2015-09-17, 21:56
Medlem
Dofternas avatar
Hur tänker SMR lösa "grannlandsproblematiken"? Jag menar att om alla godkänner sitt grannfolk som närliggande genetiskt så hamnar vi väl i samma situation som idag, eller?
Vi godkänner finnar, finnar godkänner ester, ester godkänner...osv osv tills vi är i Kongo. Finns det den lösning på detta?
Citera
2015-09-17, 22:05
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hur tänker SMR lösa "grannlandsproblematiken"? Jag menar att om alla godkänner sitt grannfolk som närliggande genetiskt så hamnar vi väl i samma situation som idag, eller?
Vi godkänner finnar, finnar godkänner ester, ester godkänner...osv osv tills vi är i Kongo. Finns det den lösning på detta?
Intressant problematik, jag tänker mig att man får dra en tvär gräns, det hela kommer bli godtyckligt men så får det vara. Mer närbesläktade folk(ex mulatter) innebär faktiskt större hot då de riskerar att rasblandas, så det är faktiskt extra viktigt att det inte finns för många av dessa inom landets gränser och att speciella regler gäller för dessa.

Ett annat sätt att man kan tillåta ett visst antal människor med tveksamma gener inom landet/federationen, men att speciella regler gäller för dessa. Det viktiga är dock att öka födslotalen bland de med bäst gener, inte huruvida man tillåter 1000 eller 10000 rasfrämlingar att vistas inom landets gränser.

Jag personligen lägger även vikt på lokala typer och att göra den vita rasen bättre, jag hade inte tyckt om ifall svenskarna hade bytts ut mot ex danskar heller men detta är inget problem idag.
Senast redigerad av adolf512 2015-09-17 kl. 22:09.
Citera
2015-09-17, 22:33
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Intressant problematik, jag tänker mig att man får dra en tvär gräns, det hela kommer bli godtyckligt men så får det vara. Mer närbesläktade folk(ex mulatter) innebär faktiskt större hot då de riskerar att rasblandas, så det är faktiskt extra viktigt att det inte finns för många av dessa inom landets gränser och att speciella regler gäller för dessa.

Ett annat sätt att man kan tillåta ett visst antal människor med tveksamma gener inom landet/federationen, men att speciella regler gäller för dessa. Det viktiga är dock att öka födslotalen bland de med bäst gener, inte huruvida man tillåter 1000 eller 10000 rasfrämlingar att vistas inom landets gränser.

Jag personligen lägger även vikt på lokala typer och att göra den vita rasen bättre, jag hade inte tyckt om ifall svenskarna hade bytts ut mot ex danskar heller men detta är inget problem idag.

Jag tänker som så att när SMR får makten så slänger vi ut alla som inte är födda av föräldrar (båda) med svenska anor före andra världskriget och sen stänger vi gränsen, utgång lika med hemgång. Vill inte ha nån Ny Gryningsalban till granne bara för att finnjävlarna känner släktskap med kreti och pleti. Eller önskar ni rasblandning?
Lös problemet!
Citera
2015-09-17, 22:41
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Jag tänker som så att när SMR får makten så slänger vi ut alla som inte är födda av föräldrar (båda) med svenska anor före andra världskriget och sen stänger vi gränsen, utgång lika med hemgång. Vill inte ha nån Ny Gryningsalban till granne bara för att finnjävlarna känner släktskap med kreti och pleti. Eller önskar ni rasblandning?
Lös problemet!
Det är inte rasblandning som är det stora problemet utan avsaknaden av selektionstryck http://erectuswalksamongst.us/Chap30.html vet att Klas Lund kallade statens tvångssteriliseringar(skedde fram tills 1976) för ansvarsfulla eftersom detta är nödvändigt för att uppräthålla välfärdsstaten, varken jag eller fuerle håller med om att detta är en bra lösning på problematiken.

Det man upptäcker efter ett tag är att "staten skall lösa allt" tankesättet är en återvändsgränd, tyvärr har även den nationella rörelsen i Sverige förespråkat dessa irrläror, lyckligtvis har dessa organisationer dött på löpande band.
Senast redigerad av adolf512 2015-09-17 kl. 22:51.
Citera
2015-09-18, 05:01
Medlem
P6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Jag vet inte om detta redan har uppmärksammats, men Martin Saxlind har åtalats vid Örebro tingsrätt för yttrandefrihetsbrottet hets mot folkgrupp för att ha hyllat Adolf Hitler:

http://www.friatider.se/hyllade-hitler-talas
Hittade inget mer om detta och tycker det är viktigt det uppmärksammats att regimen i Sverige nu fängslar sina politiska motståndare bara de uppmärksammar politiska ledares födelsedagar. Har startat tråd om detta nu i Kultur > Censur och yttrandefrihet.

(FB) Hedra Hitlers födelsedag gav 6 månaders fängelse
Citera
2015-09-18, 09:15
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P6
Hittade inget mer om detta och tycker det är viktigt det uppmärksammats att regimen i Sverige nu fängslar sina politiska motståndare bara de uppmärksammar politiska ledares födelsedagar. Har startat tråd om detta nu i Kultur > Censur och yttrandefrihet.

Anade att saxlind skulle dömas men det blev hårdare än vad jag trodde, gissar att de kommer ta i hårdhanskarna mot NMR nu. Hur kommer nordfront.se skötas om/när Martin Saxlind skakar galler?

Nu antar jag att Saxlind kommer överklaga, men tvivlar att han kan få en rättvis dom i de politiska domstolarna. Jag har iallafall bestämt mig för min strategi och detts inkluderse inte att hylla hitler, sedan är jag inte korkad nog att använda mitt riktiga namn eller att inte dölja mitt ip-nummer ifall jag skulle skriva något olagligt.

Nordfront.se är en obehaglig sida för systemet, det spelar ingen roll hur mycket de anstränger sig för att hålla sig lagens ramar, det kommer alltid finnas en anledning till att döma dem, gissar att saxlind hade fått fängelse även om han inte hade godkänt artickeln i fråga.
Senast redigerad av adolf512 2015-09-18 kl. 09:34.
Citera
2015-09-18, 10:54
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P6

Helvete vilken hård dom. Helt sjukt.
Citera
2015-09-18, 13:00
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Helvete vilken hård dom. Helt sjukt.

Och NMR skulle i en liknande situation där nån hyllar tex Palme klassa som folkfiende och deportera från landet trots att man skulle vara etnisk svensk.

Så om du tyckte det var hårt, tänk dig en framtid med NMR.
Citera
2015-09-18, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenquist
fel. Inte estniska. Det är ett ugriskt språk

Syftade inte på estniska. Men tack för att du "rättade" mig.
Citera
2015-09-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Att NMR presenterar luddiga lösningar utan att presentera hur man ska nå dit får väl ändå ses som ett bevis på nivån dom lagt sig.

Kan inte minnas något parti som inte är ett "enfråge" parti som presenterat en såpass dåligt underbyggt program.

Men har en stark misstanke att programmet skrevs under press och hastigt med nödlösningen att det presenteras som en "vision".

Inte ens ledande aktivister inom NMR verkar kunna förklara närmare hur dom menar med sitt partiprogram. Och det här är dom som ska leda landet vid ett övertagande?

Nej. Det har du rätt i. Skulle verkligen behövas ett mer seriöst partiprogram. Det ser i nuläget ut som något en föredetta AFA-medlem som konventerat till Hitlerdyrkan har skrivet det.
Citera
2015-09-18, 13:15
Medlem
Citat:
Lös problemet!

Då blir det en väldigt stor del som kommer avvecklas. Och vad menar du med en Ny Gryningsalban?

Nu önskar jag visserligen att Sverige hade kunnat bevara hela sitt folk med sin egen diversitet.
Men i nuläget blandar svenskor med araber,negrer och sydamerikaner i snabb takt.
Medan äldre män hämtar hem asiatiska blodsugare.
Citera
2015-09-18, 13:27
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Och NMR skulle i en liknande situation där nån hyllar tex Palme klassa som folkfiende och deportera från landet trots att man skulle vara etnisk svensk.

Så om du tyckte det var hårt, tänk dig en framtid med NMR.
Det tror jag faktiskt inte ens NMR skulle göra. Fängelse skulle det nog dock bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in