Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Kör med numlock så är det inte så jävligt faktiskt.
Även om jag personligen inte gillar spelstilen, så tycker jag att den är rätt enkel att spela. Kasta RoV och dunka iväg ett par Evasive Fire då och då för att hålla F+R buffen uppe samt inte gå tom på hatred.
Vilken testade du? Fire eller Lightning?
Gillar personligen Fire mer då det är lättare att procca Cull the weak och Trapped. Plus att man då kan köra med Strongarms för ytterligare DPS
Testade på både Fire och Lightning.
Fire gillade jag på det sättet att jag körde Cindercoat i cuben och således lättare att hålla Hatred.
Lightningen gillar jag mer överlag dock så är Hatred ap-svår att hålla uppe i jämnförelse med Fire.
Men iomed att jag kört MS-builden nu på PTR och här i S4 så kände jag mest kul att testa iaf, men gillar absolut inte Natalyas spelstil alls, glasscannon och svår att hålla Hatred tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
N3ss3
Men då är den addativ med skilldamage? Ligger skilldamage och firedamage på samma som vargen och marked for death?
Förstår inte varför fireskadan skulle vara bättre än calamity, eller är det just om man har en dålig DML man kör detta?
Som jag skrev, jag testar mig fram litegranna bara för att se alternativ.
Folk kör ju i regel TF i cuben som solo för att procca Bane of Trapped.
Min DML är rätt okej, 740dex, 705 vit, 18AS 10 CC 15MS 12diciplin & 56% Hp grej.
Men det är ju klart att Fire-buffen blir addativ på övrig Fireelement-buff.