2015-09-19, 23:17
Medlem
(Jag är själv tjej förresten om ni undrar..)

Och jag kan alltså bli kåt typ mitt på dagen i skolan, till exempel så finns det en kille i min klass som har flickvän men hon har flyttat stad så han ser henne ibland på helgerna bara, och jag och han har skrivit mycket typ ibland under tråkiga lektioner och på kvällarna och då har vi ju liksom skrivit om att vi är sjukt sugna på varandra osv... och för nån vecka sedan så träffades vi sent på kvällen och vi börja typ grov hångla direkt haha och sen tog vi ju lite på varandra och så men vi bestämde oss för att inte direkt knulla på första träffen eller vad man nu kan kalla det.. och nu så vågar vi inte prata så mycket i klassen längre för att vi är rädda att de andra ska märka att vi typ "ögon flörtar" med varandra när vi snackar haha ja det är skit larvigt men vissa av våra klasskamrater är kompis med hans flickvän (som alltså inte vet ett skvatt om detta), och vi vill inte riskera något..
jag menar alltså att jag inte ens hänger med på vissa lektioner för att han typ sitter framför mig eller nära och man verkligen känner typ dragningen mellan oss haha. Har också märkt att han kollat in mig i smyg ibland men eftersom vi inte är så blyga direkt så blir det ju att vi båda stirrar på varandra på ett speciellt sätt som jag blir riktiiigt tänd på. Vill slänga mig över honom mitt i klassrummet, jag menar det! Vi har inte knullat än men asså shit efter all längtan så kommer det nog bli ganska hettttt haha som vi har längtaaatttt. Blir fan våt av att tänka på hans kuk..

Och sen har vi ju han i mitt baseboll lag.... älskar när han har domdär byxorna, man ser liksom hela hans.. (ja ni vet vad jag snackar om). Hoppas fan inte att han har märkt att jag typ fastnat med blicken just där ibland. Men han verkar ju faktiskt lite små intresserad han med dock så tror inte han klagar, fast vad vet jag.

ÄR JAG SEXGALEN ? Jag tänker ofta på sex, jag älskar att knulla och jag älskar killar, haha vaad skulle vi kvinnor göra utan er??
(Självklart snackar jag inte om precis alla killar som t.e.x feta finniga smutsiga pundar soffpotatisar som verkligen är en TURN-OFF!)

Tycker ni det är synd om hans flickvän förresten?
Och tycker ni att det märks när en tjej är intresserad?
Citera
2015-09-19, 23:21
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justsomerandomshit
(Jag är själv tjej förresten om ni undrar..)

Och jag kan alltså bli kåt typ mitt på dagen i skolan, till exempel så finns det en kille i min klass som har flickvän men hon har flyttat stad så han ser henne ibland på helgerna bara, och jag och han har skrivit mycket typ ibland under tråkiga lektioner och på kvällarna och då har vi ju liksom skrivit om att vi är sjukt sugna på varandra osv... och för nån vecka sedan så träffades vi sent på kvällen och vi börja typ grov hångla direkt haha och sen tog vi ju lite på varandra och så men vi bestämde oss för att inte direkt knulla på första träffen eller vad man nu kan kalla det.. och nu så vågar vi inte prata så mycket i klassen längre för att vi är rädda att de andra ska märka att vi typ "ögon flörtar" med varandra när vi snackar haha ja det är skit larvigt men vissa av våra klasskamrater är kompis med hans flickvän (som alltså inte vet ett skvatt om detta), och vi vill inte riskera något..
jag menar alltså att jag inte ens hänger med på vissa lektioner för att han typ sitter framför mig eller nära och man verkligen känner typ dragningen mellan oss haha. Har också märkt att han kollat in mig i smyg ibland men eftersom vi inte är så blyga direkt så blir det ju att vi båda stirrar på varandra på ett speciellt sätt som jag blir riktiiigt tänd på. Vill slänga mig över honom mitt i klassrummet, jag menar det! Vi har inte knullat än men asså shit efter all längtan så kommer det nog bli ganska hettttt haha som vi har längtaaatttt. Blir fan våt av att tänka på hans kuk..

Och sen har vi ju han i mitt baseboll lag.... älskar när han har domdär byxorna, man ser liksom hela hans.. (ja ni vet vad jag snackar om). Hoppas fan inte att han har märkt att jag typ fastnat med blicken just där ibland. Men han verkar ju faktiskt lite små intresserad han med dock så tror inte han klagar, fast vad vet jag.

ÄR JAG SEXGALEN ? Jag tänker ofta på sex, jag älskar att knulla och jag älskar killar, haha vaad skulle vi kvinnor göra utan er??
(Självklart snackar jag inte om precis alla killar som t.e.x feta finniga smutsiga pundar soffpotatisar som verkligen är en TURN-OFF!)

Fan vilken slyna du är. Riktigt fittigt gjort mot hans flickvän. Du kan inte vara en dag över 15 asså.
Citera
2015-09-19, 23:23
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:

Helt normalt. Det du skriver är ingen uppenbarelse, de flesta vuxna vet om att tjejer också är kåta. Jag upplevde dock att jag var mer extrem i tonåren, nu för tiden så blir jag lätt upphetsad men absolut inte bara av att jag ser en snygg kille på stan. När jag var under 20 kunde det dock räcka.

Du borde dock ha någon typ av moral och ge fan i upptagna killar. Du behöver inte bete dig som en slyna bara för att du är kåt. Det är förbannat lågintelligent.

Men allvarligt: Lär dig stava, styckeindela, sluta skriva "haha" i mitten eller slutet av meningar och använd så många bokstäver som ett ord har och inte fler än så. Puckade tjejer är för tråkiga.
Citera
2015-09-19, 23:23
Bannlyst
Alltså vad ska man säga? Och folk undrar varför Sverige går åt helvete, detta är en del av anledningen.

Här kan ni titta och skratta, barn. Kasta ingenting som är jättehårt bara, titta och inspektera denna primitiva apmänniska. En individ som inte skäms för att förstöra allt för alla för att stilla primitiva behov.
Citera
2015-09-19, 23:24
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
i

Vem fan spelar baseball i Sverige?
Citera
2015-09-19, 23:25
Medlem
Som ovanför, du är en hora. Du hånglar med någon som har en flickvän, och ja du är nog högst 16.
Citera
2015-09-19, 23:31
Medlem
thehater123s avatar
Det märks när en tjej är intresserad. Jag har dock inte varit med om det på flera år nu.
Dom är väldigt sällan intresserade av mig.

Sen kan man ju aldrig vara bergsäker heller, man kanske gissar att dom är det för att dom
t.ex. messar hela tiden, men sen när man verkligen frågar vad dom känner, då heter det alltid
"ne, men jag tycker att vi bara skall vara vänner".

Fan, jag mår riktigt dåligt av min ensamhet, och att så gott som aldrig bli tagen på allvar av kvinnor. Dom ser inte mig som ett seriöst alternativ, hur trevlig jag än försöker vara. Jag är väl helt enkelt inte attraktiv nog.
Senast redigerad av thehater123 2015-09-19 kl. 23:43.
Citera
2015-09-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Fan vilken slyna du är. Riktigt fittigt gjort mot hans flickvän. Du kan inte vara en dag över 15 asså.

Ursäkta? Jag är då fan ingen slyna, du känner mig inte ens så hållkäften bara. Jag är 16 så jo några dagar över 15 är jag i alla fall. Och de verkar som människor inte förstår att det är så dagens ungdomar är..
Citera
2015-09-19, 23:34
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
ÄR JAG SEXGALEN ?

Nej, du är ett jäkla äckel. Varför är det så sabla svårt att inte ge sig in i något med någon som redan har ett förhållande. Jag vill inte höra något om att det bara är hans fel, då är en lika rutten person som han är. Kanske ska du ge dig på att svälta dig igen?

Citat:

Är du säker? Säg att personen är en soffpotatis MEN han är även upptagen, skapar inte det lite pirr i karamellen?

Citat:

Jag tycker väldigt synd om henne som har en sådan pojkvän. Jag hoppas innerligt att ni åker ditt.

Jag tycker personligen att de flesta kvinnor är lika lättlästa som svart text på ett svart papper som är nedtryckt i en hink bläck.

Citera
2015-09-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Helt normalt. Det du skriver är ingen uppenbarelse, de flesta vuxna vet om att tjejer också är kåta. Jag upplevde dock att jag var mer extrem i tonåren, nu för tiden så blir jag lätt upphetsad men absolut inte bara av att jag ser en snygg kille på stan. När jag var under 20 kunde det dock räcka.

Du borde dock ha någon typ av moral och ge fan i upptagna killar. Du behöver inte bete dig som en slyna bara för att du är kåt. Det är förbannat lågintelligent.

Men allvarligt: Lär dig stava, styckeindela, sluta skriva "haha" i mitten eller slutet av meningar och använd så många bokstäver som ett ord har och inte fler än så. Puckade tjejer är för tråkiga.

Glömde skriva att hon också vart otrogen, dom gjorde slut ett tag och då börja HAN skriva till mig. Men dom löste det på något sätt. Och sen har vi inte velat "bryta kontakten" typ så vi har bara fortsatt som vanligt... (Och förresten så ville han inte ha henne först för att han tyckte att hon hade legat med för många, men han verkar ju ha ändrat sig minst sagt..)
Citera
2015-09-19, 23:46
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Glömde skriva att hon också vart otrogen

Självklart.

Citat:
dom gjorde slut ett tag och då börja HAN skriva till mig.

Det gör dig till en slyna mindre genom att... Hur?

Citat:
Och sen har vi inte velat "bryta kontakten" typ så vi har bara fortsatt som vanligt...

Det är bra. Du är ett äckel med dålig moral och han vill ha något vid sidan av, så han utnyttjar dig. Ni förtjänar varandra.
Citera
2015-09-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legobyte
Alltså vad ska man säga? Och folk undrar varför Sverige går åt helvete, detta är en del av anledningen.

Här kan ni titta och skratta, barn. Kasta ingenting som är jättehårt bara, titta och inspektera denna primitiva apmänniska. En individ som inte skäms för att förstöra allt för alla för att stilla primitiva behov.

Vad i helvete babblar du om? Du är lika mycket apa som alla andra människor om du tänker lite idiot..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in