2015-09-23, 21:15
Medlem
Att det kommer flitiga och eller utbildade invandrare kan skapa fler jobb så det är fel att endast se de som konkurrenter.
Citera
2015-09-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Hej man i Sverige,
glöm inte bort att en överväldigande andel av de som kommer nu är män. Över 70% av de som når Europa är män, och då räknas förstås inte barn av manligt kön (t.ex. en 17-årig pojke).

Det är alltså män som, hur framtiden än ser ut, kommer vilja ta samma jobb och ragga på samma kvinnor som ni.

Vare sig du står till vänster, höger, upp eller ned, är detta faktum oundvikligt. Det finns säkerligen en andel som inte ser något problem med detta, men alla ni andra måste förstå att vare sig en invandrare hamnar i jobb efter 1, 2 eller 200 månader efter han korsat gränsen, och oavsett om han är grovt kriminell eller hederlig som du - så är ni ytterst konkurrenter och varje invandrad man försämrar förutsättningarna för dig - så länge han inte åtföljs av en kvinna.

Det gäller också oavsett om han är utbildad eller ej. Faktum är att om du själv är akademiker, är det snarare en nackdel om invandrarna som kommer hit är utbildade. Samma sak om de är flitiga, de söker då samma jobb som er, och även om du får jobbet - så är din lön lägre eftersom fler delar dina färdigheter.

Ville bara påminna er som läser om detta. För ibland slirar debatten iväg, till att handla om bruna mot vita, islam mot kristendom eller huruvida invandrare arbetar eller inte.

Allt detta är ytterst ganska oväsentligt: så länge det inte kommer en kvinna med varje man, så devalveras ditt värde som man - sexuellt, ekonomiskt och socialt - av massinvandring, var den än kommer ifrån och hur den än ser ut.
Fundera över om vad du känner inför det, när du får avslag på en jobbansökan eller sitter och knappar dig runt på dejtingsidor och undrar varför det går 20 män på varje kvinna.

Tack för mig!

20 män på varje kvinna går det redan känns det som.
Citera
2015-09-23, 21:20
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik

Och svensken arbetar ihjäl sig för att försörja dom. Det hela är så absurt att man börjar tro att man fått en psykos. Ingenting stämmer ju längre allt är upp och nervänt.
Citera
2015-09-23, 21:39
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik

Tur att man är en snygg tränad hyffsat lång och bra bit över medel utrustad europeisk man då Om inte så borde dessa män importera en snygg öststats kvinna istället för en ful äcklig liten thaia.
Citera
2015-09-23, 21:51
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Tur att man är en snygg tränad hyffsat lång och bra bit över medel utrustad europeisk man då Om inte så borde dessa män importera en snygg öststats kvinna istället för en ful äcklig liten thaia.

Importera en hagalen hora eller en tjänstvillig fru. Jag tror jag vet vad jag väljer där iaf. Horor knullar man bara.
Citera
2015-09-23, 21:54
Medlem
Zloths avatar
Har vi inte gått igenom detta ganska många gånger redan på detta forum?

En normal svensk tjej kommer ALDRIG att välja en blatte eller neger framför en svensk man.

Varför?

Därför att kvinnor vill att sina barn ska få det så bra som möjligt. Fint hus, fin sommarstuga, massor med julklappar, utlandsresor två gånger om året etc.

Hur i hela helvete hade ni tänkt att barnen ska kunna få detta med en blatte eller neger som farsa?

Blatten kör taxi/bakar pizza.

Negern går på bidrag eller städar toaletter.
Citera
2015-09-23, 22:09
Medlem
Bodickers avatar
Kanske därför kvinnor är så pro invandring. Vill ha exotiska män med djuriska lustar och brist på förhudar?

Jag är inte så intresserad av kvinnor med unibrow, dock.
Citera
2015-09-23, 22:12
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Kanske därför kvinnor är så pro invandring. Vill ha exotiska män med djuriska lustar och brist på förhudar?

Så varför försvarar du inte dina kvinnor?
Citera
2015-09-23, 22:15
Medlem
oHNts avatar
Är man från övre medelklass kommer man inte drabbas i samma utsträckning. Det är personer som idag har det svårt som kommer att få det svårare.

Vi lånar pengar för att hålla världens socialbyrå flytande. Vinka hej då till din pension kära 90-talist.
Citera
2015-09-23, 22:15
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Så varför försvarar du inte dina kvinnor?

För att kvinnor som vill ha blattekuk är inte "mina kvinnor". svenska kvinnor överlag är bortskämda och har en sned syn på kärlek och livet i stort. Tror att det ska vara ett avsnitt ur One Tree Hill
Citera
2015-09-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker

Känner inte många som är pro invandring som vi har öht... män eller kvinnor kvittar.
Citera
2015-09-23, 22:30
Medlem
Haha, inflation på män. Kanske därför SD har starkast stöd hos män...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in