2015-09-19, 20:51
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Vad menar du? Det är ju en hel del folk med i den?

Det var som fan, aja jag reqade nu, shadowbeast. Löjligt jävla namn.
Citera
2015-09-20, 11:12
Medlem
kilonars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Det var som fan, aja jag reqade nu, shadowbeast. Löjligt jävla namn.

jag gick med i klanen igår och den kändes något övergiven. är dock sugen på att hitta några att köra lite grifts med så du kanske är på?
Citera
2015-09-20, 13:56
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men varifrån får du att hexing bara ska öka med 15% ? den ökar precis så mycket som den säger

Det skrev jag ju, den är additiv. Den ökar damage med 25 procentenheter, eller ~15 procent.
Citera
2015-09-21, 09:05
Medlem
PhilDunphys avatar
Hur går det med folks gearande, eller har ni redan tröttnat? Tog p770 på ungefär en vecka men har ont om tid igen så blir knappt något lir alls ett tag framöver. Saknar iaf fortfarande shoulder/bracer/vapen innan jag känner mig nöjd och tänkte hoppa in i solo grifts. Tror jag iaf vill va p900 innan dess och då hoppas jag att gearen löst sig!

Shoulders borde vara relativt enkelt att fixa, är mer nervös inför strongarms och vapnet. 29+ och helst ancient är inte det enklaste att rolla hem. I värsta fall får man väl kötta bounties och uppgradera de sakerna, men de får bli efter para 900 isf!

Lyckades iaf att bli klar med season journey i fredags! Det var väl mitt enda mål med denna säsong. Det där med att fixa krafterna från rustningen till kuben var lite buggat, men efter 50 så stämde det!
Citera
2015-09-21, 14:13
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Hur går det med folks gearande, eller har ni redan tröttnat? Tog p770 på ungefär en vecka men har ont om tid igen så blir knappt något lir alls ett tag framöver. Saknar iaf fortfarande shoulder/bracer/vapen innan jag känner mig nöjd och tänkte hoppa in i solo grifts. Tror jag iaf vill va p900 innan dess och då hoppas jag att gearen löst sig!

Shoulders borde vara relativt enkelt att fixa, är mer nervös inför strongarms och vapnet. 29+ och helst ancient är inte det enklaste att rolla hem. I värsta fall får man väl kötta bounties och uppgradera de sakerna, men de får bli efter para 900 isf!

Lyckades iaf att bli klar med season journey i fredags! Det var väl mitt enda mål med denna säsong. Det där med att fixa krafterna från rustningen till kuben var lite buggat, men efter 50 så stämde det!

P300 och saknar fortfarande Chest och quiver för, har även rerollat setitems för typ 400/400 db fs börjar bli smått förbannad
Citera
2015-09-21, 14:23
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Para 600-610 eller något.

Hoppar mellan WW-Barb, Archon-Wiz och nu min senaste skapelse den superroliga Meep-Meep Chickenbuilden till WD

Kommer inte kunna spela i normal runspeed efter ett par dagar med den här builden.

Dock, väntar på en SMK för att testa en Gargbuild på WD'n.
Citera
2015-09-21, 15:39
Medlem
Tubess avatar
Paragon 510 har jag för mig. Fick för mig att fixa en u6 monk nu.... 31k blood shards och har inte fått ett enda item jag behöver från kadala....
Citera
2015-09-21, 16:01
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
Paragon 510 har jag för mig. Fick för mig att fixa en u6 monk nu.... 31k blood shards och har inte fått ett enda item jag behöver från kadala....

Haha, vi har nog alla varit där. Jag rollade nästan uteslutande gloves från para 220->750+ för ett par ancient gloves innan jag fick mina första. Fälde nästan en tår när de hade runt 970str, 970 vit, 49chd och 9,5cc! Kunde t.om. rolla stun på 2ndary! Det löser sig oftast tillslut!
Citera
2015-09-21, 16:09
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Haha, vi har nog alla varit där. Jag rollade nästan uteslutande gloves från para 220->750+ för ett par ancient gloves innan jag fick mina första. Fälde nästan en tår när de hade runt 970str, 970 vit, 49chd och 9,5cc! Kunde t.om. rolla stun på 2ndary! Det löser sig oftast tillslut!

haha jo... det kommer väl.

Det värsta är att det droppade två st u6 head och tänkte göra om det ena till en annan del... men av ren jävla reflex så salvagar man skiten..
Citera
2015-09-21, 16:41
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Lite som min perfekta Ancient Suwong Diviner som droppade igår, rollade 10% damage, nästan max main stat, 98% Acid Cloud damage. rollar om white damage på den för att maxa skadan, tror den ligger på 4300 nu men kan rollade lite högre

Ska se om jag kan ta ett screenshot när jag kommer hem.
Citera
2015-09-21, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Lite som min perfekta Ancient Suwong Diviner som droppade igår, rollade 10% damage, nästan max main stat, 98% Acid Cloud damage. rollar om white damage på den för att maxa skadan, tror den ligger på 4300 nu men kan rollade lite högre

Ska se om jag kan ta ett screenshot när jag kommer hem.

Jag hade en ancient suwong med strax över 4300. Jag gillade dock inte alls att köra med den. Jag tappade för mycket vit från mina ancientrollade 1h vapen + mojo vilket gjorde att jag torskade så fort jag fick fel fiender i grifts.
Jag letar efter ancient scrimshaw nu, inte fasen vill den droppa bara
Lite surt också att min helltooth amu rollade ancient med 10%crit, ok int, socket och jag kunde rerolla till critical hit dmg. Bara det att jag fick circle of life som passive
Citera
2015-09-21, 19:18
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Jag hade en ancient suwong med strax över 4300. Jag gillade dock inte alls att köra med den. Jag tappade för mycket vit från mina ancientrollade 1h vapen + mojo vilket gjorde att jag torskade så fort jag fick fel fiender i grifts.
Jag letar efter ancient scrimshaw nu, inte fasen vill den droppa bara
Lite surt också att min helltooth amu rollade ancient med 10%crit, ok int, socket och jag kunde rerolla till critical hit dmg. Bara det att jag fick circle of life som passive

Scrimshaw är ganska lätt att få i kuben, finns bara 2 spears man får som WD. Tog mig typ 20 försök för att få en ancient dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in