Vi skulle verkligen behöva välta maktfullkomliga 7K ur vagnen.
Inget kommer att bli bra förrän SD börjar föra in lag, ordning och säkerhet till Svea rike.

Gränserna måste patrulleras rigoröst.
Vi kan glömma bostäder, pension, trygghet, säkerhet för våra barn och kvinnor...osv. så länge vi har 7K och kommunister som släpper in
kriggshärjade veteraner som
anländer i stora svärmar och tar ALLT!!! Precis ALLT!!! Som en mörk gräshoppssvärm sveper den över oss svenskar, det bara fläkta till lite sedan är vi borta för alltid. Historia
. Det är massor av massor av extrema egoister, bortom fattningsförmågan.
TS har j-a rätt!!! Om SD inte får regera väldigt snart.
Citat:
Ursprungligen postat av
Valsu
Även svenska kvinnor kommer devalveras.
Själv är jag inte så jävla sugen på att någonsin inleda ett förhållande eller liknande med en svensk brud då det är mycket troligt hon har knullat ett antal araber+ ett antal negrer.
Egentligen förlorar precis alla på den situation som råder, inte bara männen.
Svenska kvinnor blir inget värda, utländska ännu mindre värda, utländska män hatade och svenska män ensamma eller tvingade till att ta hem någon söt Thailändska eller snygg Östeurope som ej fått uppleva mångkultur.
Är lite synd att svenska kvinnor inte fattar det själva hur värdelösa de blir bland andra svenskar än white-thrash. Och sen ställer de aktivt krav på sina partners om att de ska vara läkare, advokater, ekonomer m.m fast denna intelligenta elit är fullt medvetna om hur horaktiga svenskor har varit.
P.s: No offense.
Jag förstår vad du menar. Nu när idiotierna kommunisterna med den Sataniska förrädaren Reinfeldt

som initiator till detta mörka skatbo så kommer mycket elände att uppstå. Någon form av krig kanske, men hoppas på en fredlig repatriering, annars är det synd om våra stackars svenska barn.
Och på samma sätt som du menar på, svenska kvinnor i sina bästa år som haft närkontakt med arabfollket, noggers, muslimer är inte heller något för mig, om jag så säger.
När allt kommer omkring, jag är ju en kristen patriot, som Viktor Orban.