Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag tyckte mest att det där med klippdockor fick en något för stor proportion i förhållande till vad vi känner till. Det kan finnas en enkel förklaring som inte har något med NB:s sexuella intresse att göra. Visst, att tända på en klippdocka är förmodligen lika normalt som att vara ihop med Berlinmuren, ingenting förvånar längre, det onormala är också normalt nuförtiden, dock så har jag svårt för att göra kopplingen klippdocka --> sexuell upphetsning --> mord.
Nej, jag tror inte att klippdockorna har med mordet att göra, inte ens en naken sådan.
Jag tror, liksom du varit inne på, att det är en närstående liten flicka som använt Stardoll, om det nu är så att han har Stardoll och det inte är några fejkprofiler av NB som florerar lite överallt.
Varför skulle det inte kunna vara dottern helt enkelt?
Hon är 14 år nu. När hon var 6-7-8-9 år kanske de fortfarande hade kontakt? Stardoll är väl för riktigt små tjejer, det är nog inget som tonåringar håller på med. Då kan det vara naturligt att även frun har Stardoll så att barnet kan leka med sin favoritgrej på alla datorer i deras hem. Det kan också vara nåt annat barn.
Eller så känner de helt enkelt bara den finska kvinna som hittade på Stardoll.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stardoll
Citat:
The game is mainly aimed at girls who are aged 7 plus, but male members are also permitted.