Citat:
Det är både vidrigt och avtändande, dessa folkslag bär generellt runt på mer sjukdomar än västerlänningar.
Och sen att de är kriminella psykopater höjer ju inte heller kvinnorna som väljer att ligga med dessa.
Tycker om dessa kvinnor i mitt hjärta, men måste ta starkt avstånd från dessa så de fattar att det inte är ok.
De får helt enkelt nöja sig med sämre män i framtiden, eller arab-männen.
Är säker på att det finns fler högutbildade liksom mig som tar avstånd från dessa okristna vidrigheter.
Och sen att de är kriminella psykopater höjer ju inte heller kvinnorna som väljer att ligga med dessa.
Tycker om dessa kvinnor i mitt hjärta, men måste ta starkt avstånd från dessa så de fattar att det inte är ok.
De får helt enkelt nöja sig med sämre män i framtiden, eller arab-männen.
Är säker på att det finns fler högutbildade liksom mig som tar avstånd från dessa okristna vidrigheter.
Instämmer!

Jag är kristen och ser inte milt på promiskuöst beteende. Speciellt om det är med en av alla miljarder meningslösa män som kommer från MENA- länder med muslimer. Träck.
TS nämner att det kanske blir skralt med partners. Kanske det? Kanske inte? eller så sansa vi svenskar oss, håller stilen uppe, gör nödvändiga förändringar som ger ekon ut i omvärlden. Röstar SD

Men för att spinna vidare på det du skriver Valsu, och även lite på det TS menar ( brist på kvinnor. )
Kvinnor behöver det inte bli brist på. Men jag tror att ett USA är det troliga scenariot om vi inte vänder fort nu med SD som skall införa ett importstopp av våldsamma krigare ( "barn" ," flyktingar"
i MSMs eviga lögnmedia ). I USA finns mycket orättvisor ( grattis kommunister!
), mycket rasism, skandalöst mycket rasblandning, laglöst land i mörka delen av befolkningen, nedskjutningar, knark och droger, rån och mord är vardag, skyddsnät ( tunt ). Så jag VET att det inte är rätt väg att gå för oss fredliga svenskar. Bäst är om vi lever tillsammans för då kommer det alltid att gå bra för oss. 
Svenska kvinnor säger du?
Jag brukar tänka, i grund och botten måste man ju respektera/accepterar våra svenska medmänniskors, även dessa motbjudande skandalösa svenska kvinnor som med mycket glädje skändar sig för en inkräktande och främmande ockupationsmakt.
För om man inte respektera/acceptera det, ja...då är man ju en simpel kommunist! Huva för det...
, en sådan där som skall bestämma över folk, så som kommunistiska 7K gör nu
. Diktatur, tvång! Näe... det blir inte bra,
det ser alla svenskar tydligt nu. Men bara för att man respektera ,eller rättare sagt, acceptera dessa dåliga svenskors val så betyder det ju inte att man behöver umgås med dessa som har vänt sitt eget unika folk och fantastiska historia ryggen. Man kan faktiskt välja att vända dem ryggen likväl, permanent och oåterkalleligt. Jag menar, de gillar ju ändå inte mitt och ditt folk, svenska folket.
så... "what's the problem?", eller vänta lite, listigt hade de tänkt "äta upp båda tårtorna." Glöm det!
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-09-24 kl. 17:20.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-09-24 kl. 17:20.