2015-09-20, 11:15
Bannlyst
Vid 25 år är hon redan utpumpad och sexlusten borta.
Citera
2015-09-20, 12:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Vid 25 år är hon redan utpumpad och sexlusten borta.

Personen med Flashbacks bästa sex- och relationskompetens har kommit med sitt utlåtande.
Citera
2015-09-20, 12:41
Medlem
Slagskepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HunkAnsiktet
Klandra inte TS för mycket nu. Hon må vara en lösaktig sköka, men hon är blott en produkt av dagens dekadenta samhälle. Det är dessvärre så här det ser ut bland många ungdomar i dagens Sverige.

precis. det är vanligt att folk, unga som gamla, inte alls vet innebörden av att vara varken tillsammans eller förlovade för att inte nämna gifta
Citera
2015-09-21, 00:34
Medlem
Okaj, orkar inte bläddra igenom allt men HELVETE vad vidriga folk är i denna tråden. Var hur kåt du vill. Det är lugnt att vara slampig. Ta vara på din ungdom och lev livet. Det är inte DU som gör fel i att snacka med en "upptagen" kille. Om någon så är det är han som gör fel, då det är han som har ingått avtalet förhållande.

Jag börjar tröttna extremt på flashback. I början var det kul att få dela tankar med andra människor, men det är i princip bara vita, kränkta medelåldersmän som drar paraleller mellan feminism och armsvett. Jag spyr på er och kommer alltid att se ned på er.

Ligg med vem fan du vill och alla kränkta gubbar ska ge fan i det. Herre min get vad folk måste lära sig att slappna av.

//MVH en översexuell jävel :-)
Senast redigerad av urkeniburken 2015-09-21 kl. 00:40. Anledning: stavfel
Citera
2015-09-21, 00:37
Bannlyst
Stackars män. Förstår inte, jag har inte varit med jättemånga kvinnor i mitt korta liv (runt 20). Men, varenda jävel har varit så stört kåt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag får vara den som säger ifrån. Vet inte vad ni träffar för kvinnor alltså.
Citera
2015-09-21, 22:40
Medlem
KomGeMigAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Sluta förstöra för andra bara för du är en kåt liten hora utan moral.

Men åh, kan folk sluta vara såna jävla moralkärringar i denna tråd. Hur orkar ni hålla på och tjafsa om moral och att TS är en hora och massa annan idioti. Det är väl för fan inte TS ansvar att tänka på nån perifer flickvän till nån kille hon är sugen på.

Alla som har varit tonåringar vet väl att man då, och kanske till å med en bit upp i 20-årsåldern kunde kalla det att man var ihop när man hade ett förhållande som varade i 14 dagar, eller kortare. Orka pådyvla henne nån sorts moralkakor. Måste allt vara så skuldtyngt, lutherskt och förbjudande.?!

Fan, låter ju skithärligt att hon är så kåt och tänd på denna kille, jag unnar dessa tu en passionerad upplevelse..!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in