2015-09-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankReynolds
Hur ställer sig nmr i frågor som rör narkotika? Vill ni ha föra en liberalare narkotikapolitik?
Nej, narkotikapolitik är inget område som prioriteras och internt är det förbjudet med narkotika.
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hur tänker SMR lösa "grannlandsproblematiken"? Jag menar att om alla godkänner sitt grannfolk som närliggande genetiskt så hamnar vi väl i samma situation som idag, eller?
Vi godkänner finnar, finnar godkänner ester, ester godkänner...osv osv tills vi är i Kongo. Finns det den lösning på detta?
Det där är ju inte ens ett problem. Grannfolk = folk som har sina rötter i närliggande länder. Grannfolk är inte människor som steg för steg flyttat från ett grannland till ett annat tills de hamnar i något av våra grannländer.

Angående allt tjat om vilka som ska ut och vilka som ska få stanna: Inte ens de etablerade politiska partierna uttalar sig särskilt ofta om enskilda fall eller är överdrivet tydliga. Utan de sätter upp övergripande visioner med luddigt prat om att människor med "skyddsbehov" ska få asyl och så vidare. Sedan är det upp till Migrationsverket att tolka och implementera direktiven de får från politikerna. Det är alltså inte konstigt att Motståndsrörelsen inte grottar ner sig i överdrivet mycket detaljer i den här frågan i det här stadiet.
Citat:
Ursprungligen postat av P6
Hittade inget mer om detta och tycker det är viktigt det uppmärksammats att regimen i Sverige nu fängslar sina politiska motståndare bara de uppmärksammar politiska ledares födelsedagar. Har startat tråd om detta nu i Kultur > Censur och yttrandefrihet.

(FB) Hedra Hitlers födelsedag gav 6 månaders fängelse
Nja, det där är ett missförstånd. Jag dömdes till sex månader för våldsamt upplopp i Kärrtorp. Jag har inte dömts för HMF än då det inte hållits någon rättegång om det ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Anade att saxlind skulle dömas men det blev hårdare än vad jag trodde, gissar att de kommer ta i hårdhanskarna mot NMR nu. Hur kommer nordfront.se skötas om/när Martin Saxlind skakar galler?
Först och främst kommer domen att överklagas en gång så det där dröjer. Sedan må jag lägga mycket tid på Nordfront men vi är faktiskt väldigt många personer som arbetar med hemsidan och att en person försvinner bör inte göra någon större skillnad. Och det som inte dödar härdar, så om hemsidan genomlider en liten svacka under några få månader kommer vi komma tillbaka starkare än innan när vi är fulltaliga igen.
Citera
2015-09-18, 16:48
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Det tror jag faktiskt inte ens NMR skulle göra. Fängelse skulle det nog dock bli.

I senaste nordfrontradio diskuterar dom just hur skulle deportera oppositionella. Så dom säger ju de själva.
Citera
2015-09-18, 19:14
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
I senaste nordfrontradio diskuterar dom just hur skulle deportera oppositionella. Så dom säger ju de själva.
Ja men då var ju Saxlinds straff inte så hårt. Han får ju faktiskt vara kvar i landet.
Citera
2015-09-18, 19:45
Medlem
Citat:

Orkar inte lyssna efter det jag hört Lund hylla Lundberg som en stor vetenskapsman men att deportera oppositionella va en nyhet. Sa man hur det skulle gå till ?? Teoretiskt skulle man kunna frånta personen medborgaskapet och skicka iväg honom men ska personen sitta på flygplatsen och svälta ihjäl ?? Ponera att ingen tar emot personen Den samlade intelligensnivån verkar vara hög i smr:s ledning
Citera
2015-09-18, 19:59
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Jag dömdes till sex månader för våldsamt upplopp i Kärrtorp. Jag har inte dömts för HMF än då det inte hållits någon rättegång om det ännu.

Det spelar egentligen ingen roll vilken åsikt man har i frågan angående Kärrtorp. Det som man ska respektera dig för är att du faktiskt är beredd att göra uppoffringar, i syfte att göra skillnad. Egentligen är det viktigaste av allt, vad man i det verkliga livet är beredd att försaka och jag vill uttrycka min respekt för dig, alldeles oavsett vad vi än må tycka om hur den praktiska politiken bör utformas.

Respekt!
Senast redigerad av JedemDerSeine 2015-09-18 kl. 20:51.
Citera
2015-09-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Nej, narkotikapolitik är inget område som prioriteras och internt är det förbjudet med narkotika.

Det där är ju inte ens ett problem. Grannfolk = folk som har sina rötter i närliggande länder. Grannfolk är inte människor som steg för steg flyttat från ett grannland till ett annat tills de hamnar i något av våra grannländer.

Angående allt tjat om vilka som ska ut och vilka som ska få stanna: Inte ens de etablerade politiska partierna uttalar sig särskilt ofta om enskilda fall eller är överdrivet tydliga. Utan de sätter upp övergripande visioner med luddigt prat om att människor med "skyddsbehov" ska få asyl och så vidare. Sedan är det upp till Migrationsverket att tolka och implementera direktiven de får från politikerna. Det är alltså inte konstigt att Motståndsrörelsen inte grottar ner sig i överdrivet mycket detaljer i den här frågan i det här stadiet.

Nja, det där är ett missförstånd. Jag dömdes till sex månader för våldsamt upplopp i Kärrtorp. Jag har inte dömts för HMF än då det inte hållits någon rättegång om det ännu.

Först och främst kommer domen att överklagas en gång så det där dröjer. Sedan må jag lägga mycket tid på Nordfront men vi är faktiskt väldigt många personer som arbetar med hemsidan och att en person försvinner bör inte göra någon större skillnad. Och det som inte dödar härdar, så om hemsidan genomlider en liten svacka under några få månader kommer vi komma tillbaka starkare än innan när vi är fulltaliga igen.

Löjeväckande straff, hur pass delaktig har du varit i det våldsamma? Alltså vad har dom kunnat bevisa?
Citera
2015-09-19, 01:37
Medlem
Citat:
Trams. Sas väl något skämtsamt om att vissa journalister kunde börja packa eller något dylikt. De som upprätthållit ett korrupt och folkfientligt system kan ju inte heller räkna med att de själva ska gå ostraffade när deras system fallit och rörelser som de förtryckt tar makten.
Citat:
Ursprungligen postat av Morotshumlan
Löjeväckande straff, hur pass delaktig har du varit i det våldsamma? Alltså vad har dom kunnat bevisa?
Minns inte exakt vad som räknas som bevisat och inte, men det enda relevanta är ju egentligen att åklagaren får rätt i sitt påstående att man var på platsen och "solidariserade" sig med upploppet genom att inte på egen hand avvika från platsen. Personer som bevisligen inte gjort annat än att hålla i en filmkamera blev ju dömda för våldsamt upplopp, lite som att en krigskorrespondent som bevakar ett krig blir dömd för krigsbrott eller något.
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Det spelar egentligen ingen roll vilken åsikt man har i frågan angående Kärrtorp. Det som man ska respektera dig för är att du faktiskt är beredd att göra uppoffringar, i syfte att göra skillnad. Egentligen är det viktigaste av allt, vad man i det verkliga livet är beredd att försaka och jag vill uttrycka min respekt för dig, alldeles oavsett vad vi än må tycka om hur den praktiska politiken bör utformas.

Respekt!
Tack. Men jag är ju faktiskt långt ifrån ensam och unik här, det är nog över 20 kamrater som har dömts till likvärdiga straff efter Kärrtorp. Att jag döms en första gång tycker jag också är mindre tragiskt än att t.ex. Niklas Frost, en småbarnspappa som redan suttit oskyldigt fängslad i flera år av sitt liv, än en gång blir frihetsberövad. Där har vi offervilja som förtjänar hela folkets respekt.

Att det blivit en del fokus på mig beror väl på radion samt att min lokalmedia har blivit lite fixerade vid mig och Motståndsrörelsen:

http://www.helahalsingland.se/opinion/ledare/nazistdomen-att-ge-sig-pa-barnfamiljer-och-pensionarer-ar-ynkedom
http://www.helahalsingland.se/halsingland/soderhamn/nazistutgivare-till-fangelse-for-valdsamt-upplopp (Framsideartikel på dagens pappersupplaga av tidningen)
http://www.helahalsingland.se/halsingland/soderhamn/aklagaren-nojd-med-fangelsedomen
OSV...
Citera
2015-09-19, 10:58
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Man kan ju ställa sig frågan varför det är legitimt att aktivt arbeta för sin nations undergång och sitt folks utplåning. Hur skulle t.ex en arbetsgivare betrakta en anställd som systematiskt försöker att ruinera företaget och se till att alla anställda blir utan jobb?

Personligen är jag emellertid övertygad om att de ras-och nationsförstörande idéer som vänsterliberaler och marxister spridit de senaste 50 åren kommer att marginaliseras och självdö när det judiska greppet om media och samhällslivet avlägsnats. Möjligen kan fler platser på mentalsjukhus iordningsställas så feminister och andra förvirrade kulturmarxister får den professionella hjälp de så väl behöver.
Citera
2015-09-19, 11:30
Medlem
RelicDeluxes avatar
Vadå trams? Ni är ju fullkomligt seriösa med att deportera oppositionella.

NMR gråter när någon kränker deras rättigheter men vill i samma veva avskaffa dom.

Blir det någon djupare förklaring till partiprogrammet?
Citera
2015-09-19, 11:37
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Vadå trams? Ni är ju fullkomligt seriösa med att deportera oppositionella.

NMR gråter när någon kränker deras rättigheter men vill i samma veva avskaffa dom.

Blir det någon djupare förklaring till partiprogrammet?

Vilka oppositionella är det som avses då? Om det handlar om folkmordiska agendajudar som Bonnierklanen, familjen Hjörne, Wolodarski och Spectre så skulle jag själv bli oerhört besviken om dessa inte omgående bajonettjagas ut ur landet vid ett maktövertagande.
Citera
2015-09-19, 23:56
Medlem
Siegsacks avatar
Någon som glömt att betala domänfakturan eller är det bara för mig som Nordfront.se ligger nere?
Citera
2015-09-20, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegsack
Någon som glömt att betala domänfakturan eller är det bara för mig som Nordfront.se ligger nere?
Sidan är nere på grund av serverunderhåll. Kommer antagligen upp på förmiddagen imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in