Går egentligen inte att ha det som referens på något sätt. Dellert och Häggbom är också en parkonstellation som det är svårt att se gemensamma nämnare med Läckberg och Sköld. D och H träffades inom samma yrkessfär. Visserligen är han klart yngre, men det har liksom inte varit fråga om att Nils-Åke varit en sorts sexleksak på samma sätt som jag tror att Simon används av Camilla delvis som.

Fast Maria och hennes toyboy är ju ihop än idag. Läckberg och Simon ger jag max 1 år till. Han ser henne nog som en språngbräda in i berömmelsen och nu inser han snart att han kan få mycket yngre och snyggare brudar än Camilla.

De har varit ihop i lite mer än ett år nu, hon på tjocken och pratas giftermål efter ca 1 år ihop. De har försökt planera att bli gravida en längre tid också. Vem fan planerar nya barn i ett förhållande efter knappt ett år. Allt känns något udda ja och speciellt då det är barn inblandat. De flesta normala människor med barn och sim går in i nya relationer vill avvakta med att barnen ska introduceras för den man träffar. Just för att man vill vara säker på att det funkat. Camilla verkar ha ett enormt bekräftelsebehov och då ser hon det inte som någon big deal. Kastar sig in i nya relationer för att få lite kuk och uppmärksamhet.

Ja jag har svårt för henne och det står jag för.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2015-10-13 kl. 14:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in