2015-09-24, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Det är både vidrigt och avtändande, dessa folkslag bär generellt runt på mer sjukdomar än västerlänningar.

Och sen att de är kriminella psykopater höjer ju inte heller kvinnorna som väljer att ligga med dessa.

Tycker om dessa kvinnor i mitt hjärta, men måste ta starkt avstånd från dessa så de fattar att det inte är ok.
De får helt enkelt nöja sig med sämre män i framtiden, eller arab-männen.
Är säker på att det finns fler högutbildade liksom mig som tar avstånd från dessa okristna vidrigheter.

Instämmer!

Jag är kristen och ser inte milt på promiskuöst beteende. Speciellt om det är med en av alla miljarder meningslösa män som kommer från MENA- länder med muslimer. Träck.

TS nämner att det kanske blir skralt med partners. Kanske det? Kanske inte? eller så sansa vi svenskar oss, håller stilen uppe, gör nödvändiga förändringar som ger ekon ut i omvärlden. Röstar SD

Men för att spinna vidare på det du skriver Valsu, och även lite på det TS menar ( brist på kvinnor. )

Kvinnor behöver det inte bli brist på. Men jag tror att ett USA är det troliga scenariot om vi inte vänder fort nu med SD som skall införa ett importstopp av våldsamma krigare ( "barn" ," flyktingar" i MSMs eviga lögnmedia ). I USA finns mycket orättvisor ( grattis kommunister! ), mycket rasism, skandalöst mycket rasblandning, laglöst land i mörka delen av befolkningen, nedskjutningar, knark och droger, rån och mord är vardag, skyddsnät ( tunt ). Så jag VET att det inte är rätt väg att gå för oss fredliga svenskar. Bäst är om vi lever tillsammans för då kommer det alltid att gå bra för oss.

Svenska kvinnor säger du?

Jag brukar tänka, i grund och botten måste man ju respektera/accepterar våra svenska medmänniskors, även dessa motbjudande skandalösa svenska kvinnor som med mycket glädje skändar sig för en inkräktande och främmande ockupationsmakt.
För om man inte respektera/acceptera det, ja...då är man ju en simpel kommunist! Huva för det... , en sådan där som skall bestämma över folk, så som kommunistiska 7K gör nu . Diktatur, tvång! Näe... det blir inte bra, det ser alla svenskar tydligt nu.
Men bara för att man respektera ,eller rättare sagt, acceptera dessa dåliga svenskors val så betyder det ju inte att man behöver umgås med dessa som har vänt sitt eget unika folk och fantastiska historia ryggen. Man kan faktiskt välja att vända dem ryggen likväl, permanent och oåterkalleligt. Jag menar, de gillar ju ändå inte mitt och ditt folk, svenska folket. så... "what's the problem?", eller vänta lite, listigt hade de tänkt "äta upp båda tårtorna." Glöm det!
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-09-24 kl. 17:20.
Citera
2015-09-24, 16:24
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Väntar med spänning på att juristen ska svara få se vilka floskler apan kan rabbla upp.

Inget svar troll confirmed.
Citera
2015-09-24, 17:17
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
De kvinnor som ligger med negrer och araber är ju dock sådana kvinnor som varken du eller jag hade varit med ändå.

De är bottenskrapet bland kvinnor. Sådana som vi män undviker.

Nja finns många höjdare som ligger med negrer särskilt i länder det blivit mer normaliserat t.ex USA.
Araber kan jag väl hålla med dig om, hittills har det bara varit bottenskrap.
Citera
2015-09-24, 17:24
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Nja finns många höjdare som ligger med negrer särskilt i länder det blivit mer normaliserat t.ex USA.
Araber kan jag väl hålla med dig om, hittills har det bara varit bottenskrap.

Vad menar du med "höjdare" dock?

Bara för att man ser bra ut så betyder det inte att man inte är bottenskrap. Man kan ju se sjukt bra ut men samtidigt ha schimpans-hjärna.
Citera
2015-09-24, 17:26
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Instämmer!

Jag är kristen och ser inte milt på promiskuöst beteende. Speciellt om det är med en av alla miljarder meningslösa män som är MENA-muslimer. Träck.

TS nämner att det kanske blir skralt med partners. Kanske det? Kanske inte? eller så sansa vi svenskar oss, håller stilen uppe, gör nödvändiga förändringar som ger ekon ut i omvärlden. Röstar SD

Men för att spinna vidare på det du skriver Valsu, och även lite på det TS menar ( brist på kvinnor. )

Kvinnor behöver det inte bli brist på. Men jag tror att ett USA är det troliga scenariot om vi inte vänder fort nu med SD som skall införa ett importstopp av våldsamma krigare ( "barn" ," flyktingar" i MSMs eviga lögnmedia ). I USA finns mycket orättvisor ( grattis kommunister! ), mycket rasism, skandalöst mycket rasblandning, laglöst land i mörka delen av befolkningen, nedskjutningar, knark och droger, rån och mord är vardag, skyddsnät ( tunt ). Så jag VET att det inte är rätt väg att gå för oss fredliga svenskar. Bäst är om vi lever tillsammans för då kommer det alltid att gå bra för oss.

Svenska kvinnor säger du?

Jag brukar tänka, i grund och botten måste man ju respektera/accepterar våra svenska medmänniskors, även dessa motbjudande skandalösa svenska kvinnor som med mycket glädje skändar sig för en inkräktande och främmande ockupationsmakt.
För om man inte respektera/acceptera det, ja...då är man ju en simpel kommunist! Huva för det... , en sådan där som skall bestämma över folk, så som kommunistiska 7K gör nu . Diktatur, tvång! Näe... det blir inte bra, det ser alla svenskar tydligt nu.
Men bara för att man respektera ,eller rättare sagt, acceptera dessa dåliga svenskors val så betyder det ju inte att man behöver umgås med dessa som har vänt sitt eget unika folk och fantastiska historia ryggen. Man kan faktiskt välja att vända dem ryggen likväl, permanent och oåterkalleligt. Jag menar, de gillar ju ändå inte mitt och ditt folk, svenska folket. så... "what's the problem?", eller vänta lite, listigt hade de tänkt "äta upp båda tårtorna." Glöm det!

Har väldigt svårt att respektera dessa kvinnor.

De är "använd vara" för mig... bäst-före datumet har liksom gått ut oavsett om damen ifråga är snygg eller inte.

Problemet är att veta vilka som gjort vad, man kan bara veta sannolikheten(Vilket ofta är ganska stor)
Detta leder till en generalisering av vissa drag och beteenden bland tjejer.

Så eftersom man aldrig riktigt kan veta då det är så utbrett med lögnerskor och vänsterprasslare, så är det lika bra med att köra bestraffningsstilen med så många som möjligt som inte bevisat sig.
Kommer dock ha särskild omtanke för de damer som blivit kulturberikade ofrivilligt(dvs våldtagna)
men övriga damer: You are part of the fucking problem.

Och ja jag vill bestämma över folk, så länge lagar, regler & folkviljan har överskridits ser jag detta bestämmande som en "kompensation" tills den dag svensk ordning råder igen.
Citera
2015-09-24, 17:29
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Vad menar du med "höjdare" dock?

Bara för att man ser bra ut så betyder det inte att man inte är bottenskrap. Man kan ju se sjukt bra ut men samtidigt ha schimpans-hjärna.

Dvs att damen ifråga både är välutbildad, talangfull, snygg och glädjande för vilken man som helst.
Men att det hela är en fasad som är svår att avslöja.

Och just därför går det inte att generalisera att just "bottenskrapet" enbart ligger med negrer & araber, då det inte stämmer överens med verkligheten.
Citera
2015-09-24, 17:30
Medlem
markus120s avatar
Tja, får en att undra ifall kvinnor skulle i majoritet rösta på SD ifall vi fick in miljontals thailändskor istället (och deras oattraktiva, omanliga män i minoritet).

Skillnaden må vara att arabiska kvinnor dessutom helt enkelt är reserverade de arabiska männen, marknaden i nattbarer osv blir därmed absurd ojämn fördelad. Man känner av en mycket aggressiv laddning när man går ut nu för tiden, vilket inträffar när majoriteten är män (och en stor del av dem rätt så primitiva sådana utan hyfs). Det blir ju illa för svenska tjejer som har otur också. De är också enda tillgängliga måltavla även i våldtäktsmarknaden, då muslimska män endast överfallsvåldtar svenska tjejer (tänk hur media skulle reagera ifall det var tvärtom svenska män som enbart våldtog muslimska kvinnor).

Det sexuella är viktigt givetvis. Men jag är mer intresserad av hur oändligheten kommer se tillbaka i en generation som bara gav bort sitt land och gjorde nästkommande generationer till minoritet.

Tillslut så är det något allvarligt fel med svenska folket som gör att vi troligen förtjänar vad som komma skall. Finländarna gör en mur mot våra gränser, folklig uppror. Vår civila samhälle är död, folk talar bara ut genom internet. Något gick snett någonstans.

Ska bli intressant att se ett Sverige som går förre hela Europa med stora kliv mot att bli minoritet inom mindre än en generation. Det enda som återstår är väl just att lära sig att älska det absurda, universum är ju fan ett skämt.
Citera
2015-09-24, 17:44
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Dvs att damen ifråga både är välutbildad, talangfull, snygg och glädjande för vilken man som helst.
Men att det hela är en fasad som är svår att avslöja.

Och just därför går det inte att generalisera att just "bottenskrapet" enbart ligger med negrer & araber, då det inte stämmer överens med verkligheten.

Välutbildade och talangfulla kvinnor är inte med negrer och araber eftersom dessa kvinnor förstår att det inte finns någon framtid med dessa.

Folk har tittat för mycket på porr.

Kvinnor är inga pippdockor som konstant är ute efter bestialiska män som kan sätta på dom i röven tills dom inte kan röra sig på en vecka.
Citera
2015-09-24, 17:51
Medlem
D3adMau5s avatar
Vill ni ha svenska brudar eller vilka som helst är det bara köra steroider och sola lite. Kolla på alla roidare dom har alltid mest och bäst (snyggast) brudar.

Ingen vill ha mesar tyvärr även om dessa killar är trevliga och snälla.

Bara kolla lite för och efterbilder på dom som kurat, tror majoriteten var oskuld innan nu badar dom i fitta.

Detta gäller inte om ni är väldigt rika eller har rika föräldrar, då får ni brudar oavsett.
Senast redigerad av D3adMau5 2015-09-24 kl. 18:03.
Citera
2015-09-24, 18:09
Medlem
Tre planer för att förinta tyskarna planlades under historien. Den första utarbetades innan världskrigen av juden Theodore Newman Kaufman. För plan nummer två svarade juden Henry Morgenthau. Plan nummer tre är författad av Ernest Hooton och den baserar sig på förintelse genom massiv rasblandning. Helst skall de tyska männen tvingas ut ur landet och mängder med rasfrämlingar skall in.

Det är denna plan som man nu effektuerar på hela det vita Väst.
Citera
2015-09-24, 18:10
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3adMau5
Vill ni ha svenska brudar eller vilka som helst är det bara köra steroider och sola lite. Kolla på alla roidare dom har alltid mest och bäst (snyggast) brudar.

Ingen vill ha mesar tyvärr även om dessa killar är trevliga och snälla.

Bara kolla lite för och efterbilder på dom som kurat, tror majoriteten var oskuld innan nu badar dom i fitta.

Detta gäller inte om ni är väldigt rika eller har rika föräldrar, då får ni brudar oavsett.

Herregud vad roliga folk är i denna tråd. Det ena inlägget är dummare än det andra.

Dags att sluta kolla på porr och Hollywood-filmer.

Filmjuden och porrjuden har verkligen lyckats med sin hjärntvätt på svensken
Citera
2015-09-24, 18:11
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenSelect
Tre planer för att förinta tyskarna planlades under historien. Den första utarbetades innan världskrigen av juden Theodore Newman Kaufman. För plan nummer två svarade juden Henry Morgenthau. Plan nummer tre är författad av Ernest Hooton och den baserar sig på förintelse genom massiv rasblandning. Helst skall de tyska männen tvingas ut ur landet och mängder med rasfrämlingar skall in.

Det är denna plan som man nu effektuerar på hela det vita Väst.

Stämmer bra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in