Citat:
Ursprungligen postat av
Ydrik
Om det varit någon annan än MrFool som gått i god för dig hade jag inte brytt mig öht. Hans inhopp visade emellertid att det fanns skäl för närmare granskning av ditt inbillade larm och jag medger att det var nog lite elakt att ställa så obekväma frågor.. Men dumt? Tja, säkert meningslöst i vart fall.
Åh, visste sedan tidigare att vi är motpoler i det här och nu bekräftas det med övertygande tydlighet ännu en gång. Du ger dig på två av de mera trovärdiga och sansade personerna på flashback så det säger mig att den där Ydrik och hans tankar är inget att ha, bara strunt och elakheter.
Även om vi inte får veta precis allt så delar Skaraborg2 med sig lite information till en svältfödd informationstörstande skara blandat folk.
Det där med larmet kanske vi får reda på tids nog hur och varför det utlöstes. Förutom detta så tycker jag att det är jätteintressant information att det skulle ha rört på sig en del i det aktuella området under tiden då Lisa försvann och att det eventuellt finns vittnen till detta.