Citat:
Ursprungligen postat av
vitrevolution
Alla vet att Niklas blev oskyldigt dömd, han har dock sig själv att skylla.
Nej, det är inte Frosts fel att han blir dömd oskyldig och i ett rättssamhälle kan inte staten fängsla oskyldiga för att tvinga dem att avslöja vem som var skyldig.
Citat:
Ursprungligen postat av
vitrevolution
Istället för att låta individen som högg motståndaren i nacken och var högt uppsatt inom organisationen stå sitt kast som anstår en människa med heder så låter han en småbarnsfar skaka galler. Så otroligt lågt att man skäms.
Jag är osäker på om Frost hade barn vid Slussen, han gifte sig nog under tiden han satt inne om jag inte minns fel. Så du har antagligen fel där och den skyldige är väl inte heller längre med i organisationen, vilket du antyder eller i alla fall missar att nämna. I vilket fall så var det bara en part som agerade fel där och det var rättsväsendet som dömde Frost trots att han var oskyldig. Förhoppningsvis tar Högsta domstolen tag i Frosts överklagan snart och kommer fram till att han var oskyldig, men de verkar inte direkt ha bråttom med det.
Citat:
Ursprungligen postat av
P6
Den senaste månaden har ju servern legat nere hälften av dagarna.
Inte riktigt, men det har varit några tekniska problem med plugin och Wordpress-temat. Nu handlar det om en serverflytt som bör bli klar idag vad jag hört.