2015-09-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemenhurrudu
Även kommande sådana? Något som kan påverka kursen negativt/positivt? Du orkar inte ladda upp dokumentet på t.ex. anonfiles då intresset förmodligen är rätt stort?

Nej, allt är ganska gammalt, typ 2012-2013... och priser och sånt som är känsligt på riktigt är bortsuddat..

FUP här: https://minfil.org/C1J2jfbeb1/B12160-14_FPC.zip
Senast redigerad av trailsmoke 2015-09-22 kl. 22:41.
2015-09-22, 23:44
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Ni får beställa själva enligt min guide. Simpelt.

Vill länka ett mail som visar vem KUNGEN hela tiden varit och varför han är så viktig, kämpa för JC!!

http://www.ladda-upp.se/bilder/ytjkzgkyvyhyik/

Tänk på det och det här är rent ut sagt för jävligt att det kommer ut så konkurrenter kan ta del av det, nästan säljläge då det ger fördelar till de.

OAVSETT vad så saboterar nu EBM/Journalister för ett storbolag.

NEWSFLASH:
SEKTEN rekar SÄLJ!
2015-09-23, 06:50
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailsmoke
Nej, allt är ganska gammalt, typ 2012-2013... och priser och sånt som är känsligt på riktigt är bortsuddat..

FUP här: https://minfil.org/C1J2jfbeb1/B12160-14_FPC.zip
Har du ens läst eller citerar du placera inlägg?

Finns inga priser för det första och för det andra så kan du läsa mail mellan CT, Rex och JC.

Ja, det är 2år sedan och nu har fpc visat vilka som är bäst men går ändå se vilka problem de haft och kanske fortfarande har.

Nu ryktas egis tech ha säkrat order hos samsung.
2015-09-23, 08:48
Medlem
Citat:

Finns inga priser för det första och för det andra så kan du läsa mail mellan CT, Rex och JC.

Ja, det är 2år sedan och nu har fpc visat vilka som är bäst men går ändå se vilka problem de haft och kanske fortfarande har.

Kursen Idag! Onsdag positive och negative Triggers update

http://goo.gl/fVFSHU
2015-09-23, 10:24
Medlem
Citat:

Jag har läst, antagligen inte du eftersom du verkar blind.
Priserna är bortsuddade precis som jag skrev. det syns på flera ställen att priser funnits där innan maskningen.

Vill du ha skärmdumpar med exempel?
2015-09-23, 10:50
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailsmoke
Jag har läst, antagligen inte du eftersom du verkar blind.
Priserna är bortsuddade precis som jag skrev. det syns på flera ställen att priser funnits där innan maskningen.

Vill du ha skärmdumpar med exempel?
Och ändå fattar du inte vad du läser. Kolla CT mailen igen och fråga dig igen "verkar priset vara en intressant fråga vid val av sensor?"
2015-09-23, 11:47
Medlem
kaptentus avatar
Nu så rusade aktien lite.. synd att man sålt, får skylla sig själv
2015-09-23, 12:11
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptentu
Nu så rusade aktien lite.. synd att man sålt, får skylla sig själv
Bara början.
2015-09-23, 12:31
Medlem
Usch jag har varit så deppig ända sen jag missade att sälja vid 280.. men nu ser det äntligen ut att vända och det kommer bli en riktigt fin helg om det fortsätter såhär!

Jag sålde min lägenhet i Januari och stoppade in hela vinsten i FING vilket gav mig 18700 aktier. Gissa om många tyckte att jag var den största idioten som gått i ett par skor. Nu vill jag bara sälja av mig lite så jag kan investera i ett nytt boende. Väntar och ser om vi kan passera 300 strecket.
2015-09-23, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasd
Usch jag har varit så deppig ända sen jag missade att sälja vid 280.. men nu ser det äntligen ut att vända och det kommer bli en riktigt fin helg om det fortsätter såhär!

Jag sålde min lägenhet i Januari och stoppade in hela vinsten i FING vilket gav mig 18700 aktier. Gissa om många tyckte att jag var den största idioten som gått i ett par skor. Nu vill jag bara sälja av mig lite så jag kan investera i ett nytt boende. Väntar och ser om vi kan passera 300 strecket.

Herrejävlar, grattis.
2015-09-23, 12:58
Medlem
zorb89s avatar
Citat:

Tänker du verkligen sälja ifall ath blir träffad nu?

Stort grattis vilket som
2015-09-23, 13:09
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:

Snyggt! Tänk bara på att girighet blir mångas undergång, jag hade definitivt sålt idag men det är ju dina pengar förstås.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in