2015-09-29, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Samma sits med Hiro. Tror inte han skickat ut laddet öht. Han verkar lägga upp fler nya artiklar så jag skulle vara väldigt försiktig. Kommer inleda dispyt idag.

Det gör du rätt i
2015-09-29, 10:22
Medlem
Trist som fan när man väntar paket som inte kommer

Så fruktansvärt enerverande
2015-09-29, 11:22
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Trist som fan när man väntar paket som inte kommer

Så fruktansvärt enerverande

Ja verkligen! Kommer försöka hålla mig till säljare jag handlat av innan eller jag vet att det inte är några problem med. Börjar bli trött på nya säljare som bara krånglar och inget kommer fram fyfan. Dem får fan skärpa sig, visar ju sig att vi är minst 3 som inte fått vad vi ska av Hiro?
2015-09-29, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Ja verkligen! Kommer försöka hålla mig till säljare jag handlat av innan eller jag vet att det inte är några problem med. Börjar bli trött på nya säljare som bara krånglar och inget kommer fram fyfan. Dem får fan skärpa sig, visar ju sig att vi är minst 3 som inte fått vad vi ska av Hiro?

Ja vi är ju minst tre.. Det finns ju säkerligen massor med folk som inte skriver här som upplevt samma irriterande och galet frustrerande situation hos honom så hoppas att support ser detta.

Hur funkar dispyt funktionen? Hur lång tid har hiro på sig att svara alternativt ge pengarna tillbaka innan support går in och avgör?
2015-09-29, 12:10
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ja vi är ju minst tre.. Det finns ju säkerligen massor med folk som inte skriver här som upplevt samma irriterande och galet frustrerande situation hos honom så hoppas att support ser detta.

Hur funkar dispyt funktionen? Hur lång tid har hiro på sig att svara alternativt ge pengarna tillbaka innan support går in och avgör?

Om du startar en dispyt får du skriva varför du tycker att du ska få pengarna tillbaka och välja hur stor procent du vill ha tillbaka (om jag minns rätt) sen ska ju säljaren besvara denna dispyt. Men om det nu är så många som inte fått från en säljare och alla startar dispyt så borde ju support/admin se att det är något som inte stämmer.
2015-09-29, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Om du startar en dispyt får du skriva varför du tycker att du ska få pengarna tillbaka och välja hur stor procent du vill ha tillbaka (om jag minns rätt) sen ska ju säljaren besvara denna dispyt. Men om det nu är så många som inte fått från en säljare och alla startar dispyt så borde ju support/admin se att det är något som inte stämmer.

Får se hur dispyten går är första gången jag behöver göra det så ser ju om det blir en bra utgång
2015-09-29, 14:01
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Får se hur dispyten går är första gången jag behöver göra det så ser ju om det blir en bra utgång

Jag kommer också inleda dispyt i morgon. Om inget dyker upp då, för inget idag. Ska man säga att man vill ha 100% av pengarna tillbaka eller ska man räkna med mindre? Inte mer än rätt att få 100% tillbaka egentligen.
2015-09-29, 14:02
Medlem
svampen211s avatar
Har en order hos 02KNULLADODEN, får se hur de går, han har ju inte många betyg men jag hoppas på att kunna säga gott om honom.
2015-09-29, 14:05
Medlem
Lite goda nyheter. Båda nya säljarna littlefinger och tiger är gröna och skickade med övervikt.
2015-09-29, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Jag kommer också inleda dispyt i morgon. Om inget dyker upp då, för inget idag. Ska man säga att man vill ha 100% av pengarna tillbaka eller ska man räkna med mindre? Inte mer än rätt att få 100% tillbaka egentligen.

Jag satte 100% eftersom jag inte tänker betala för att inte få nått... Som att låna ut pengar och betala ränta själv på utlånet haha så jag vill ha varje öre tillbaka om ingen vara dyker upp även om jag är extremt tveksam till just leverans..
2015-09-29, 14:08
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Vad har ni för erfarenheter av dessa säljare? Trovärdiga?
YLBD
CarlBildt
Båda är gröna enligt mig.
Dock tog leveransen från YLBD lång tid (ca 6 postdagar), annars inga bekymmer.
2015-09-29, 14:16
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Beställde en 10:a Sour Diesel av en vendor som jag inte minns namnet på nu. Men hen är den enda som säljer strainen.
Nu hse det gått 6 dagar sedan det stod skickat, tänker inleda dispyt ikväll, det är fan inte acceptabelt.
Alla andra jag gjort affärer med på darknet mfl har haft 4 dagar som längst leveranstid efter markerat som skickat.
Ej acceptabelt!!
Är det någon som köpt Sour diesel på FS2 som kan säga mig hur lång leveranstid?
2 dagar tog det för mig.
Hoppas det löste sig för din del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in