2015-09-20, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind

Tack. Men jag är ju faktiskt långt ifrån ensam och unik här, det är nog över 20 kamrater som har dömts till likvärdiga straff efter Kärrtorp. Att jag döms en första gång tycker jag också är mindre tragiskt än att t.ex. Niklas Frost, en småbarnspappa som redan suttit oskyldigt fängslad i flera år av sitt liv, än en gång blir frihetsberövad. Där har vi offervilja som förtjänar hela folkets respekt.

Alla vet att Niklas blev oskyldigt dömd, han har dock sig själv att skylla. Istället för att låta individen som högg motståndaren i nacken och var högt uppsatt inom organisationen stå sitt kast som anstår en människa med heder så låter han en småbarnsfar skaka galler. Så otroligt lågt att man skäms.
Citera
2015-09-20, 11:19
Medlem
P6s avatar
Citat:
Sidan är nere på grund av serverunderhåll. Kommer antagligen upp på förmiddagen imorgon.
Den senaste månaden har ju servern legat nere hälften av dagarna.

Felmeddelande:
Kod:
Error 521 Ray ID: 228c6dedd7c71a81 • 2015-09-20 09:16:05 UTC
Web server is down
Citera
2015-09-20, 13:47
Medlem
FoxyCleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Personligen är jag emellertid övertygad om att de ras-och nationsförstörande idéer som vänsterliberaler och marxister spridit de senaste 50 åren kommer att marginaliseras och självdö när det judiska greppet om media och samhällslivet avlägsnats. Möjligen kan fler platser på mentalsjukhus iordningsställas så feminister och andra förvirrade kulturmarxister får den professionella hjälp de så väl behöver.

Mentalsjukhus finns det inget som heter längre
I alla fall en som var med på nazistattacken i Kärrtorp dömdes till psykiatrisk vård istället för fängelse
Det var inte på grund av dennes åsikter, för man får ha vilka åsikter man vill om man inte skadar andra eller sig själv
Så blanda inte ihop det nu. Psykiatrin är för vård, inte för att straffa folk med fel åsikter
Citera
2015-09-20, 15:02
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxyCleopatra
Mentalsjukhus finns det inget som heter längre
I alla fall en som var med på nazistattacken i Kärrtorp dömdes till psykiatrisk vård istället för fängelse
Det var inte på grund av dennes åsikter, för man får ha vilka åsikter man vill om man inte skadar andra eller sig själv
Så blanda inte ihop det nu. Psykiatrin är för vård, inte för att straffa folk med fel åsikter

Då får vi väl se till att förbättra den psykiatriska vården när vi tagit makten. Sen är det inte feministernas åsikter som bör rendera i vård utan det faktum att de är psykiskt sjuka på riktigt. Man behöver bara göra ett besök i feministforumet för att inse det. Så det är av ren omtanke förstår du.
Citera
2015-09-20, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Alla vet att Niklas blev oskyldigt dömd, han har dock sig själv att skylla.
Nej, det är inte Frosts fel att han blir dömd oskyldig och i ett rättssamhälle kan inte staten fängsla oskyldiga för att tvinga dem att avslöja vem som var skyldig.
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Istället för att låta individen som högg motståndaren i nacken och var högt uppsatt inom organisationen stå sitt kast som anstår en människa med heder så låter han en småbarnsfar skaka galler. Så otroligt lågt att man skäms.
Jag är osäker på om Frost hade barn vid Slussen, han gifte sig nog under tiden han satt inne om jag inte minns fel. Så du har antagligen fel där och den skyldige är väl inte heller längre med i organisationen, vilket du antyder eller i alla fall missar att nämna. I vilket fall så var det bara en part som agerade fel där och det var rättsväsendet som dömde Frost trots att han var oskyldig. Förhoppningsvis tar Högsta domstolen tag i Frosts överklagan snart och kommer fram till att han var oskyldig, men de verkar inte direkt ha bråttom med det.
Citat:
Ursprungligen postat av P6
Den senaste månaden har ju servern legat nere hälften av dagarna.
Inte riktigt, men det har varit några tekniska problem med plugin och Wordpress-temat. Nu handlar det om en serverflytt som bör bli klar idag vad jag hört.
Citera
2015-09-20, 21:26
Medlem
RelicDeluxes avatar
Stämmer det att ni har tagit emot donationer från ryssarna?

Hade dom några krav på vad pengarna skulle användas till?
Citera
2015-09-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Stämmer det att ni har tagit emot donationer från ryssarna?

Hade dom några krav på vad pengarna skulle användas till?
Motståndsrörelsen mottog en donation från Ryska Imperiska Rörelsen i samband med Nordendagarna, om det är det du menar. Det står väl uttryckligen i en artikel.

Jag tror inte att de vill att vi ger pengarna till utomeuropeiska flyktingar t.ex., men det framfördes nog inga krav på vad pengarna ska användas till och det rörde sig i vilket fall antagligen inte om någon hissnande summa som donerades. Så du kan släppa "ni är köpta av Ryssland"-spåret om det var det du var ute efter.
Citera
2015-09-21, 00:45
Medlem
FoxyCleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Då får vi väl se till att förbättra den psykiatriska vården när vi tagit makten.

På vilket sätt ska det genomföras?
Citera
2015-09-21, 05:29
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxyCleopatra
På vilket sätt ska det genomföras?

En bra början kan väl vara att öppna fler psykiatriska inrättningar och anställa kompetent personal.
Citera
2015-09-21, 08:29
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Motståndsrörelsen mottog en donation från Ryska Imperiska Rörelsen i samband med Nordendagarna, om det är det du menar. Det står väl uttryckligen i en artikel.

Jag tror inte att de vill att vi ger pengarna till utomeuropeiska flyktingar t.ex., men det framfördes nog inga krav på vad pengarna ska användas till och det rörde sig i vilket fall antagligen inte om någon hissnande summa som donerades. Så du kan släppa "ni är köpta av Ryssland"-spåret om det var det du var ute efter.

Får man fråga hur stor "donationen" var? Så att man kan bilda sin egen uppfattning.
Citera
2015-09-21, 19:30
Medlem
Citat:
Får man fråga hur stor "donationen" var? Så att man kan bilda sin egen uppfattning.

88 kr
Citera
2015-09-21, 19:47
Medlem
Citat:
Får man fråga hur stor "donationen" var?
Du får väl göra vad du vill men du har redan fått det svar du kommer att få. Så du får acceptera mitt svar eller det här svaret som jag också tyckte var bra:
Citat:
Så att man kan bilda sin egen uppfattning.
Inte behöver du försöka dig på att ha egna uppfattningar om saker och ting, det slutar nog bara logiskt illa. Jag har ju dessutom redan berättat för dig vilken uppfattning du borde ha.

---

Nu är i alla fall servertrixandet på Nordfront över och idag kom det lite mer info om stödmedlemskap, partimedlemskap och andra organisatoriska förändringar:

https://www.nordfront.se/information-om-forandringar-gallande-stodmedlemskap.smr

Mer information om viktiga saker är antagligen också att vänta de närmaste dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in