Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Jaha, och syftet var att mörda Lisa? Han kan inte ha följt Lisa på Facebook. Hennes sida är ointressant för icke-vänner. Det finns inte ett spår av psykisk störning hos NB, inte ens en §7 är begärd. Du fantiserar och hittar på.
Hej du! Nu är du allt fröken motvalls igen och argumenterar mot bättre vetande. Läs vad jag skriver att den andra delen efter första kontakten/bortrövandet (min slutsats) sker ett ev våldtäktsförsök alt direkt i Martorp alt i ladan bredvid cafét. Mer talar för att LH kördes direkt till Martorp. Det är inte säkert att han planerade ett mord men han kan lika gärna vara en lustmördare.
Det är ganska enkelt att fejka en person på Facebook och göra sig vän med folk. Inga problem.
Sedan, lilla gumman, kan du inte slå mig på fingrarna när det gäller människors psyke och psykiska sjukdomar. Jag har nog mer erfarenhet av olika kulturer,samhällsklasser och människors villkor än de flesta psykologer i Sverige idag.
Ingen har gjort någon undersökning av NB idag så ingen vet hur psykiskt störd han är. Paragraf 7 är en
liten undersökning, han kan lika gärna utsättas för en rättspsykiatrisk undersökning vilket är den större undersökningen. Beslutet görs av domstol och han kommer att få genomgå en sådan.