2015-09-28, 21:24
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
två poäng har ni tagit på tre möten med dom andra guldkonkurrenterna. Det är uppenbart för alla som inte håller på förbundets favorit att ni inte är i nivå med dom andra topplagen spelmässigt. Fakta är att ni har fått massor av poäng till skänks. Finns ingen objektiv åskådare som skulle säga att er straff mot elfsborg och er straff mot sundsvall var riktiga.

Två kryss och en vinst är fem poäng om du menar dubbelmötet mot Norrköping och matchen mot AIK som vi vann.

Men det är klart, du kan antagligen inte räkna längre än till två.
Citera
2015-09-28, 21:25
Medlem
sodamans avatar
Skönt att vi återigen är sämst i stan på plan. Känns bekvämt på något sätt.
Citera
2015-09-28, 21:29
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
två poäng har ni tagit på tre möten med dom andra guldkonkurrenterna. Det är uppenbart för alla som inte håller på förbundets favorit att ni inte är i nivå med dom andra topplagen spelmässigt. Fakta är att ni har fått massor av poäng till skänks. Finns ingen objektiv åskådare som skulle säga att er straff mot elfsborg och er straff mot sundsvall var riktiga.

Du kan ju inte räkna iaf. 5 poäng är tagna.
Sen aik borta kommer nog bli en förlust för oss. Aik är ju sjukt bra hemma. Om mff inte har en Europa plats att kämpa om i sista matchen tror jag att de lägger sig.

Tveksam straff idag och domarens placering avgjorde nog det. Hade han haft samma vinkel som kameran från TV så är jag tveksam till om han hade gjort samma domslut.
Straffen mot ellos tycker jag däremot är helt korrekt.

Förbundets favorit. Jo tjena. Det är ju mff och det vet alla.
Citera
2015-09-28, 21:32
Medlem
nomadics avatar
Nu ska vi fan inte bränna nytt kontrakt! Ganska dålig match egentligen men känns tryggt att Astrit fortsätter klacka fram till mål och Broberg fortsätter vara Broberg. Det räcker för att vinna en sådan här match.
Senast redigerad av nomadic 2015-09-28 kl. 21:34.
Citera
2015-09-28, 21:33
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy

Haha ja men verkligen, visst är det så
Jävla clown.
Citera
2015-09-28, 21:34
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Du kan ju inte räkna iaf. 5 poäng är tagna.
Sen aik borta kommer nog bli en förlust för oss. Aik är ju sjukt bra hemma. Om mff inte har en Europa plats att kämpa om i sista matchen tror jag att de lägger sig.

Tveksam straff idag och domarens placering avgjorde nog det. Hade han haft samma vinkel som kameran från TV så är jag tveksam till om han hade gjort samma domslut.
Straffen mot ellos tycker jag däremot är helt korrekt.

Hehe, laget ni tagit 0 poäng mot i år (ett lag som, inte förvånande, har ett kreativt spel till skillnad från ert primitiva 80-talsköttande)

Antar att du tycker frisparken elfsborg skulle haft INNAN straffen var lika klar...
Citera
2015-09-28, 21:35
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Hehe, laget ni tagit 0 poäng mot i år (ett lag som, inte förvånande, har ett kreativt spel till skillnad från ert primitiva 80-talsköttande)

Antar att du tycker frisparken elfsborg skulle haft INNAN straffen var lika klar...

haha din jävla gaisare, fan vad du är bitter.
Citera
2015-09-28, 21:37
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
haha din jävla gaisare, fan vad du är bitter.

Snarare objektiv. Helt uppenbart för alla som inte har pyttipanna i skallen att ni fått er guldsits till skänks.
Citera
2015-09-28, 21:39
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Snarare objektiv. Helt uppenbart för alla som inte har pyttipanna i skallen att ni fått er guldsits till skänks.

"Objektiv". Haha jo men tjena.
Seså, spring tillbaka till superettantråden med dig.
Citera
2015-09-28, 21:40
Medlem
feldgraus avatar
Citat:

Antar att du tycker att straffen vi borde haft innan Elfsborg borde haft frispark var lika klar? Eller att det röda kortet Elfsborg borde haft var lika klart?

Pinsamt när det dyker upp mängder med nollor här i forumet och bölar om hur Peking är så mycket roligare. Hoppas att det är någon tröst för er när vi tar vårt nittonde. För jag lär inte bry mig.

/feldgrau
Citera
2015-09-28, 21:41
Medlem
trodde inte det kunde bli värre än Azdz. hade fel.
Citera
2015-09-28, 21:46
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/tv-ifk-goteborg-ny-serieledare---korde-over-aik/

Hur tänkte du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in