2015-09-21, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Junkyard
just nu ser jag den väldigt dåligt. Men jag har studerat den 30-40 gånger idag så jag vet vart den ligger. Möjligt att det blir en snabbtitt med ficklampa innan.

Vilken härlig syn det skulle vara att bo i ett hus mitt emot dig. Först en galning som springer ut en gång var 3:e minut och halvt slänger sig över balkongräcket bara för att sedan hålla på att slänga ut slimehänder och tumstockar och liknande
Citera
2015-09-21, 10:19
Medlem
Mr.Junkyards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dathor
Vilken härlig syn det skulle vara att bo i ett hus mitt emot dig. Först en galning som springer ut en gång var 3:e minut och halvt slänger sig över balkongräcket bara för att sedan hålla på att slänga ut slimehänder och tumstockar och liknande

Jag har inte fått upp den än... Tumstocken var för kort. Den är fortfarande kvar. Jag ska ta bild och slänga upp.

Det är bara skog mot min balkongsida så de e chill :P
Citera
2015-09-21, 10:22
Medlem
Cuzco1s avatar
Lyckades tappa en nyrullad ner på grannens balkong en gång. Lät den bara ligga och hörde aldrig något från grannen. Är du så fattig att du måste ha den eller bara nojja deluxe?
Citera
2015-09-21, 10:31
Medlem
Mr.Junkyards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuzco1
Lyckades tappa en nyrullad ner på grannens balkong en gång. Lät den bara ligga och hörde aldrig något från grannen. Är du så fattig att du måste ha den eller bara nojja deluxe?

Nej men jag är väl inte rädd. Men så länge den ligger där så kan jag ju påverka. Vet inte om nån av grannarna är hemma nu. Men som sagt. Min tumstock var för kort så jag har ju inte fått upp den än.
Citera
2015-09-21, 10:31
Medlem
Niggerbullens avatar
Min diggerpipa hamnade hos grannarna tack vare den idiotiskt designade balkongen där jag bodde tidigare (småbarnsfamilj). Först tappade jag den på golvet på balkongen så den sprack, sen studsade den en gång och merparten ramlade ner mellan golvet och räcket...

Frågade aldrig om den och fick heller inget tillbaka såklart, det hade jag inte räknat med heller Ingen polis, inga sura miner. Hade dock blivit paranoid om det rörde sig om en joint, det känns ganska mycket mer uppenbart än en tom gammal sliten pipa...
Citera
2015-09-21, 10:43
Medlem
Cuzco1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Junkyard
Nej men jag är väl inte rädd. Men så länge den ligger där så kan jag ju påverka. Vet inte om nån av grannarna är hemma nu. Men som sagt. Min tumstock var för kort så jag har ju inte fått upp den än.

Låt den ligga alternativt plinga på hos grannen och be att få hämta din hemrullade cigarett du tappat på deras balkong. Hålla på och försöka fiska upp den är alternativet med störst risk.
Citera
2015-09-21, 10:45
Medlem
Scarabeos avatar
Kanske du kan på nåt sätt nå med dammsugaren ner? Brukar ju vara långa slangar på dom. Placera insuget så nära du kan komma spliffen och tryck på den så kanske du kan suga upp den?

Alt att du på nåt sätt förlänger slangen. Typ tejpar ihop petflaskor och sätter på så den blir längre.
Följer tråden med spänning hahaha.
Citera
2015-09-21, 10:58
Medlem
beardbraids avatar
OnT: fiskespö med den tejpade snusdosan?

Good old flashback! Samarbete om knark och inte en massa hat!
Citera
2015-09-21, 11:24
Bannlyst
Har sett både jollen och blivit tipsad om tråden, roliga ideer. Knacka på efter 17 nångång så får du hämta den.
Citera
2015-09-21, 11:26
Medlem
everythingiss avatar
Det vore lite skoj om du ringde snuten och tipsade dom om att grannen brukar sälja färdigmeckade jointar från sin balkong. Känner du ingen som har en liten drönare? jag skulle tro att du kan få joppen att rulla över kanten på balkongen med bara hjälp av luftströmmarna från rotorerna... annars borde en billig radiostyrd minihelikopter från biltema göra jobbet... eventuellt med ett snöre och dubbelhäftande tejp under den.

Annars kan du köpa ett elrör, ett så kallat vp-rör och bara sätta en nål i änden på det och penetrera den lilla jäkeln och hala upp den igen. om du inte vill köpa något elrör så kan du alltid köpa ett teleskopiskt metspö för femtio spänn på biltema så kan du ju köra nålen på den... och bonusen blir ju att du kan sätta dig med din nyfångade joppe nere vid stranden och mysa medans du metar lite grann.
Citera
2015-09-21, 11:29
Medlem
everythingiss avatar
Kombinera elröret med dammsugaridén så kommer det garanterat att lyckas.
Citera
2015-09-21, 12:06
Medlem
Tänker att detta hade varit ett bra manus för Seth Rogen.

Jag hade låtit okänd besökare på festen som din granne över hosta ta ev 'skuld'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in