Citat:
Ursprungligen postat av
junaz
Oscar Hiljemark svarade för Palermos båda mål borta mot Milan i helgen (3-2-förlust), varav ett assisterat av Robin Quaison. Någon som såg matchen, hur såg Hiljemark ut för övrigt?
Känns lovande att han får bra med speltid hos Palermo, får han en bra säsong i Italien borde han snart vara given i a-landslaget.
Hiljemark var hade typ två avslut och gjorde mål på dessa, vilket är bra med tanke på att det inte var så mycket mer att jobba på. Han låg bra i presspelet också. Quaison något tamare och tyckte han slarvade med bollen ofta eller slog taffliga passningar.
Men båda spelare tyckte jag gjorde det bra med tanke på att det var ett förmodat topplag borta man mötte.