Citat:
Nej, narkotikapolitik är inget område som prioriteras och internt är det förbjudet med narkotika.
Citat:
Det där är ju inte ens ett problem. Grannfolk = folk som har sina rötter i närliggande länder. Grannfolk är inte människor som steg för steg flyttat från ett grannland till ett annat tills de hamnar i något av våra grannländer.Hur tänker SMR lösa "grannlandsproblematiken"? Jag menar att om alla godkänner sitt grannfolk som närliggande genetiskt så hamnar vi väl i samma situation som idag, eller?
Vi godkänner finnar, finnar godkänner ester, ester godkänner...osv osv tills vi är i Kongo. Finns det den lösning på detta?
Vi godkänner finnar, finnar godkänner ester, ester godkänner...osv osv tills vi är i Kongo. Finns det den lösning på detta?
Angående allt tjat om vilka som ska ut och vilka som ska få stanna: Inte ens de etablerade politiska partierna uttalar sig särskilt ofta om enskilda fall eller är överdrivet tydliga. Utan de sätter upp övergripande visioner med luddigt prat om att människor med "skyddsbehov" ska få asyl och så vidare. Sedan är det upp till Migrationsverket att tolka och implementera direktiven de får från politikerna. Det är alltså inte konstigt att Motståndsrörelsen inte grottar ner sig i överdrivet mycket detaljer i den här frågan i det här stadiet.
Citat:
Nja, det där är ett missförstånd. Jag dömdes till sex månader för våldsamt upplopp i Kärrtorp. Jag har inte dömts för HMF än då det inte hållits någon rättegång om det ännu.Hittade inget mer om detta och tycker det är viktigt det uppmärksammats att regimen i Sverige nu fängslar sina politiska motståndare bara de uppmärksammar politiska ledares födelsedagar. Har startat tråd om detta nu i Kultur > Censur och yttrandefrihet.
(FB) Hedra Hitlers födelsedag gav 6 månaders fängelse
(FB) Hedra Hitlers födelsedag gav 6 månaders fängelse
Först och främst kommer domen att överklagas en gång så det där dröjer. Sedan må jag lägga mycket tid på Nordfront men vi är faktiskt väldigt många personer som arbetar med hemsidan och att en person försvinner bör inte göra någon större skillnad. Och det som inte dödar härdar, så om hemsidan genomlider en liten svacka under några få månader kommer vi komma tillbaka starkare än innan när vi är fulltaliga igen.