Citat:
Ursprungligen postat av
Skadat gods
Men LOL då
Han hade ren tur att hamna i kontakt med Killinggänget (han kände väl ytligt en eller flera) och fick in en fot. Sen har denna pissiga amatör försökt att hänga kvar i branschen. Karriär, my ass.
Urk, man får tankar åt efterblivenhet vid blotta åsynen av denne, och då menar jag inte skådespelad dito.
Ren tur för Inde då att han hade talang och en personlighet som de andra gillade. Ska vi snacka folk som en tagit ofötjänt plats i humorsverige så ligger nog Johan Glans och hans vapendragare Batra närmre till hands. Men humor är förbannat individuellt har jag märkt. Finns folk som garvar åt Seinfeld och/eller HIMYM.
Citat:
Ursprungligen postat av
vinbra
Det där får du nog utveckla lite. Det var ju när Inde hoppade av som luften gick ur Killinggänget. Som jag tolkar det måste han ha varit rätt viktig för deras arbete.
Instämmer här. Han var för mig en given del av ensemblen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Raus_bitte
Det är förstås en möjlighet, men att reducera allt han säger och gör till en diagnos är nog lite förenklat.
Många som är rädda för vilken diagnos de själva kan tänkas få är väldigt snabba med att racka ner på en känd person som bevisligen haft det tungt. Samma sak var/är det i debatten kring Micke "Svullo" Dubois. Han blev en diagnos i folks ögon till slut.
Mvh