Citat:
Ursprungligen postat av
PeoFallmo
Nej det är inte huvudargument. Det är troligare att NB inte ens var vid kaféet när första tjej lämnar. Det vet vi ju inte.
Dock tror jag att det inte blivit något brott om inte LH var där. Det är hon som är av intresse. Det blir ett brott för att det är hon och att hon blir ensam kvar.
Hade LH gått först hade det inte blivit något brott då jag anser att ingen av de andra var "intressanta" ur den aspekten.
Tror inte att GM stått där och var så kåt att han hade gett sig på den "första bästa".
"Huvudingridienserna" är
1. Vem som är BO
2. Situationen som uppstår.
Fortsättningsvis lyder dina argument att Lisa var den enda ur personalen som "ringats" in?
Första dagen hon kör moped själv till caféet...
Vad grundar du det på, du som även uppger att du bildar din uppfattning utifrån det som är känt?
Med det fetade/kursiverade/understrukna - motsäger du dig själv. Du skriver nu att LH är en slump, eftersom hon - av en slump - blir ensam kvar.
Edit..
Jag ska hjälpa dig lite på traven, då dina huvud-ingredienser blandar sig riktigt dåligt.
"Mopedtjejen", oavsett vem - blir regelbundet - allt som oftast - ensam på baksidan vid stängning.