2015-09-21, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så om jag förstår ditt något röriga inlägg rätt så har du inte bara en utan tre olika grupper är efter dig. Och att du skickar mail till dig själv för att på så sätt informera "säk" och "någon" om vad som pågår i Sverige.

Min personliga reflektion är att dina inlägg inte övertygar mig om att du är utsatt för GS.

Olika mailsystem har olika begränsningar är paketet för stort kommer det inte igenom.
Citera
2015-09-23, 12:51
Medlem
Harfagers avatar
Här är ett exempel på hur en som säger sig företräda myndigheter kan få random människor att interagera mot för dem helt okända med kidnappning av barn , drogningar , stölder och hjälpa till på annat sätt.

Hela bygder kan drabbas av ryktesspridningen och är väl så här det ser ut i början på arbetsplatser , orter , posten, af, fk polisen överallt där det finns människor . Jag hade också gått på detta om jag inte visste att det fanns om någon kom fram till mig på en arbetsplats och sade "min kusse jobbar på säk, den där nya anställda måste vi kolla lite ..." Nog fan hade jag reserverat mig för denne med ingen rök utan eld ... kapten klänning mfl kan ha hunnit med att ställa till stor skada om de velat för att dölja sina ageranden

https://www.youtube.com/watch?v=TMSAwekYxrA

Får se om detta funkar nu med länken
Senast redigerad av Harfager 2015-09-23 kl. 13:12.
Citera
2015-09-23, 21:39
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Här är ett exempel på hur en som säger sig företräda myndigheter kan få random människor att interagera mot för dem helt okända med kidnappning av barn , drogningar , stölder och hjälpa till på annat sätt.

Hela bygder kan drabbas av ryktesspridningen och är väl så här det ser ut i början på arbetsplatser , orter , posten, af, fk polisen överallt där det finns människor . Jag hade också gått på detta om jag inte visste att det fanns om någon kom fram till mig på en arbetsplats och sade "min kusse jobbar på säk, den där nya anställda måste vi kolla lite ..." Nog fan hade jag reserverat mig för denne med ingen rök utan eld ... kapten klänning mfl kan ha hunnit med att ställa till stor skada om de velat för att dölja sina ageranden

https://www.youtube.com/watch?v=TMSAwekYxrA

Får se om detta funkar nu med länken

Ännu en youtube-video, och med tillrättalagda repliker, regisserad inspelning och en sensationalistisk publicist som tjänar sina pengar på att göra "skandal"-videos.

Och detta är menat att säga oss exakt VAD, annat än att fenomenet "gangstalking" likt "chemtrails" är BIG BIZ för de som gör videos och dokumentärer om det (lade du ens märke till videons professionella upplägg, perfekta ljussättning, perfekta ljudsättning, och hur mycket pengar det kostar att göra en sådan video?)?

Jag är ledsen, men än så länge får jag nog tillsammans med trådens övriga skeptiker faställa att Organiserad Gangstalking förekommer Inte.

Dina övriga argument i inlägget är ju ingenting annat än insinuerande trams som endast belyser din egna paranoida status snarare än samhällets uppbyggnad i stort.

Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Olika mailsystem har olika begränsningar är paketet för stort kommer det inte igenom.

För att få ett textpaket (ett vanligt mail) som är stort nog att inte släppas igenom i ett mailsystem, så måste du dock ha ett innehåll på flera miljoner sidor med text, i dagens mailsystem.
Senast redigerad av Trolltestet 2015-09-23 kl. 21:43.
Citera
2015-09-23, 22:18
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ännu en youtube-video, och med tillrättalagda repliker, regisserad inspelning och en sensationalistisk publicist som tjänar sina pengar på att göra "skandal"-videos.

Ännu en Youtube-video säger du. Finns det någon video/källa som duger för dig? Kan du nämna en? Är följande video godkänd? ZERSETZEN - Spies, Lies and Threats: https://vimeo.com/125412279

Är denna video också en video "med tillrättalagda repliker, regisserad inspelning och en sensationalistisk publicist som tjänar sina pengar på att göra "skandal"-videos"."?

Citat:
Och detta är menat att säga oss exakt VAD, annat än att fenomenet "gangstalking" likt "chemtrails" är BIG BIZ för de som gör videos och dokumentärer om det (lade du ens märke till videons professionella upplägg, perfekta ljussättning, perfekta ljudsättning, och hur mycket pengar det kostar att göra en sådan video?)?

Menar du att folk lägger upp videos om organized stalking - och chemtrails - i hopp om att tjäna storkovan? Tror du inte att det finns andra viktigare anledningar till varför folk lägger upp videos?

Citat:
Jag är ledsen, men än så länge får jag nog tillsammans med trådens övriga skeptiker faställa att Organiserad Gangstalking förekommer Inte.

Är du ett självutnämnt språkrör för "trådens övriga skeptiker"? Kan du nämna en enda anledning till varför organized stalking - med dess ofta åtföljande eletronic harassment - inte skulle förekomma?
Citera
2015-09-23, 22:50
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Dina övriga argument i inlägget är ju ingenting annat än insinuerande trams som endast belyser din egna paranoida status snarare än samhällets uppbyggnad i stort.

För att få ett textpaket (ett vanligt mail) som är stort nog att inte släppas igenom i ett mailsystem, så måste du dock ha ett innehåll på flera miljoner sidor med text, i dagens mailsystem.

Jag kan inte avgöra om filmen var äkta eller inte men den åskådliggör metoderna hur folk kan ställa upp bara någon är kändis,har inflytande på arbetet, visar polisbricka etc se bara på de äldre som blir rånade i hemmet då de släpper in poliser, hantverkare mfl det finns ingen misstrogenhet eller vana att "motringa" , så som undervisningsmaterial var den bra .

Sedan får personerna troligen avge ett löfte om att inte säga något om detta för att att inte förstöra utredningen.

Detta är lätt att utföra .
Citera
2015-09-23, 23:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Ännu en Youtube-video säger du. Finns det någon video/källa som duger för dig?

Självklart. En video eller källa som publicerar ert Eget material!
Tråden är nedlusad av folk som försöker påskina att detta fenomen är på riktigt, men ingen av dem har än så länge lyckats producera något som INTE kommer ifrån någon annan.

Förutom Harfager, som presterat bilder på "what" som vem som helst hade kunnat ta av "what".
Harfager är dock bevisat psykiatriskt problematisk vid det här laget, varpå hans suddiga ufo-bilder med noll hänvisning utöver hans beskrivningar, inte duger här.

Citat:
Kan du nämna en?

Inte förrän Du och Harfager publicerar en.

Citat:
Är följande video godkänd? ZERSETZEN - Spies, Lies and Threats: https://vimeo.com/125412279

Nej, en person som sitter och pratar om sina villfarelser samtidigt som han kör den klassiska sekterist-stilen med att punta in diverse övertygande text-material emellan, och med en "cool speaker-röst", duger INTE som hänvisning här.
Parlour-tricks. Jag fiser i din generella riktning som straff för att du ens publicerade den videon här.

Citat:
Menar du att folk lägger upp videos om organized stalking - och chemtrails - i hopp om att tjäna storkovan?

De gör det troligen i hopp om att tjäna storkovan, men så fort det blir klart att de INTE kan tjäna storkovan på det (iom fenomenets generellt låga publiksiffror), så nöjer de sig med de små pengar de kan tjäna överlag. Allt som överstiger deras permanenta sjukersättning, är + för sådana individer i slutändan.

Citat:
Tror du inte att det finns andra viktigare anledningar till varför folk lägger upp videos?

Den enda andra anledningen jag kunnat finna, är när psykotiska patienter söker offentligt stöd för sina virrfarelser för att på så sätt få sin egna tro validerad av andra innan de en gång för alla drar slutsatsen att allt de upplever förekommer i deras egna huvud.

Citat:
Är du ett självutnämnt språkrör för "trådens övriga skeptiker"?

Det får du fråga övriga skeptiker om. Jag kan inte tala för dem utan att först ha fått deras officiella tillstånd. Ingen av dem har ännu ätit upp mig för det jag sagt dock, vilket jag tolkar som ett "tyst godkännande". Ge det ett par dagar. Chansen finns att någon av dessa skeptiker väljer att tugga mig sönder och samman för det jag säger här. Om så sker, så väljer jag att LYSSNA.

Citat:
Kan du nämna en enda anledning till varför organized stalking - med dess ofta åtföljande eletronic harassment - inte skulle förekomma?

Det kan jag, men bara om du först anger varför sådan stalking skulle vara motiverad att utföra mot Harfager?
Vem är han? Varför är han så farlig för samhället att våra underättelsetjänster måste spendera miljoner och åter miljoner på att försöka motivera honom att ta livet av sig, när det enda som krävs för att avrätta honom är "480 mhz phazed frequency" i hans telefon och där döden ser ut att bero på ingenting annat än en hjärtattack?

Vad vinner man på att psykiskt destabilisera en individ över en 20-årsperiod?
De styrda psykfall som eliten sägs jobba med kräver bara 14 års manipulation men där deras första 6 år sker i total fångenskap. Varför välja ut Harfager, som är både FRI och har ett socialt nätverk, när det finns så många nyfödda lättanskaffade oönskningar som kan förvandlas till "psykopatmördare" både billigare och under en kortare tid än Harfager?
Citera
2015-09-23, 23:22
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

De styrda psykfall som eliten sägs jobba med kräver bara 14 års manipulation men där deras första 6 år sker i total fångenskap. Varför välja ut Harfager, som är både FRI och har ett socialt nätverk, när det finns så många nyfödda lättanskaffade oönskningar som kan förvandlas till "psykopatmördare" både billigare och under en kortare tid än Harfager?

Hade du läst tex mina senare inlägg så hade du kanske annat att det var en utredning som initierades mot mitt håll för ca 20 år sedan och att de är för att skydda sina egna intressen som de vill tysta mig.

Ang att destabilisera så var det meningen men de har bara lyckats ekonomiskt att destabilisera inte psykiskt, jag har tvekat med tat sätta dessa kalla det Stockholms syndromet eller eller ett par snygga brudar eller vad du vill men jag inser att flera kan haverera på detta sätt och det måste ut en kännedom om detta och ett regelverk ingen får överskrida . De har haft det lätt nu med att fritt kunna dels karaktärsmörda mig men den tiden är slut nu då jag kan beskriva tex arbetsplatser där vissa allvarliga händelser har ägt rum och även lagt ut bilder och inspelade samtal (har blivit mycket lugnt nu runt mig förutom att internet går bitvis väldigt trögt )

Detta är några patetiska pajasar som tar sig själva på alldeles för stort allvar.

Jag har alla bevis som behövs för att få dessa inför skranket och tvingas antingen tiga eller att tala , det jag behöver är en juristgrupp som inte "slänger på luren" . Sedan om folk kunde tänka sig för innan de berättar Ufo historier eller sådant som inte ens är erkänt så vore det bra.

Om de petar i någon LSD med sömnmedel och tar in dem i en Hollywood studio med rymdgubbar och kör någon teater där så vore det bäst att knippa käft om vad man sätt om man inte hade regissören sedan på band och helst bild inifrån studion .
Citera
2015-09-24, 09:25
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Tråden är nedlusad av folk som försöker påskina att detta fenomen är på riktigt, men ingen av dem har än så länge lyckats producera något som INTE kommer ifrån någon annan.

Förutom Harfager, som presterat bilder på "what" som vem som helst hade kunnat ta av "what".
Harfager är dock bevisat psykiatriskt problematisk vid det här laget, varpå hans suddiga ufo-bilder med noll hänvisning utöver hans beskrivningar, inte duger här.

Inte förrän Du och Harfager publicerar en.

Nej, en person som sitter och pratar om sina villfarelser samtidigt som han kör den klassiska sekterist-stilen med att punta in diverse övertygande text-material emellan, och med en "cool speaker-röst", duger INTE som hänvisning här.
Parlour-tricks. Jag fiser i din generella riktning som straff för att du ens publicerade den videon här.

De gör det troligen i hopp om att tjäna storkovan, men så fort det blir klart att de INTE kan tjäna storkovan på det (iom fenomenets generellt låga publiksiffror), så nöjer de sig med de små pengar de kan tjäna överlag. Allt som överstiger deras permanenta sjukersättning, är + för sådana individer i slutändan.

Den enda andra anledningen jag kunnat finna, är när psykotiska patienter söker offentligt stöd för sina virrfarelser för att på så sätt få sin egna tro validerad av andra innan de en gång för alla drar slutsatsen att allt de upplever förekommer i deras egna huvud.

Det får du fråga övriga skeptiker om. Jag kan inte tala för dem utan att först ha fått deras officiella tillstånd. Ingen av dem har ännu ätit upp mig för det jag sagt dock, vilket jag tolkar som ett "tyst godkännande". Ge det ett par dagar. Chansen finns att någon av dessa skeptiker väljer att tugga mig sönder och samman för det jag säger här. Om så sker, så väljer jag att LYSSNA.

Det kan jag, men bara om du först anger varför sådan stalking skulle vara motiverad att utföra mot Harfager?
Vem är han? Varför är han så farlig för samhället att våra underättelsetjänster måste spendera miljoner och åter miljoner på att försöka motivera honom att ta livet av sig, när det enda som krävs för att avrätta honom är "480 mhz phazed frequency" i hans telefon och där döden ser ut att bero på ingenting annat än en hjärtattack?

Du håller på som den i filmen, kunde inte komma in på fb i går kväll efter mitt sista inlägg,men hur kan du skriva så här? "Harfager är dock bevisat psykiatriskt problematisk vid det här laget, varpå hans suddiga ufo-bilder med noll hänvisning utöver hans beskrivningar, inte duger här. "

Jag har anmält det detta nu till moderatorn och detta är ett brott i vanliga världen också

Måste ju säga tur för Snowden och Julian Assange att de inte var medlemmar på FB och försökte lägga ut något här .

Vad man bör tänka på då man läser här på FB är att flera av trådarna och möjligen hela FB vill åtminstone två stora tidningar stoppa då för mycket sanning enligt deras tycke kommer ut och visst finns det outningra som inte är snälla men man märker även att deras karaktärsmördare och ned tystare sökt sig hit. Det du inte kan stoppa får du gå med i och verka inifrån mot.

Jag hade tänkt att visa denna tråden för tex en jurist men då det är varvat med annat och även karaktärsmord som står klart och tydligt i huvudinlägget att det inte åt något håll tillåtet så vet i fan , kan ju alltid klippa ut mina egna inlägg , men helt klart är ju det bra att kunna vissa karaktärs sågningar tagna ur det blå och då mest mot mig som har information.

Den som vet en jurist , mr grupp som är villig att titt på min berättelse får gärna PM:a om det.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-24 kl. 10:06.
Citera
2015-09-24, 10:02
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:

Det är som sagt svårt att generellt bevisa förekomsten av covert harassment, eller covert torture.

Dock kan man fråga sig varför du väljer att i princip underkänna alla vittnesmål från människor - världen över - vilka hävdar att de är utsatta?

Varför är det så viktigt för dig att förneka förekomsten av detta fruktansvärda fenomen? Denna typ av övergrepp har ju utan tvivel funnits historiskt sett i form av exempelvis STASI och deras metoder. Tror du inte att denna typ av metoder har överlevt och förfinats ytterligare av staten och dess företrädare? Betänk exempelvis utvecklingen av elektroniska vapen och all den forskning som pågår kring hjärnan.

Vidare, varför anser du att vissa personers material per automatik skall ses som mer värda än några andras? Vad är det som säger att jag inte skulle kunna vara den person som ligger bakom exempelvis ZERSETZEN - Spies, Lies and Threats?
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-09-24 kl. 10:05.
Citera
2015-09-24, 11:30
Medlem
Harfagers avatar
En del har tydligen svårt att ta in att folk skulle roa sig med detta trakasserande under många år men själva ryggraden hos dessa är i grunden en vilja att behålla de förmåner etc de vant sig vid och även låta sina avkommor åtnjuta samma utan svett och slit på något sätt.

I detta har jag sätt politiker åt det vänstra hållet ,nya kändisar , en polis , flera läkare bland en massa okända.

Jag kan erkänna att jag busade en del då jag var yngre, men jag jobbade alltid hårt också, kanske min beredskap för att ta ett kassaskåp om det erbjöds o larmat med mycket pengar i (vilket aldrig hände men då hade jag gärna följt med, där av "beredskap") berodde nog mest på en spänningslystnad , varvat med min kroniska sjukdom. En sjukdom som är enkel att bota operativt men som tydligen blev viktigt att inte kurera då jag såg en hel del då mitt strul började för ca 20 år sedan.

Varför den var viktig att inte bota ? Jo då den var helt obehandlad så hade jag fruktansvärd huvudvärk, och trött men med sömnbesvär, och var ingen vidare pratsam då jag jobbade , bara trött och jobbade hårt för att få sluta snabbt på dagen . hade även ett spänt uttryck i pannan och ansiktet av smärta och som blev än mer förvridet utav solljus. Då jag märkt karaktärs mord och även sätt dessa GS (grupp 4 i synnerhet) så förstår jag hur mycket de har kört för att jag inte ska bli trodd och de trodde nog att de lyckades då jag bara höll käft av respekt för bla tidigare arbetsplatser.

Dessa personer måste stoppas de har inte ryggrad som en vanlig person, de har blivit parasiter och det spelar ingen roll hur mycket de skriver psykdiagnoser här annat än om de jag vill ska läsa läser detta så man får väl anmäla varje även i fortsättningen.

Hur tex Amnesty Svenska kan med en kort fras säga att vi tar inte upp detta även om man bara valt delar som utpressning , hot och lite smått till övergår mitt förstånd , är det för att man är vit Svensk? De måste ju förstå att om jag polisanmäler själv först så kommer det att handplockas poliser , jurister mm och jag är ingen talare eller juridiskt bevandrad så jag behöver detta uppspaltat och veta att att tex en organisation känner till detta så att de inte sätter en spruta i nacken på en, hotar som de gjort och låser in en på obestämd tid på ett sjukhus med handplockade skötare som all vet att alla är så friska så.
Jag fick likalydande hot 2003 (hans "samma ägg" är med på en utav de maskade bilderna )så det är ju med i min beräkning nu då jag väljer att gå ut med min berättelse och att inte direkt göra en polisanmälan utan vittnen.

Ang kassaskåp och tex svarta pengar så gör det inte brottet mindre allvarligt , i värsta fall någon kan ha samlat ihop till cancervård för sig eller sina barn i annat land då de vägrats den bästa vården i Sverige då den är för dyr.

Ang min kroniska sjukdom så hade jag en olaglig och jobbig behandling låg doserad ca en gång/månad i nästan 10 år innan detta började för 20 år sedan och jag var tvungen att lägga av och söka vanlig vård mot sjukdomen
Senast redigerad av Harfager 2015-09-24 kl. 12:16.
Citera
2015-09-24, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
En del har tydligen svårt att ta in att folk skulle roa sig med detta trakasserande under många år men själva ryggraden hos dessa är i grunden en vilja att behålla de förmåner etc de vant sig vid och även låta sina avkommor åtnjuta samma utan svett och slit på något sätt.

I detta har jag sätt politiker åt det vänstra hållet ,nya kändisar , en polis , flera läkare bland en massa okända.

Jag kan erkänna att jag busade en del då jag var yngre, men jag jobbade alltid hårt också, kanske min beredskap för att ta ett kassaskåp om det erbjöds o larmat med mycket pengar i (vilket aldrig hände men då hade jag gärna följt med, där av "beredskap") berodde nog mest på en spänningslystnad , varvat med min kroniska sjukdom. En sjukdom som är enkel att bota operativt men som tydligen blev viktigt att inte kurera då jag såg en hel del då mitt strul började för ca 20 år sedan.

Varför den var viktig att inte bota ? Jo då den var helt obehandlad så hade jag fruktansvärd huvudvärk, och trött men med sömnbesvär, och var ingen vidare pratsam då jag jobbade , bara trött och jobbade hårt för att få sluta snabbt på dagen . hade även ett spänt uttryck i pannan och ansiktet av smärta och som blev än mer förvridet utav solljus. Då jag märkt karaktärs mord och även sätt dessa GS (grupp 4 i synnerhet) så förstår jag hur mycket de har kört för att jag inte ska bli trodd och de trodde nog att de lyckades då jag bara höll käft av respekt för bla tidigare arbetsplatser.

Dessa personer måste stoppas de har inte ryggrad som en vanlig person, de har blivit parasiter och det spelar ingen roll hur mycket de skriver psykdiagnoser här annat än om de jag vill ska läsa läser detta så man får väl anmäla varje även i fortsättningen.

Hur tex Amnesty Svenska kan med en kort fras säga att vi tar inte upp detta även om man bara valt delar som utpressning , hot och lite smått till övergår mitt förstånd , är det för att man är vit Svensk? De måste ju förstå att om jag polisanmäler själv först så kommer det att handplockas poliser , jurister mm och jag är ingen talare eller juridiskt bevandrad så jag behöver detta uppspaltat och veta att att tex en organisation känner till detta så att de inte sätter en spruta i nacken på en, hotar som de gjort och låser in en på obestämd tid på ett sjukhus med handplockade skötare som all vet att alla är så friska så.
Jag fick likalydande hot 2003 (hans "samma ägg" är med på en utav de maskade bilderna )så det är ju med i min beräkning nu då jag väljer att gå ut med min berättelse och att inte direkt göra en polisanmälan utan vittnen.

Ang kassaskåp och tex svarta pengar så gör det inte brottet mindre allvarligt , i värsta fall någon kan ha samlat ihop till cancervård för sig eller sina barn i annat land då de vägrats den bästa vården i Sverige då den är för dyr.

Ang min kroniska sjukdom så hade jag en olaglig och jobbig behandling låg doserad ca en gång/månad i nästan 10 år innan detta började för 20 år sedan och jag var tvungen att lägga av och söka vanlig vård mot sjukdomen

Hej, först vill jag säga att jag har väldigt svårt att tro på att någon skulle lägga all denna energi på att "psyka" någon som det du berättar om. Samtidigt vill jag säga att jag inte utesluter att så är fallet. Vad jag kan utläsa av den här tråden så ser det ut som de flesta som kommenterar antingen tror fullt ut på detta fenomen av förföljelse eller så tycker man att det är absurt.

Med det sagt så förstår jag inte vad som hindrar dig från att göra som Snowden? Att lägga ALLA kort på bordet och på så sätt verkligen bevisa för de som inte tror på dig, exakt hur det ligger till.
Citera
2015-09-24, 17:01
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretmillionaire
Hej, först vill jag säga att jag har väldigt svårt att tro på att någon skulle lägga all denna energi på att "psyka" någon som det du berättar om. Samtidigt vill jag säga att jag inte utesluter att så är fallet. Vad jag kan utläsa av den här tråden så ser det ut som de flesta som kommenterar antingen tror fullt ut på detta fenomen av förföljelse eller så tycker man att det är absurt.

Med det sagt så förstår jag inte vad som hindrar dig från att göra som Snowden? Att lägga ALLA kort på bordet och på så sätt verkligen bevisa för de som inte tror på dig, exakt hur det ligger till.

Att lägga korten helt på bordet är det jag strävar efter via jurist grupp MR Grupp , men tydligen är det någon som "förvärmt " dem med kanske en bra historik men sedan börjat prata om UFO, chemiltrails etc och där tröttnar väl vem som helst och skyr detta som pesten nästa gång någon försöker anmäla.

Om nu mina mejl etc når rätt och inte blir kapade på vägen.

Sedan "all den tiden de lägger på mig" är nog inget mot om de skulle få ta vanliga jobb och sedan leva med skamen över vad de gjort , dessa tystar allt i sin väg med alla metoder bara de tror att de kan klara sig.

Hade jag inte haft några bevis, namn telefonnummer etc och historiken så hade jag varit tvungen att skriv en lång bok om detta , nu bör det som sagt räcka med jurister som vill titta igenom detta och inser hur systematiskt och långvarigt och med vilka "spelare" detta varit.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-24 kl. 17:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in