2015-09-18, 13:19
Medlem
Fullständigt vidrigt dåd....Hur fan är de skapta?!
Kan bara hoppas att det var en annan flykting som fick rektum förstörd
Citera
2015-09-18, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
När har dom ljugit tidigare?

T.ex. här: http://www.metro.se/nyheter/nej-muha...RDT3n0JFn19lw/
Citera
2015-09-18, 13:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
T.ex. här: http://www.metro.se/nyheter/nej-muha...RDT3n0JFn19lw/
Det där är väl mest ett fall där olika åsikter står mot varandra & ingen kan bevisas ha ljugit.

I det aktuella fallet som den här tråden handlar om så angavs ju namn, nationalitet & ålder, direkt från polisutredningen. Hade det visat sig att förövarna hette Pelle, Kalle & Sven så hade det ju varit uppenbart att FT hade ljugit, men istället hade dom rätt hela tiden, så detta är ju numera en icke-fråga.

Så jag fattar inte att ni orkar försöka skjuta budbäraren när det redan är bevisat att deras uppgifter var fullständigt korrekta. Är sanningen mindre värd beroende på vem som för fram den?

Det är bara att bita ihop & acceptera att verkligheten återigen är er värsta fiende.
Citera
2015-09-18, 15:15
Medlem
Citat:
Misstanken kvarstår mot de tre ungdomar som i onsdags anhölls efter en våldtäkt på en pojke i Trelleborg.

Citat:
Polis och åklagare är fortsatt förtegna i ärendet. Men kammaråklagare Emma Sonesson säger nu att offret är en pojke under 15 år.

Mycket talar för att häktningsförhandling sker vid Ystads tingsrätt under fredagen.

http://www.trelleborgsallehanda.se/t...s-under-dagen/
Citera
2015-09-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det där är väl mest ett fall där olika åsikter står mot varandra & ingen kan bevisas ha ljugit.

I det aktuella fallet som den här tråden handlar om så angavs ju namn, nationalitet & ålder, direkt från polisutredningen. Hade det visat sig att förövarna hette Pelle, Kalle & Sven så hade det ju varit uppenbart att FT hade ljugit, men istället hade dom rätt hela tiden, så detta är ju numera en icke-fråga.

Så jag fattar inte att ni orkar försöka skjuta budbäraren när det redan är bevisat att deras uppgifter var fullständigt korrekta. Är sanningen mindre värd beroende på vem som för fram den?

Det är bara att bita ihop & acceptera att verkligheten återigen är er värsta fiende.

Nej, det är bevisat att Fria Tider skrev något som inte var korrekt. Sen att man försöker skylla ifrån sig är en annan sak.

Vad har resten av din harang med detta att göra? Du frågade när Fria Tider hade ljugit. Jag visade ett exempel på när dom hade gjort det. Vad som i övrigt skrivits i den här råden gör inte deras lögn mindre.

Är väl bara att bita ihop & acceptera att sanningen är er värsta fiende.
Citera
2015-09-18, 16:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Nej, det är bevisat att Fria Tider skrev något som inte var korrekt. Sen att man försöker skylla ifrån sig är en annan sak.

Vad har resten av din harang med detta att göra? Du frågade när Fria Tider hade ljugit. Jag visade ett exempel på när dom hade gjort det. Vad som i övrigt skrivits i den här råden gör inte deras lögn mindre.

Sanningen är ju att tre "ungdomar" med arabklingande namn är omhändertagna för våldtäkten som tråden handlar om, det är det som är sanningen, inget annat.

Fria Tider kritiserades i denna tråd & utpekades som lögnare för att dom publicerade uppgifter på vem som var gärningsmän i det här fallet som tråden handlar om. FT utmålades som lögnare & desinformatörer. Jag påpekade att FT nog inte skulle riskera sitt rykte genom att ljuga om en sån här sak, där sanningen garanterat kommer fram inom ett par dagar via domstolshandlingar.

Men sedan visade det sig att FT hade haft exakt rätt uppgifter & att kritikerna som vanligt försökte köra med sin vanliga taktik för att vilseleda. Vilket totalt misslyckades då FT hade 100% rätt, återigen.

Att du & ett par andra pajasar försöker med de vanliga tricken för att försöka blanda bort korten, det tar man nuförtiden mest som underhållning. Anledningen till att ni i samtliga fall av den här typen framstår som idioter är helt enkelt att ni är idioter, som dessutom alltid visar sig ha fel när fakta väl kommer fram.

Fria Tider har en egen tråd, så allmänna diskussioner om deras nivå av trovärdighet kan du ju tar där istället. Men man kan bara konstatera att dom naturligtvis hade 100% rätt i den här frågan.
Citera
2015-09-18, 16:29
Medlem
Citat:

Sanningen i det här fallet är att Fria Tider hade korrekta uppgifter.
Citera
2015-09-18, 16:31
Medlem
Ha ha självklart har FT och Enoch.Thulin rätt. De unga, starka krigarna med resurser som lyckas ta sig hit kommer tyvärr att visa sitt missnöje över vår svaghet. Allt medan familjer utan resurser (pengamässigt och fysiskt) lider i Syriens närområde.

Det trista är att våldet även kan drabba oskyldiga i Sverige, även om vi nog generellt är betydligt mer försiktiga.
Citera
2015-09-18, 17:50
Medlem
HGs avatar
Så det var en liten flyktingpojke som de våldtog, vilket de flesta av oss hade förutspått. Och jag som trodde att det var en muslimsk synd att ha sex med samma kön?
Citera
2015-09-18, 18:06
Citat:
Ursprungligen postat av Smithvertigo
Är flyktingbarnen igång igen?

Haha jag lovar att jag sätter min högra pungkula på att det är de stackars små flykingbarnen som är i farten igen!

Till er landsförrädare, det var det här samhället ni ville leva i. Tar fram mina popcorn, jag beväpnar mig till tänderna och kan inget annat än önska att det är ni som står på tur för nästa "flyktingbarn"
Citera
2015-09-18, 18:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Så det var en liten flyktingpojke som de våldtog, vilket de flesta av oss hade förutspått. Och jag som trodde att det var en muslimsk synd att ha sex med samma kön?
Men det har väl inte framkommit vem offret var?
Citera
2015-09-18, 18:08
Medlem
Har varit i Afghanistan. Homosex var helt öppet...
Eftersom män och kvinnor lever helt åtskilda, så har de ogifta männen sex med varandra istället.
Och många fortsätter med det även sen de gift sig.

"women are for children, boys are for fun" är ingen myt, de resonerar så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in