2015-09-20, 01:14
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Han har en spännande talang som är helt unik för det här årets idol.

Kortaste killen genom tiderna att nå finalen?
Citera
2015-09-20, 08:38
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Men vilket tjafsande om utseende! För min del gillar jag när folk kliver ur normen, som Simon aka Batik-Jesus som redan har en bra styling, eller stadiga män med skägg och pondus som Lastbils-Martin eller den här skäggkillen som borde fått tv4-biljetten i stället för rätt tråkiga Adam (visst hette han så?) https://www.tv4play.se/program/idol?video_id=3200848.

Frans dryga bratigthet tolkar jag som mild autism eller liknande, asperger kanske, och att han stänger av för att inte bli överväldigad. Han lär bli kvar ett tag och ska bli intressant att se hur det hela utvecklas. Hoppas han bara är blyg och tinar upp.
Senast redigerad av SmurfSmurf 2015-09-20 kl. 08:43.
Citera

Moderatormeddelande

Postat av Moll-E 2015-09-20, 09:48
Avslutad
Vad ni tycker och tänker om feta personer, att fetma är en sjukdom som skadar många och liknande är inte ämne för diskussion här. Diskutera programmet Idol 2015 och deltagarnas prestation här. Vill ni istället skvallra om deltagarna kan ni vända er till (FB) Kändisskvaller och vill ni diskutera Idoldeltagarnas utseende kan ni vända er till (FB) Modeller, paparazzi och kändisbilder.

/Moderator
2015-09-20, 13:58
Medlem
Jag tycker att Rebecka hade samma självgoda läggning som Frans. Hon började med att tala om hur fantastisk publiken var och sånt ger dåliga vibbar. Lite ödmjukhet och personen kan gå betydligt längre då många retar upp sig på dryghet. Per (programledaren) är en typisk mjuk och härlig person och därför är han omtyckt. Ska bli spännande att se hur Frans beter sig framöver. Egentligen hjälper juryn till att "hatet" mot Frans existerar då dom höjer honom till skyarna och skriker hans namn i falsett. Är verkligen skönt att slippa dom 3 om det blir en ny omgång. Vill se en jury som gör programmet intressant och inte favoriserar någon så öppet och entydigt.
Citera
2015-09-20, 14:32
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kan du förklara närmare vad du menar? Vi som är nördar vill gärna veta om och varför vi ska rösta på kaxiga Frans.
nej, rösta inte på han om du inte gillar han. själv gillar jag för han är annorlunda och för hans personlighet
Citera
2015-09-20, 17:06
Medlem
Pimilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jaha, så du är en sån där som tolkar allting som "näthat" så fort man uttrycker att man inte gillar en person...? För mig är det en oändlig skillnad mellan att ogilla något och hata något, jag är extremt försiktig med att använda ordet "hata" eftersom det har en väldigt stark betydelse och jag känner inte hat speciellt ofta - väldigt sällan faktiskt.

Men jag ogillar hela Frans' uppenbarelse som är fylld av självgodhet och arrogans samt kärlek - till sig själv. När det kom till kritan så var han inte så bra som han själv trodde heller.

Nej är inte en "sån". Syftar inte på alla kommentarer mot Frans utan vissa kommentarer. Man får gärna ogilla en person, tänk om alla gillade lika.
Citera
2015-09-20, 17:31
Medlem
Står nog mellan Simon, Martin och Amanda. Lina är en liten outsider. De andra kommer att falla bort en efter en de närmaste veckorna. Frans borde inte ha varit med i år då han precis kommit in i målbrottet.
Citera
2015-09-20, 21:43
Medlem
Sagacitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Står nog mellan Simon, Martin och Amanda. Lina är en liten outsider. De andra kommer att falla bort en efter en de närmaste veckorna. Frans borde inte ha varit med i år då han precis kommit in i målbrottet.

Anna-Sofia, då?
Citera
2015-09-20, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Är du rolig eller. Anna-Sofia är ju helt överlägsen alla andra röstmässigt. Dessutom är hon överlägset snyggaste tjejen. Har fan blivit beroende av hennes röst.
Citera
2015-09-20, 21:46
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagacity
Anna-Sofia, då?

Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Är du rolig eller. Anna-Sofia är ju helt överlägsen alla andra röstmässigt. Dessutom är hon överlägset snyggaste tjejen. Har fan blivit beroende av hennes röst.
Glöm inte bort att alla giriga tonårsbrudar kommer att hata henne, just pga detta. Hon är för snygg och har en för bra röst för att de ska släppa fram henne hela vägen. Lisa Ajax ser ut som en bebis i jämförelse.
Citera
2015-09-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Glöm inte bort att alla giriga tonårsbrudar kommer att hata henne, just pga detta. Hon är för snygg och har en för bra röst för att de ska släppa fram henne hela vägen. Lisa Ajax ser ut som en bebis i jämförelse.
Med den logiken borde väl inte Agnes ha vunnit Idol 2005.
Citera
2015-09-20, 22:13
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Med den logiken borde väl inte Agnes ha vunnit Idol 2005.
Det var tio år sen också. Sociala medier i sin nuvarande form fanns inte på den tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in