2015-09-19, 13:22
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Så du håller på Fetto-Martin?

Av det lilla jag sett av kvalet så har han nog en av de skönare rösterna, får se hur det blir nu när fredagsfinalerna drar igång.
Citera
2015-09-19, 13:38
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Kan inte varit speciellt nöjda med WC:en. Den bästa av dem åkte ut och de andra tre var ju bland de sämre igår.
Citera
2015-09-19, 14:02
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Eftersom du tror att folk är avundsjuka måste bero på att du lider själv av denna farsot. Kan garantera att ingen här är avundsjuk på någon av deltagarna. Bara du.
antagligen är ni avundsjuka eftersom de väcker så starka reaktioner.
Citera
2015-09-19, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vad gör han i Idol? Det där var ju hur bra som helst. Faktiskt.

Han var även med i "Fristad" https://www.youtube.com/watch?v=Cwd1s70SDzs
Citera
2015-09-19, 14:23
Medlem
serdumignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vad gör han i Idol? Det där var ju hur bra som helst. Faktiskt.

Jag håller med dig! Han hade nåt extra som ingen annan riktigt hade i det där skrået. Det som hände var väl att han gick musikestet på gymnasiet, och just den utbildningen där uppe är väldigt "jazzig" eller vad man ska säga. Så efteråt startade han ett jazzigt band som hette Fristad med några från samma skola och flyttade sen till Australien. Sedan återvände han väl aldrig riktigt till rocken igen!

Edit: Ovan hann före med Fristad
Citera
2015-09-19, 14:27
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chumppe
Han var även med i "Fristad" https://www.youtube.com/watch?v=Cwd1s70SDzs

Citat:
Ursprungligen postat av serdumignu
Jag håller med dig! Han hade nåt extra som ingen annan riktigt hade i det där skrået. Det som hände var väl att han gick musikestet på gymnasiet, och just den utbildningen där uppe är väldigt "jazzig" eller vad man ska säga. Så efteråt startade han ett jazzigt band som hette Fristad med några från samma skola och flyttade sen till Australien. Sedan återvände han väl aldrig riktigt till rocken igen!

Edit: Ovan hann före med Fristad
Haha, nästan surrealistiskt att killen är med i Idol efter att ha sett de där klippen. Skaffa ett band för bövelen!
Citera
2015-09-19, 16:03
Medlem
Vi får väl se sen då det blir olika teman om han står sig. Om han är bra på rock är en sak. Tidigare hade vi ju Jay eller vad han hette och det var väl en liknande karriär som han hade. Själv tycker jag Simon spökar ut sig i överkant och om han ska ha konstiga kläder ständigt och höja ribban blir det enformigt. Man såg ju om det var förra året då den lesbiska tjejen klädde sig som en karl oavbrutet och vår vän Bard skrek av jubel. Ska bli intressant att följa och Bard kommer väl vråla sig igenom tävlingen av lycka över att se tveköniga klädesplagg i olika tappningar.
Citera
2015-09-19, 16:14
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Vi får väl se sen då det blir olika teman om han står sig. Om han är bra på rock är en sak. Tidigare hade vi ju Jay eller vad han hette och det var väl en liknande karriär som han hade. Själv tycker jag Simon spökar ut sig i överkant och om han ska ha konstiga kläder ständigt och höja ribban blir det enformigt. Man såg ju om det var förra året då den lesbiska tjejen klädde sig som en karl oavbrutet och vår vän Bard skrek av jubel. Ska bli intressant att följa och Bard kommer väl vråla sig igenom tävlingen av lycka över att se tveköniga klädesplagg i olika tappningar.
Jag hoppas bara de kan styla Martin lite mer än bara en väst ovanpå skjortan. Som du säger bard kommer jubla oavsett vad Simon kommer ha på sig.
Citera
2015-09-19, 16:16
Medlem
Pimilos avatar
Citat:
Eftersom du tror att folk är avundsjuka måste bero på att du lider själv av denna farsot. Kan garantera att ingen här är avundsjuk på någon av deltagarna. Bara du.

Står bara på hans sida när det gäller allt hat han får. Visst är han arrogant, men hatet är rätt hårt här på flashback forumen.

Ja, jag kanske är avundsjuk det vet jag inte. En sak vet jag, att jag skulle inte ha emot att vara där på scenen och sjunga. De verkar ha sjukt roligt.
Citera
2015-09-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Jag hoppas bara de kan styla Martin lite mer än bara en väst ovanpå skjortan. Som du säger bard kommer jubla oavsett vad Simon kommer ha på sig.
Martin kommer definitivt bli stylad. Med nya låtar kommer han bli högintressant. Spännande.

Klimax hos Bard skulle bli om Simon uppträdde i stringtrosor. Att det är ute med såna spelar mindre roll för den goe domaren.
Citera
2015-09-19, 21:28
Medlem
Kellywomans avatar
Tycker fortfarande att Lina är klart bäst. Har häftigast sångröst men dessvärre så verkar inte juryn så vänligt inställd till henne.

Finalen kommer alla gånger stå mellan Simon och Amanda
Citera
2015-09-19, 21:31
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Viktigast att Martin gick vidare men det var givet.
Rebecka borde givetvis gått vidare istället för killen från play.

Rebecka var ju riktigt tråkig och sticker inte ut ett dugg. Klart hon åkte ut direkt. Juryn borde förstått att hon inte är speciell nog. De borde tagit med Soha som har något intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in