Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Ännu en Youtube-video säger du. Finns det någon video/källa som duger för dig?
Självklart. En video eller källa som publicerar ert Eget material!
Tråden är nedlusad av folk som försöker påskina att detta fenomen är på riktigt, men ingen av dem har än så länge lyckats producera något som INTE kommer ifrån någon annan.
Förutom Harfager, som presterat bilder på "what" som vem som helst hade kunnat ta av "what".
Harfager är dock bevisat psykiatriskt problematisk vid det här laget, varpå hans suddiga ufo-bilder med noll hänvisning utöver hans beskrivningar, inte duger här.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Kan du nämna en?
Inte förrän Du och Harfager publicerar en.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Är följande video godkänd? ZERSETZEN - Spies, Lies and Threats:
https://vimeo.com/125412279
Nej, en person som sitter och pratar om sina villfarelser samtidigt som han kör den klassiska sekterist-stilen med att punta in diverse övertygande text-material emellan, och med en "cool speaker-röst", duger INTE som hänvisning här.
Parlour-tricks. Jag fiser i din generella riktning som straff för att du ens publicerade den videon här.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Menar du att folk lägger upp videos om organized stalking - och chemtrails - i hopp om att tjäna storkovan?
De gör det troligen i hopp om att tjäna storkovan, men så fort det blir klart att de INTE kan tjäna storkovan på det (iom fenomenets generellt låga publiksiffror), så nöjer de sig med de små pengar de kan tjäna överlag. Allt som överstiger deras permanenta sjukersättning, är + för sådana individer i slutändan.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Tror du inte att det finns andra viktigare anledningar till varför folk lägger upp videos?
Den enda andra anledningen jag kunnat finna, är när psykotiska patienter söker offentligt stöd för sina virrfarelser för att på så sätt få sin egna tro validerad av andra innan de en gång för alla drar slutsatsen att allt de upplever förekommer i deras egna huvud.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Är du ett självutnämnt språkrör för "trådens övriga skeptiker"?
Det får du fråga övriga skeptiker om. Jag kan inte tala för dem utan att först ha fått deras officiella tillstånd. Ingen av dem har ännu ätit upp mig för det jag sagt dock, vilket jag tolkar som ett "tyst godkännande". Ge det ett par dagar. Chansen finns att någon av dessa skeptiker väljer att tugga mig sönder och samman för det jag säger här. Om så sker, så väljer jag att LYSSNA.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Kan du nämna en enda anledning till varför organized stalking - med dess ofta åtföljande eletronic harassment - inte skulle förekomma?
Det kan jag, men bara om du först anger
varför sådan stalking skulle vara motiverad att utföra mot Harfager?
Vem är han? Varför är han så farlig för samhället att våra underättelsetjänster måste spendera miljoner och åter miljoner på att försöka motivera honom att ta livet av sig, när det enda som krävs för att avrätta honom är "480 mhz phazed frequency" i hans telefon och där döden ser ut att bero på ingenting annat än en hjärtattack?
Vad vinner man på att psykiskt destabilisera en individ över en 20-årsperiod?
De styrda psykfall som eliten sägs jobba med kräver bara 14 års manipulation men där deras första 6 år sker i total fångenskap. Varför välja ut Harfager, som är både FRI och har ett socialt nätverk, när det finns så många nyfödda lättanskaffade oönskningar som kan förvandlas till "psykopatmördare" både billigare och under en kortare tid än Harfager?