Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Jag håller helt med dig här. Det är en jädra massa talibaner i tråden som inte tolererar något annat än att åklagaren och poliserna där ute på bondvischan har rätt i sina misstankar.
Det är bara tröttsamt med deras haranger och de för på intet vis tråden framåt. Ok att NB kan vara GM (hur det än gick till) och om så är, hoppas jag han blir dömd till ett rättmätigt straff.
I mina ögon är det helt rätt att diskutera alternativ så länge han inte ens är åtalad åtminstone.
Exakt, och som jag känner och förstår det, ja så finns det ju
inte en enda av os som ställer oss kritiska till utredningen som inte önskar att NB/MGM, och hans bror och fru, ska få max straff om det verkligen skulle visa sig att han/dom är skyldiga i mordet på Lisa.
MEN...gänget som inte tål att det finns kritiska röster här i tråden försöker igen och igen att få det till att se ut som om vi kritiker är både mördar-groupies och polis/rättsväsen hatare, vilket är
fullständigt i skogen, men så är det ju med folk som inte har några seriøsa argument att komma med, dom tar till smutsiga tricks...det är ju bara SÅ himmla pinsamt som ni förödmjukar er själva, synd att ni inte förstår det.