2015-09-18, 01:58
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
Tveksam jämförelse. När det handlar om unge Sköld är han sannolikt en kortvarig historia (ett par år till max). Efter att ha fått candyboyat lite tröttnar både hon och ungdomen Simon.
Ja men visst blir dom kortvariga dom där historierna med unga män och äldre kvinnor

Ta te.x Kjerstin Dellert. Hon är 89 år nu och gift sen 1968 med Nils-Åke Häggbom som bara är 73 år och alltså 17 år yngre än Kjerstin. Dom har varit gifta i 47 år. Oj då

Zlatan Ibrahimović är 33 år och hans Helena Seger är 45 år. Bara 12 år äldre...
Aj fan... dom har visst två barn ihop med och har varit ihop sen 2002 i 13 år! OJ!

Min stora favorit är Maria Lundqvist 51 år som är tillsammans med Kristoffer som är 21 år yngre än Maria. Oj då... dom träffades visst för 5 år sen Lycka till Maria
http://www.expressen.se/noje/maria-lundqvist-om-sin-21-ar-yngre-karlek/

"Sexlusten minskar, putmagen växer och sjukdomarna blir allt svårare att överleva.
Efter 50 är mannen inte längre det starkare könet, visar en ny dansk studie.
– Rent biologiskt borde kvinnor satsa på yngre män, säger framtidsforskaren Britt-Inger Puranen."
http://www.aftonbladet.se/relationer/article12470860.ab

Jag förstår faktiskt inte alls det här tjatet om Camillas yngre man. Vad fan har hans ålder med saken att göra. Dom trivs ju bra ihop!
Såg att någon skrev lillkillen. Men kom igen för fan, han är ju snart 30 år!
Sen när blev 28 åriga män lillkillen? Helt sjukt det här. Säg lillkillen till min svärson som är 29 och gift fyrbarnsfar, (obs alla 4 med samma kvinna), så får ni en rak höger
Men skaffar sig en rik gubbe på runt 70 år sig en liten feminin leksak under 30 då håller ni minsann käft.

Hoppas verkligen att det går bra med allt med bebisen. Tror att Simon kommer att bli en jättebra pappa. Hoppas det är tvillingar!
Senast redigerad av Timeout 2015-09-18 kl. 02:11.
Citera
2015-09-18, 02:25
Medlem
Kaendiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Citat:
Tveksam jämförelse. När det handlar om unge Sköld är han sannolikt en kortvarig historia (ett par år till max). Efter att ha fått candyboyat lite tröttnar både hon och ungdomen Simon.

Ja men visst blir dom kortvariga dom där historierna med unga män och äldre kvinnor

Ta te.x Kjerstin Dellert. Hon är 89 år nu och gift sen 1968 med Nils-Åke Häggbom som bara är 73 år och alltså 17 år yngre än Kjerstin. Dom har varit gifta i 47 år. Oj då

Zlatan Ibrahimović är 33 år och hans Helena Seger är 45 år. Bara 12 år äldre...
Aj fan... dom har visst två barn ihop med och har varit ihop sen 2002 i 13 år! OJ!

Min stora favorit är Maria Lundqvist 51 år som är tillsammans med Kristoffer som är 21 år yngre än Maria. Oj då... dom träffades visst för 5 år sen Lycka till Maria
http://www.expressen.se/noje/maria-lundqvist-om-sin-21-ar-yngre-karlek/

"Sexlusten minskar, putmagen växer och sjukdomarna blir allt svårare att överleva.
Efter 50 är mannen inte längre det starkare könet, visar en ny dansk studie.
– Rent biologiskt borde kvinnor satsa på yngre män, säger framtidsforskaren Britt-Inger Puranen."
http://www.aftonbladet.se/relationer/article12470860.ab

Jag förstår faktiskt inte alls det här tjatet om Camillas yngre man. Vad fan har hans ålder med saken att göra. Dom trivs ju bra ihop!
Såg att någon skrev lillkillen. Men kom igen för fan, han är ju snart 30 år!
Sen när blev 28 åriga män lillkillen? Helt sjukt det här. Säg lillkillen till min svärson som är 29 och gift fyrbarnsfar, (obs alla 4 med samma kvinna), så får ni en rak höger
Men skaffar sig en rik gubbe på runt 70 år sig en liten feminin leksak under 30 då håller ni minsann käft.

Hoppas verkligen att det går bra med allt med bebisen. Tror att Simon kommer att bli en jättebra pappa. Hoppas det är tvillingar!
Förvisso. Det går att hänga med en del på det du snackar om.

Dock är detta tre exempel. Och lite speciella sådana.

Camilla Läckbergs "candyboyande" av ynglingen Simon är en historia för sig egentligen.
Hon pratar om "kärlek" (of course), men ofrånkomligt går hon nog mer på "det kroppsliga", en ung slimmad kampsportare i sin bästa ålder etcetera. När det gäller Maria Lundqvist och den 21 år yngre Kristoffer Hellström osar Marias skäl SEX, ingenting annat (även om hon självklart uppger kärlek osv). Det förhållandet lär hålla ännu kortare tid än Läckbergs. Zlatan och Helena är ett specialfall på många sätt. Går egentligen inte att ha det som referens på något sätt. Dellert och Häggbom är också en parkonstellation som det är svårt att se gemensamma nämnare med Läckberg och Sköld. D och H träffades inom samma yrkessfär. Visserligen är han klart yngre, men det har liksom inte varit fråga om att Nils-Åke varit en sorts sexleksak på samma sätt som jag tror att Simon används av Camilla delvis som.
Citera
2015-09-18, 03:04
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
Förvisso. Det går att hänga med en del på det du snackar om.

Dock är detta tre exempel. Och lite speciella sådana.

Camilla Läckbergs "candyboyande" av ynglingen Simon är en historia för sig egentligen.
Hon pratar om "kärlek" (of course), men ofrånkomligt går hon nog mer på "det kroppsliga", en ung slimmad kampsportare i sin bästa ålder etcetera. När det gäller Maria Lundqvist och den 21 år yngre Kristoffer Hellström osar Marias skäl SEX, ingenting annat (även om hon självklart uppger kärlek osv). Det förhållandet lär hålla ännu kortare tid än Läckbergs. Zlatan och Helena är ett specialfall på många sätt. Går egentligen inte att ha det som referens på något sätt. Dellert och Häggbom är också en parkonstellation som det är svårt att se gemensamma nämnare med Läckberg och Sköld. D och H träffades inom samma yrkessfär. Visserligen är han klart yngre, men det har liksom inte varit fråga om att Nils-Åke varit en sorts sexleksak på samma sätt som jag tror att Simon används av Camilla delvis som.
Ok... jag förstår. Du är en fet, pank isterbuk som inte får några ragg alls. Du är avundsjuk helt enkelt! Den svenska avundsjukan fick ett ansiktet... till!
Vad du tror skiter jag blankt i. Tro kan du ägna dig åt i någon kyrka.

Det är absolut ingen som helst skillnad mellan dom paren jag räknade upp och Camilla och Simon. Dom är ett par med åldersskillnad åt "fel håll" på grund av gammal jävla idioti att mannen ska vara äldre än kvinnan.
Men... faktum är att kvinnor lever längre än män och bör skaffas sig en yngre partner som kan hålla jämna steg med dom.

Tror att mycket av ditt motstånd beror på att Camilla är rik och snygg och skriver bra böcker och nu har hon en kille på 28 år som också är snygg och har gott ställt... obs... utan hennes inblandning i det.

Du avfärdar Kjerstin Dellert för att dom är inom samma yrkessfär... och Maria för att det osar sex.
Det fetade skulle jag bra gärna vilja ha en förklaring till för dom var/är ju absolut inte inom samma arbetssfär och sex glömde du nämna också när det gäller Zlatan och Helena.
Eller är Zlatan en helig ko för en fotbollsfanatiker?
Citera
2015-09-18, 03:25
Medlem
Kaendiss avatar
Citat:
Ok... jag förstår. Du är en fet, pank isterbuk som inte får några ragg alls. Du är avundsjuk helt enkelt! Den svenska avundsjukan fick ett ansiktet... till!

Det är absolut ingen som helst skillnad mellan dom paren jag räknade upp och Camilla och Simon. Dom är ett par med åldersskillnad åt "fel håll" på grund av gammal jävla idioti att mannen ska vara äldre än kvinnan.
Men... faktum är att kvinnor lever längre än män och bör skaffas sig en yngre partner som kan hålla jämna steg med dom.

Tror att mycket av ditt motstånd beror på att Camilla är rik och snygg och skriver bra böcker och nu har hon en kille på 28 år som också är snygg och har gott ställt... obs... utan hennes inblandning i det.

Du avfärdar Kjerstin Dellert för att dom är inom samma yrkessfär... och Maria för att det osar sex.
Det fetade skulle jag bra gärna vilja ha en förklaring till för dom var/är ju absolut inte inom samma arbetssfär och sex glömde du nämna också när det gäller Zlatan och Helena.
Ganska obegåvad och flamsig retorik du ägnar dig åt överlag. Det du framför övertygar inte i någon mening.

Gällande Camilla Läckbergs böcker har jag redan varit inne på att dessa inte är något för mig, det hon pysslar med är på tok för antiintellektuellt, andefattigt och innehållslöst.

Jag önskar trots allt Camilla lycka till i hennes relation med Simon, och det är också om denna (relations)sak jag primärt kommer "kändisskvallra"/skriva om i tråden när jag gör det, inte om andra ointressanta personer.
Citera
2015-09-18, 09:08
Medlem
.
Senast redigerad av Klasina 2015-09-18 kl. 09:31.
Citera
2015-09-29, 19:30
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Nu vill tanten inte amma ungen. Tutten är viktigare än barnets väl. Egoistiskt fruntimmer.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article21494192.ab

Vilka stirrande ögon våpet har. Ruskigt.
Citera
2015-09-29, 22:28
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Nu vill tanten inte amma ungen. Tutten är viktigare än barnets väl. Egoistiskt fruntimmer.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article21494192.ab

Vilka stirrande ögon våpet har. Ruskigt.
Vilken artikel läste du?
Ser inte ett ord om att tuttarna skulle vara viktigare än barnets väl, men däremot att Camilla har haft stora problem med amningen tidigare och har haft flera förlossningsdepressioner.
Jag förstår hennes beslut mer än väl för amning är inte lätt för alla och att bli skuldbelagd för att det för vissa inte fungerar är mer än sjukt.

Kan inte annat än skratta när jag läser din replik om våpets stirrande ögon
Undrar hur du själv skulle se ut om någon tog en bild när du pratar och inte poserar och dessutom tittar åt sidan samtidigt. Gud så dumt
Citera
2015-09-29, 22:50
Medlem
Noone666s avatar
Vem, vilken normal funtad människa går ut med sån allmän-irrelevant privatsak? Jävla Danielsson /Henemark /Book patrask.
Citera
2015-09-29, 23:03
Medlem
enfindams avatar
Jag förstår inte hur man kan gå ut i pressen om så pass privata angelägenheter. Det kan ju inte bero på pengar och inte publicitet. Jag tycker bara att det är märkligt.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-29 kl. 23:07.
Citera
2015-09-30, 08:16
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag förstår inte hur man kan gå ut i pressen om så pass privata angelägenheter. Det kan ju inte bero på pengar och inte publicitet. Jag tycker bara att det är märkligt.

Det är väl en del av hennes "personlighet". Hon måste snart inse att hon har passerat bäst före datum och inte larva kring som en fjortis med en småkille.
Citera
2015-09-30, 11:39
Medlem
Citat:

Det "roliga" är att när en rätt så mycket yngre kvinna är tillsammans med en äldre förmögen man är hon en golddigger och ibland så är hon en hora också.

När en rätt så mycket yngre man är tillsammans med en äldre förmögen kvinna så är han en lillkille. Och klagomålen riktar sig mot kvinnan.

Det är ALLTID kvinnan som ska hånas. Oavsett vem som är yngre och äldre.

Och so what om det tar slut någon gång? Det gör ju det. Det gör ju det för de som är jämngamla och jämnförmögna. Ska man aldrig bli tillsammans med någon för att de kan ju ta slut? Verkligen?

Om de väljer att vara tillsammans och få barn tillsammans är det verkligen upprörande? Varför blir en del så stressade över detta?

Camilla är en kvinna som kan leva ett liv många bara kan drömma om. Både män och kvinnor vill nog ha en läcker partner, ha barn och en skattkista att ösa ur. Men om man inte har det så kan man faktiskt ha ett fantastiskt liv för det om man bara inte surar bort det i bitterhet och avundsjuka.
Citera
2015-09-30, 11:44
Medlem
Citat:
Vilken artikel läste du?
Ser inte ett ord om att tuttarna skulle vara viktigare än barnets väl, men däremot att Camilla har haft stora problem med amningen tidigare och har haft flera förlossningsdepressioner.
Jag förstår hennes beslut mer än väl för amning är inte lätt för alla och att bli skuldbelagd för att det för vissa inte fungerar är mer än sjukt.

Kan inte annat än skratta när jag läser din replik om våpets stirrande ögon
Undrar hur du själv skulle se ut om någon tog en bild när du pratar och inte poserar och dessutom tittar åt sidan samtidigt. Gud så dumt

Håller med dig här!

Det är väl bra att hon berättar detta då många människor faktiskt inte fattar att inte alla kvinnor får amningen att fungera och att det är mer tårar och besvär och om barnet dessutom inte går upp i vikt som det ska så måste man ju ge tillägg.

Finns inget som visar att barn mår bättre av bröstmjölk än tillägg.

Och har man haft det tungt med detta så är det klart att man väljer det bästa för sig och barnet. Och Simon kan också mata barnet så för hans del är det säkert också bra. Win - win.

Och det är bra att detta tas upp eftersom folk är så otroligt oinsatta om detta.

Och hon tar väl upp det nu så att folk ska ha fått klaga av sig tills det är dags. Vad nu andra ska klaga kring detta fär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in