2015-09-26, 18:27
Medlem
€rics avatar
Skönt med vinst i Haparanda, satan vad dålig kamera/ljus i hallen de har.. Man kunde ju knappt se matchen i streamen, riktigt illa. De får väl ta och låna en kamera av luleå eftersom de lånar de mesta.

Strömvall uppe på 8 mål nu, wow. Trodde han skulle vara bra, men förväntade mig inte denna öppning.
Citera
2015-09-26, 19:34
Medlem
m4tt145s avatar
Visste fan att Strömwall skulle vara grym. AIK kan nog gå långt.
Citera
2015-09-26, 20:58
Medlem
HerrGickhans avatar
Är det så nu att det aldrig visas några matcher i grundutbudet, motsvarande TV 10 förra säsongen? Om det är så har ju förflyttningen till Cmore verkligen blivit en försämring för breddpubliken och därmed även för HA.
Citera
2015-09-26, 21:09
Medlem
Onkel Vanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Är det så nu att det aldrig visas några matcher i grundutbudet, motsvarande TV 10 förra säsongen? Om det är så har ju förflyttningen till Cmore verkligen blivit en försämring för breddpubliken och därmed även för HA.
Så illa är det. Början till slutet, typ. Nu är allsvenskan underordnad elitserien på alla sätt och vis. Allsvenskan började bli riktigt stark, då lyfter man upp två lag till es vilket försvagar allsvenskan som liga rätt markant, att SSK gjorde bort sig för inte saken bättre heller. Jag tippar att vi inom en inte allt för avlägsen framtid har återgått till en allsvenskan norra respektive södra, att diverse brödgäng, som knappt de närmast sörjande bryr sig om, kommer tillbaka, att skillnaden mellan topp och botten kommer bli större (möjligen att det blir än fler farmarlag istället).

Bättre hade det varit med 12 lag i två intressanta serier istället.
Citera
2015-09-26, 22:44
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Leksandsmatchen imorgon sänds på Kanal 12.

Edit: Om det är en engångsföreteelse eller ej vet jag inte.
Citera
2015-09-26, 22:52
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Leksandsmatchen imorgon sänds på Kanal 12.

Edit: Om det är en engångsföreteelse eller ej vet jag inte.

Det borde dock vara den första de sänder där.
Citera
2015-09-26, 23:08
Medlem
€rics avatar
Tycker de är ganska OK iaf, viss kan de bli bättre från cmore men.. Förra året betalade man 99kr mer eller mindre för varje bortamatch, tror vi hade 2 matcher som gick på 10an som var bortamatcher. Nu ingår de i paketet istället så jag sparar en hel del pengar och kvalitén är ju inte sämre iaf.
Citera
2015-09-26, 23:49
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Tycker de är ganska OK iaf, viss kan de bli bättre från cmore men.. Förra året betalade man 99kr mer eller mindre för varje bortamatch, tror vi hade 2 matcher som gick på 10an som var bortamatcher. Nu ingår de i paketet istället så jag sparar en hel del pengar och kvalitén är ju inte sämre iaf.

Fast för den som inte har ett favoritlag och vill se många matcher är det sämre nu.
Citera
2015-09-27, 03:00
Medlem
€rics avatar
Citat:
Fast för den som inte har ett favoritlag och vill se många matcher är det sämre nu.
Du kan ju se alla matcher med abonnemang genom streaming, så det är ju snarare bättre? Viasat sände ju nästan bara matcher från AIK, SSK, Malmö, Rögle ändå typ.. De var ju aldrig uppe i Asplöven tex.
Citera
2015-09-27, 10:00
Medlem
whaks avatar
Hur är status inför LIF - hästen?

Har hästen hittat någon ersättare till Brage? Eller kör dom med de resermålvakter dom hade innan?
Tänkte satsa några kulor på hästen, men just nu har jag en magkänsla att LIF tar 3 pinnar.
Citera
2015-09-27, 10:11
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Hur är status inför LIF - hästen?

Har hästen hittat någon ersättare till Brage? Eller kör dom med de resermålvakter dom hade innan?
Tänkte satsa några kulor på hästen, men just nu har jag en magkänsla att LIF tar 3 pinnar.

Lägg in hela lönen på hästen, det är lika bra att sko sig på eländet som någon skrev...
Citera
2015-09-27, 11:21
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Lägg in hela lönen på hästen, det är lika bra att sko sig på eländet som någon skrev...

Är lite osäker på vad hästen har i mål.
Känner mig inte lika säker på en hästen vinst idag faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in