Citat:
Ursprungligen postat av
habilgerbil
Med tanke på att hon faktiskt ÄR en bästsäljande författare, borde inte skvallerpressen snappa upp att hon väntar på rättegång för ett gäng bedrägerier och skit? De har ju en tendens att överdriva sina löpsedlar och skriva "Avgudad svensk skådespelare efter den svåra sjukdomen: Jag trodde jag skulle dö" när Kim Sulocki haft en förkylning. Detta är ju rena mumman för dem. De behöver ju knappt tänja på sanningen.
Kan inte vi anmäla henne till lyxfällan då?
Och hur gick det med skräckfilmsmanuset som man aldrig hörde något om igen?
Hon har väl inte tid med sånt nu när hon har Andreas, dessutom skriver hon ju på boken som hon hållit på med i flera år nu

Kommer ihåg när Berny var med i expressen/aftonhoran när hon skulle anmäla den som utnyttjat henne som liten, "anmäler för att bli fri" löd rubriken. Vad hände med det? Tidigt skede av "R"? Längesen hon pratade om Opus Dei nu. Det är som att hon glömmer bort R när hon inte missbrukar dödsknark eller är upptagen med flickvän/pojkvän. Har hon någonsin pratat om Opus Dei då hon INTE varit i aktivt missbruk eller suttit inlåst på institution? Jag trodde hon skulle bryta våldskedjan? Sånt kvittar väl när man får 3 olika sorters glass av sin sambo när hon har mens.