Citat:
Ursprungligen postat av
Roger Rabbit
I am not accusing you for having anything against homosexuals, I actually knew that you don't.
But there are people that believe it is wrong, both religious and nonreligious, but only the religious people believe that God killed homosexuals and that God wants humans to kill homosexuals, whereas no atheist would hold such a belief. That doesn't mean that the an atheist is is not capable of murdering a homosexual, there can be other belief systems or psychological issues that makes an atheist kill.
I'm really trying to make the connection between what people believe and the way they act. I think it's self-evident that these two are correlated, so why don't you agree with that?
Edit: what are you referring to with "God's business", what is that?
Ja jag vet att det finns idioter bland religiösa som anser homosexualitet vara av ondo men är egentligen de ondaste av dem alla eftersom de inte ser den fine varelsen bakom denna homosexualitet. Kan jag tycka då!
Skapar ett hat som i sig absolut inte är Gudomligt nu då. Blint hat, värsta hatet av allt hat.
Jag kan däremot skönja att den som är så att säga djupt religiös och ser sig som fripassagerare till Guds himmel nu då, oftast gör dumheten att sätta sig själva som felfria och Guds barn. Fast många av dem kanske beter sig som arslen rakt av.
Den idioterin har jag sett bland troende men också bland icketroende.
Finns så otroligt många individer och individuell galenskap så jag kan liksom inte sätta in ideoterin som en slags universal sanning bland vissa grupperingar.
Galningar finns. O ja!