Precis som tidigare påpekat har ju hela kalaset kallat Efterlyst helt enkelt flyttat över till TV4. "Tittarrösten" är även samma om jag inte missminner mig? Hela teamet på plats
Grymt att vi får ha kvar "Efterlyst" på detta sätt iallafall
Precis som tidigare påpekat har ju hela kalaset kallat Efterlyst helt enkelt flyttat över till TV4. "Tittarrösten" är även samma om jag inte missminner mig? Hela teamet på plats
Grymt att vi får ha kvar "Efterlyst" på detta sätt iallafall
nja tycker inte tv4 har lika stor tittarsiffror som tv3...
Dom tar upp två fall (ev tre med Lisa Holm-fallet) och i det förra fallet som förmodligen kan rubriseras som sexuellt ofredande så ville man inte utge signalement....
Dom tar upp debbelvåldtäkten i Strängnäs nu och två män är anhållna av Polisen säger dom. Får se om dom nämner etnicitet/hudfärg här då. Dom säger inte heller hur många DNA-spår man gjort men att man säkrat två.
Dom tar upp två fall (ev tre med Lisa Holm-fallet) och i det förra fallet som förmodligen kan rubriseras som sexuellt ofredande så ville man inte utge signalement....
Dom tar upp debbelvåldtäkten i Strängnäs nu och två män är anhållna av Polisen säger dom. Får se om dom nämner etnicitet/hudfärg här då. Dom säger inte heller hur många DNA-spår man gjort men att man säkrat två.
Perfekt timing på premiären med tanke på floppen efterlyst med Aschberg och nya efterlyst. Sverige helt generellt verkar vara extra intresserade utav kriminal-tv på senare tid så helt rätt i tiden.
Vad är det för idioter som gråter om att det inte tas upp hudfärg mm? Ser på ett helt okej program men retar sig sedan på att ens egna värderingar inte tas upp. Äckligt folk.
Känns ju som bekant väldigt mycket Efterlyst över det hela . Men ok första avsnitt blir och följa i framtiden .
Skönt med något fräscht för oss crime tv-nördar i svensk väg . Resten har ju blivit rätt urtjatade.. får se om det är något efter tre avsnitt . Då kan man hissa eller dissa med större vetskap.
Vad är det för idioter som gråter om att det inte tas upp hudfärg mm? Ser på ett helt okej program men retar sig sedan på att ens egna värderingar inte tas upp. Äckligt folk.
Ska man hjälpa polisen att hitta en våldtäktsman eller dylikt så är det väl en fördel att veta hur han ser ut? Nu blir det så att man sätter PK-agendan framför brottsoffren och det är idiotiskt.