2015-09-17, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAAAAAB
Har inte riktigt koll på hur vägarna är, det var väldigt längesen jag körde där nere, men jag vet att vi genat ner från Vemmerlöv till tommarp en gång när vi var sena till ett dop, och då kör man väl genom Hammarlöv. Det var väl som en vanlig landsväg tror jag. Resten av biten har jag inte kört.

Men det är ju helt klart underligt hur tre tonåringar utan svenska personnummer hamnar ute i en by i nowhere. Tror inte ens mina kusinbarn kan peka ut Hammarlöv på kartan och de har bott i Trelleborg i hela sitt liv.

Ja precis, går att gena där sen kör man genom Tommarp så kommer grusvägen vidare mot Maglarp.

Tycker också det e märkligt hur dem hittat, som du säger knappt trelleborgarna känner till dem här byarna.
Citera
2015-09-17, 15:45
Medlem
Står på trelleborgsallehanda att BO är jämngammal med GM. Pojke dessutom.
Citera
2015-09-17, 15:45
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Så Dagens Våldtäkt gick till Trelleborg. Grattis!
Även jag tror att det kan röra sig om en manlig vinnare den här gången.
För vad kan polisen annars ha för anledning att inte vilja uppge kön och ålder? Troligtvis mycket ung man/pojke.
Våldtäktsmännens ålder (den ålder de själva uppgett): 16-17 år

Bingo!

"Polisen bekräftar att målsäganden är en pojke som är jämnårig med de tre misstänkta. Vilka skador han har åsamkats i samband med gärningen vill man inte uttala sig om.

– Jag kan inte gå in på det, säger kammaråklagare Jonas Martinsson."

http://www.trelleborgsallehanda.se/n...ldtaktsarende/
Citera
2015-09-17, 16:18
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trelleborg9
Bor nära Hammarlöv och hur ett gäng flyktingar hittat dit är ett mysterium. Verkligen mitt i ingenstans och inte många "stadsbor" vet var dem här byarna ligger när man säger att man är därifrån.

Hammarlöv är inget man går till varken från Trelleborg eller Maglarp.

Tror nästan dem blivit ditbjudna eller om dem snackat med nån tjej o fått reda på att hon bor där?

Hammarlöv är en liten by. skulle gissa på 20hus och gårdar.

Antagligen så är det en svensk familj som tar hand om dessa apor.

Hur jävla dumma i huvudet är dessa människor egentligen? Förstår dom inte att dessa apor är annorlunda både genetiskt och kulturellt?

Ta för i helvete inte hand om "ensamkommande". En 15-årig arab/neger är lika bestialisk som en fullvuxen.
Senast redigerad av Zloth 2015-09-17 kl. 16:22.
Citera
2015-09-17, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trelleborg9
Ja precis, går att gena där sen kör man genom Tommarp så kommer grusvägen vidare mot Maglarp.

Tycker också det e märkligt hur dem hittat, som du säger knappt trelleborgarna känner till dem här byarna.

Enligt Googlemaps så ligger det ca 6,5 km norr om färjeläget i Trelleborg = mindre än 65-75 min att gå.

Så det behövs varken en bil eller cykel för att ta sig dit.

Mitt i natten?
Nära tågrälsen?
Mina varningsklockor talar för att det är tre grabbar som har klivit av båten från Sassnitz & börjat gått norrut längst tågrälsen. Time will tell.
Senast redigerad av Azimut68 2015-09-17 kl. 16:30.
Citera
2015-09-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gowild
Jag är lite nyfiken på hur Sydsvenskan har fått reda på det eftersom det inte står något på polisens hemsida. Har tidningar tillgång till andra system?

Tidningarna har väl tillgång till Polisens diariesystem.
Citera
2015-09-17, 16:44
Medlem
dANiis avatar
"pojkar" som kommer från båten från Rostock direkt till Trelleborg, svårt och tro att dessa skulle va placerade i hem sen tidigare.

http://qet.se/2015/09/17/tre-flyktin...takt-mot-barn/
Citera
2015-09-17, 16:46
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Bingo!

"Polisen bekräftar att målsäganden är en pojke som är jämnårig med de tre misstänkta. Vilka skador han har åsamkats i samband med gärningen vill man inte uttala sig om.

– Jag kan inte gå in på det, säger kammaråklagare Jonas Martinsson."

http://www.trelleborgsallehanda.se/n...ldtaktsarende/

Jonas Martinsson påstår alltså bland annat att han inte kan gå in på var brottet inträffat.

Det kan han givetvis mycket väl göra utan att äventyra utredningen och borde också göra. Men han vill inte trots att han arbetar för allmänheten och för skattepengar. Troligtvis av några sorts skumma privatmoraliska och eller politiska skäl.

Vi har åklagare och poliser som ljuger för allmänheten om vad de kan eller inte kan göra.
Citera
2015-09-17, 16:47
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Antagligen så är det en svensk familj som tar hand om dessa apor.

Hur jävla dumma i huvudet är dessa människor egentligen? Förstår dom inte att dessa apor är annorlunda både genetiskt och kulturellt?

Ta för i helvete inte hand om "ensamkommande". En 15-årig arab/neger är lika bestialisk som en fullvuxen.

Det kan mycket väl vara en "svensk" familj som tagit hand om de "ensamkommande". Det utgår ju en saftig dusör för att ta hand om drägget. Har läst om över fyratusen per dygn och barn.
Citera
2015-09-17, 17:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det kan mycket väl vara en "svensk" familj som tagit hand om de "ensamkommande". Det utgår ju en saftig dusör för att ta hand om drägget. Har läst om över fyratusen per dygn och barn.
Tanken på att en svensk grabb fått smaka på arab-sodomi för att hans godhetsknarkande föräldrar skulle inhysa skäggbarn känns nästan för hemsk för att ens orka tänka.
Citera
2015-09-17, 17:10
Medlem
SveaBunkerns avatar
Misstänkta: Ali, Medhi och Misam

Källa: http://www.exponerat.net/tre-invandr...-i-trelleborg/
Citera
2015-09-17, 17:14
Medlem
stopthekillings avatar
Kan någon hitta bilder eller Facebook till skäggbögarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in