2015-09-19, 21:39
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoBoring
Varför blir du så upprörd? Det är din åsikt och jag respekterar den. Men påstå det inte som om det vore någon universal lag.

Antyder du att jag är tjock nu?
Mena inget illa som sagt tycker han är bra artist, men på utseendet har de andra en stor fördel
Ingen tycker fetma är snyggt
Citera
2015-09-19, 22:02
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Det är subjektivt. Även om normen kanske håller med dig.
Bra poäng. Det är bara vad jag tycker. Sen behöver det inte vara så på riktigt för alla. Men jag tycker det.
Det var cool när Frans sjöng I still geet jealous.. i falssätt.. Så det skriker i högtalarna
Citera
2015-09-19, 22:16
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Bra poäng. Det är bara vad jag tycker. Sen behöver det inte vara så på riktigt för alla. Men jag tycker det.
Det var cool när Frans sjöng I still geet jealous.. i falssätt.. Så det skriker i högtalarna
Tack för du förstår.

Jag tyckte inte Frans presterade alls bra den gången faktiskt. Det var mycket bättre senast.
Citera
2015-09-19, 22:26
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimilo
Jävlar massa hat på Frans här. Jag kan hålla med om att han kan vara arrogant så man stör sig lite men att ödsla denna ilska på han bevisar att det finns lite avundsjuk het i dom flesta här skulle jag tro. :P

Jaha, så du är en sån där som tolkar allting som "näthat" så fort man uttrycker att man inte gillar en person...? För mig är det en oändlig skillnad mellan att ogilla något och hata något, jag är extremt försiktig med att använda ordet "hata" eftersom det har en väldigt stark betydelse och jag känner inte hat speciellt ofta - väldigt sällan faktiskt.

Men jag ogillar hela Frans' uppenbarelse som är fylld av självgodhet och arrogans samt kärlek - till sig själv. När det kom till kritan så var han inte så bra som han själv trodde heller.
Citera
2015-09-19, 22:32
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jaha, så du är en sån där som tolkar allting som "näthat" så fort man uttrycker att man inte gillar en person...? För mig är det en oändlig skillnad mellan att ogilla något och hata något, jag är extremt försiktig med att använda ordet "hata" eftersom det har en väldigt stark betydelse och jag känner inte hat speciellt ofta - väldigt sällan faktiskt.

Men jag ogillar hela Frans' uppenbarelse som är fylld av självgodhet och arrogans samt kärlek - till sig själv. När det kom till kritan så var han inte så bra som han själv trodde heller.
Du sätter exakt mina tankar i ord. Tack mina goda herre eller dam.
Citera
2015-09-19, 22:59
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Tack för du förstår.

Jag tyckte inte Frans presterade alls bra den gången faktiskt. Det var mycket bättre senast.
är iaf glad att det inte är som vanligt "personen som är mest glad och ler mest vinner" typ som det brukar vara. så ytligt.
men frans har något äkta. det är de flera som har i år.
Citera
2015-09-19, 23:04
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
är iaf glad att det inte är som vanligt "personen som är mest glad och ler mest vinner" typ som det brukar vara. så ytligt.
men frans har något äkta. det är de flera som har i år.
Haha ursäkta? Talar du om att folk är för ytliga?

Vad är det som Frans har som är äkta förövrigt?
Citera
2015-09-19, 23:21
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Det är ytligt när du påstår att dom inte ser bra ut.

Nu börjar du med dom där personangreppen igen. Men för all del, du behöver inte argumentera med mig.

nej, jag har inte sagt att jag bedömer deras sång ifrån utseendet tvärtom spelar det ingen roll
dom flesta i idol är ju inte bra artister det är folk som lärt sig sjunga olika toner rätt och i övrigt suger som personer. som de flesta gör. sen kan de ha massa brunkräm och fina kläder och tro att de är bra, men allt de sjunger handlar om ytliga korkade saker. det tilltalar inte mig
oftast är artisterna bättre innan dom börjat i idol
Citera
2015-09-19, 23:32
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Fint att du finns och förklarar för oss trögfattade.
lite pinsamt att säga sina tankar om idol :$ men de är tyvärr så man gillar deras krångliga personligheter i början inte att de kan sjunga i en känd låt snyggt
Citera
2015-09-19, 23:35
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
nej, jag har inte sagt att jag bedömer deras sång ifrån utseendet tvärtom spelar det ingen roll
dom flesta i idol är ju inte bra artister det är folk som lärt sig sjunga olika toner rätt och i övrigt suger som personer. som de flesta gör. sen kan de ha massa brunkräm och fina kläder och tro att de är bra, men allt de sjunger handlar om ytliga korkade saker. det tilltalar inte mig
oftast är artisterna bättre innan dom börjat i idol
Förklara gärna för mig då vad du ser hos Frans i så fall?
Citera
2015-09-20, 00:05
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Förklara gärna för mig då vad du ser hos Frans i så fall?
Han har en spännande talang som är helt unik för det här årets idol.
Citera
2015-09-20, 01:04
Medlem
Citat:
Han har en spännande talang som är helt unik för det här årets idol.
Kan du förklara närmare vad du menar? Vi som är nördar vill gärna veta om och varför vi ska rösta på kaxiga Frans.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-09-20 kl. 01:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in