2015-09-23, 22:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Kanske därför kvinnor är så pro invandring. Vill ha exotiska män med djuriska lustar och brist på förhudar?

Jag är inte så intresserad av kvinnor med unibrow, dock.

Det är väl en anledning åtminstone att män i regel är mer negativa då det just påverkar mäns dagliga liv i större utsträckning med att från idrott, jakt på samma jobb sedan också givetvis att det blir större konkurrens på krogen. Kvinnor som kommer hit från speciellt MÖ är ju inte heller ute på den "vanliga banan" med att vara ute, idrotta inte ens söka jobb i många fall då det finns kulturer med hemmafruar så den mindre andelen som kommer hir påverkar inte heller svenska kvinnors vardag i den utsträckningen.
Citera
2015-09-23, 22:46
Medlem
Douche-chills avatar
Lämnade bilen hemma idag och tog tunnelbanan till och från jobbet. Jobbade till ganska sent och när jag åkte hem vi T-centralen påmindes jag varför alltid åker bil eller cyklar annars. Fyfan vilken trashig miljö centrala Stockholm är på kvällarna. På t-centralen är det bara invandrare. Araber, zigenare, turkar och negrer – och alla är män. Detta blandas med enstaka räddhågsna svenska medelålders kostymmän som skyndsamt kryssar mellan klungorna av invandrarmän. Dessa människor verkar inte ha bråttom någonstans, utan kliar sig förnöjsamt på magen medan dom spännglor på andra. Sedan har vi ungdomsgänget som skrattande och oblygt berättar om boxet mot "svennarna" medan dom stiger på vid Rådmansgatan. Allt medan enstaka svenskar på väg hem från jobbet stint försöker undvika ögonkontakt med ligisterna genom att råstirra ner i sin iphone.

Vi svenska män äger inte vår hemmiljö. Vi kanske inte vill inse det, men det är sanningen.
Senast redigerad av Douche-chill 2015-09-23 kl. 23:23.
Citera
2015-09-23, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
OK. Så istället för att manligt stoppa invandringen, så vill du terrorisera svenska kvinnor?

Nej men lite kontroll som man gjorde förr.
Citera
2015-09-23, 22:49
Medlem
Hahahah jag orkar inte med dessa trådar längre.. Jag är förvisso inte etniskt svensk men är europé så är lika vit som vilken vanlig svensk som helst, och alla flickvänner jag har haft har varit 10r rakt av och något ALLA haft gemensamt är att de verkligen HATAT MENA-killar. För det första skriker alltid araber efter de, tutar med bilarna osv.

Sen har jag ALDRIG sett en arab kille med en vacker svensk rik tjej, bara med massa white trash.

Angående jobbfronten är jag absolut inte orolig då ingen av invandrarna ifrån arabländer har högre utbildning.
Citera
2015-09-23, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Har vi inte gått igenom detta ganska många gånger redan på detta forum?

En normal svensk tjej kommer ALDRIG att välja en blatte eller neger framför en svensk man.

Varför?

Därför att kvinnor vill att sina barn ska få det så bra som möjligt. Fint hus, fin sommarstuga, massor med julklappar, utlandsresor två gånger om året etc.

Hur i hela helvete hade ni tänkt att barnen ska kunna få detta med en blatte eller neger som farsa?

Blatten kör taxi/bakar pizza.

Negern går på bidrag eller städar toaletter.

Fan vad du generaliserar.

Allt det där går att ordna med en blatte-man också. Dåliga argument måste jag säga.
Citera
2015-09-23, 23:00
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Fan vad du generaliserar.

Allt det där går att ordna med en blatte-man också. Dåliga argument måste jag säga.

Då måste blatten vara grovt kriminell.

Det brukar ju gå sådär för svenska kvinnor som är tillsammans med kriminella blattar och negrer
Citera
2015-09-24, 01:35
Medlem
RadioDDR1s avatar
Det här överskottet på rotlösa män kommer att leda till kraftigt ökad kriminalitet. Postorderimporten av utländska tjejer (oftast asiatiska) kommer även den att öka kraftigt.
Citera
2015-09-24, 03:38
Bannlyst
Vi skulle verkligen behöva välta maktfullkomliga 7K ur vagnen.

Inget kommer att bli bra förrän SD börjar föra in lag, ordning och säkerhet till Svea rike. Gränserna måste patrulleras rigoröst.

Vi kan glömma bostäder, pension, trygghet, säkerhet för våra barn och kvinnor...osv. så länge vi har 7K och kommunister som släpper in kriggshärjade veteraner som anländer i stora svärmar och tar ALLT!!! Precis ALLT!!! Som en mörk gräshoppssvärm sveper den över oss svenskar, det bara fläkta till lite sedan är vi borta för alltid. Historia . Det är massor av massor av extrema egoister, bortom fattningsförmågan.

TS har j-a rätt!!! Om SD inte får regera väldigt snart.

Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Även svenska kvinnor kommer devalveras.

Själv är jag inte så jävla sugen på att någonsin inleda ett förhållande eller liknande med en svensk brud då det är mycket troligt hon har knullat ett antal araber+ ett antal negrer.

Egentligen förlorar precis alla på den situation som råder, inte bara männen.
Svenska kvinnor blir inget värda, utländska ännu mindre värda, utländska män hatade och svenska män ensamma eller tvingade till att ta hem någon söt Thailändska eller snygg Östeurope som ej fått uppleva mångkultur.

Är lite synd att svenska kvinnor inte fattar det själva hur värdelösa de blir bland andra svenskar än white-thrash. Och sen ställer de aktivt krav på sina partners om att de ska vara läkare, advokater, ekonomer m.m fast denna intelligenta elit är fullt medvetna om hur horaktiga svenskor har varit.

P.s: No offense.

Jag förstår vad du menar. Nu när idiotierna kommunisterna med den Sataniska förrädaren Reinfeldt som initiator till detta mörka skatbo så kommer mycket elände att uppstå. Någon form av krig kanske, men hoppas på en fredlig repatriering, annars är det synd om våra stackars svenska barn.

Och på samma sätt som du menar på, svenska kvinnor i sina bästa år som haft närkontakt med arabfollket, noggers, muslimer är inte heller något för mig, om jag så säger.

När allt kommer omkring, jag är ju en kristen patriot, som Viktor Orban.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-09-24 kl. 03:44.
Citera
2015-09-24, 09:17
Medlem
bstinsons avatar
Som jurist oroar jag mig varken för att de "ska ta" mina kvinnor eller mina jobb.
Citera
2015-09-24, 09:35
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Vi skulle verkligen behöva välta maktfullkomliga 7K ur vagnen.

Inget kommer att bli bra förrän SD börjar föra in lag, ordning och säkerhet till Svea rike. Gränserna måste patrulleras rigoröst.

Vi kan glömma bostäder, pension, trygghet, säkerhet för våra barn och kvinnor...osv. så länge vi har 7K och kommunister som släpper in kriggshärjade veteraner som anländer i stora svärmar och tar ALLT!!! Precis ALLT!!! Som en mörk gräshoppssvärm sveper den över oss svenskar, det bara fläkta till lite sedan är vi borta för alltid. Historia . Det är massor av massor av extrema egoister, bortom fattningsförmågan.

TS har j-a rätt!!! Om SD inte får regera väldigt snart.

Jag förstår vad du menar. Nu när idiotierna kommunisterna med den Sataniska förrädaren Reinfeldt som initiator till detta mörka skatbo så kommer mycket elände att uppstå. Någon form av krig kanske, men hoppas på en fredlig repatriering, annars är det synd om våra stackars svenska barn.

Och på samma sätt som du menar på, svenska kvinnor i sina bästa år som haft närkontakt med arabfollket, noggers, muslimer är inte heller något för mig, om jag så säger.

När allt kommer omkring, jag är ju en kristen patriot, som Viktor Orban.

Det är både vidrigt och avtändande, dessa folkslag bär generellt runt på mer sjukdomar än västerlänningar.

Och sen att de är kriminella psykopater höjer ju inte heller kvinnorna som väljer att ligga med dessa.

Tycker om dessa kvinnor i mitt hjärta, men måste ta starkt avstånd från dessa så de fattar att det inte är ok.
De får helt enkelt nöja sig med sämre män i framtiden, eller arab-männen.
Är säker på att det finns fler högutbildade liksom mig som tar avstånd från dessa okristna vidrigheter.
Citera
2015-09-24, 09:36
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bstinson
Som jurist oroar jag mig varken för att de "ska ta" mina kvinnor eller mina jobb.

För att du rör dig på en samhällsnivå där de flesta kvinnor du känner knappast är dumma nog att åka ut till förorten för en gangbang.

Och när det gäller jobb så antar jag att de är ditt levebröd.
Citera
2015-09-24, 12:02
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bstinson

Folk som bara tänker på sig själva likställer jag med skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in