2015-09-23, 20:43
Medlem
Yerzs avatar
Åh jag hade velat läsa inlägget "projekt barn" höra om alla påhittade behandlingar och planeringarna dom gör för att sätta detta barn till världen. Hur dom förbereder sig och hur hon precis har klickat hem en "Young Versaceeeeee vagn" för 37 900kr bara för att dom KAN lägga pengar på en så dyr och exklusiv barnvagn. bara det bästa till mirakelbebisen som är så älskad och efterlängtad av dom båda....
Får väll drömma vidare...

Eller bönan kan du inte bjuda lite på projekt bebis, vi vet ju att du vill.
Citera
2015-09-23, 20:44
Medlem
habilgerbils avatar
Jag är lite förvånad över att hon inte tagit bort min kommentar om att hon finansierat sin fertilitetsutredning genom att suga kuk än. Och att inga bernyaner gått till motattack.

Hur många är det som verkligen planerar att gå på rättegången? Jag överväger på allvar att ta solskensledigt den dagen, packa en matsäck och göra en heldag av det. Det är inget jag är stolt över men det är inte heller som att Berny och hennes bravader är en komedi i mina ögon, det som driver mig mest är fascination och frustration, absolut inte skadeglädje. Men visst kittlar det skönt i kistan när rättvisan hinner ikapp henne.
Citera
2015-09-23, 21:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Jag är lite förvånad över att hon inte tagit bort min kommentar om att hon finansierat sin fertilitetsutredning genom att suga kuk än. Och att inga bernyaner gått till motattack.
Jag tror ärligt talat inte att varken hon eller hennes fans har intelligens nog att förstå vad du skrev.
Citera
2015-09-24, 02:18
Medlem
Nu är jag rätt säker på att Berny har ljugit, hittat på och överdrivit en del.

Men man lätt får intrycket att Berny tidigare har haft relativt lätt att bli gravid, med tanke på flertal graviditeter och aborter. Inklusive flera aborter under ett och samma år. För att nu när hon är med Andreas helt plötsligt ha väldigt svårt för att bli gravid, och behöver hjälp på traven (läs: hjälp av fertilitetsklinik).

Det är mycket möjligt att hon faktiskt har PCO och oregelbunden mens (och hon skrev tidigare på Facebook att hon inte har haft mens sedan april i år, alltså har hon inte haft mens inte det senaste halvåret). Det känns lite som en egenpåhittad diagnos, men vad vet jag?

Det intressanta ligger snarare i att när Berny verkligen inte vill ha barn, då blir hon gravid. När hon verkligen vill ha barn, ja då har hon plötsligt mycket svårt för att bli gravid. Vilken ironi.
Citera
2015-09-24, 07:39
Medlem
Nu kanske det snart blir bebis? Hon verkar åtminstone ha mensvärk nu...

https://minfil.org/HbKfj2b5b1/image.jpg
Citera
2015-09-24, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtymp

Varför skulle det leda till graviditet? Berny hävdar att hon har oregelbunden mens samt pco och hon har tydligen tidigare sysslat med ägglossningstester. Har man oregelbunden mens så är det inte ovanligt att man inte har någon ägglossning alls, eller att man inte får ägglossning under varje menscykel. Det är också vanligt med varierande menscykler. Hon kan alltså ha mens utan ägglossning nu, och då är det inte säkert att hon blir gravid inom en snar framtid.

Exakt hur det ligger till i Bernys fall, det är svårt att veta. Oavsett vilket så hoppas jag verkligen att det inte vankas bebis inom en snar framtid.
Citera
2015-09-24, 09:28
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtymp

"Tre olika sorters glassorter"
Citera
2015-09-24, 11:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
"Tre olika sorters glassorter"

Bästsäljande författarinnan.
Citera
2015-09-24, 12:42
Medlem
Antitrinitarians avatar
Så roligt det hade varit att se Berny och Andreas i Lyxfällan.
Citera
2015-09-24, 23:29
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Så roligt det hade varit att se Berny och Andreas i Lyxfällan.

Hysteriskt roligt. Jag hade laddat upp med cherry cola och B&J's glass och suttit bänkad.
Berny som är en bästsäljande författare kan ju säkert kräva betalning för att ställa upp på att vara med i programmet.
Senast redigerad av Denosynlige 2015-09-24 kl. 23:31. Anledning: Tillägg
Citera
2015-09-25, 11:21
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Hysteriskt roligt. Jag hade laddat upp med cherry cola och B&J's glass och suttit bänkad.
Berny som är en bästsäljande författare kan ju säkert kräva betalning för att ställa upp på att vara med i programmet.

Med tanke på att hon faktiskt ÄR en bästsäljande författare, borde inte skvallerpressen snappa upp att hon väntar på rättegång för ett gäng bedrägerier och skit? De har ju en tendens att överdriva sina löpsedlar och skriva "Avgudad svensk skådespelare efter den svåra sjukdomen: Jag trodde jag skulle dö" när Kim Sulocki haft en förkylning. Detta är ju rena mumman för dem. De behöver ju knappt tänja på sanningen.
Citera
2015-09-25, 11:44
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Med tanke på att hon faktiskt ÄR en bästsäljande författare, borde inte skvallerpressen snappa upp att hon väntar på rättegång för ett gäng bedrägerier och skit? De har ju en tendens att överdriva sina löpsedlar och skriva "Avgudad svensk skådespelare efter den svåra sjukdomen: Jag trodde jag skulle dö" när Kim Sulocki haft en förkylning. Detta är ju rena mumman för dem. De behöver ju knappt tänja på sanningen.

Kan inte vi anmäla henne till lyxfällan då?
Och hur gick det med skräckfilmsmanuset som man aldrig hörde något om igen?
Hon har väl inte tid med sånt nu när hon har Andreas, dessutom skriver hon ju på boken som hon hållit på med i flera år nu Kommer ihåg när Berny var med i expressen/aftonhoran när hon skulle anmäla den som utnyttjat henne som liten, "anmäler för att bli fri" löd rubriken. Vad hände med det? Tidigt skede av "R"? Längesen hon pratade om Opus Dei nu. Det är som att hon glömmer bort R när hon inte missbrukar dödsknark eller är upptagen med flickvän/pojkvän. Har hon någonsin pratat om Opus Dei då hon INTE varit i aktivt missbruk eller suttit inlåst på institution? Jag trodde hon skulle bryta våldskedjan? Sånt kvittar väl när man får 3 olika sorters glass av sin sambo när hon har mens.
Senast redigerad av Denosynlige 2015-09-25 kl. 11:47. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in