Citat:
Ursprungligen postat av
Theforeigner
Varför manipulerar/ljuger du???
Visst var det bröderna som drak kaffe :
Hittade detta i dag på en Facebook profil initialer AS. Hen var med MP och söka efter Lisa den 12 Juni.:
June 13 at 1:24am
De är troligtvis litauer som jobbade i ladugården läste ja . O dom satt ute och tittade på bilarna när vi åkte förbi med en kaffekopp i handen. Och vad jag kan se på en av bilderna Aftonbladet lagt ut så är fyndet på samma gård där vi parkerade bilarna i onsdags när vi skulle ut på ett fält intill o leta. O de känns ännu mer sjukt! Ja är helt tagen.
Varför ljuger du om att jag ljuger? Att ljuga är fult men att falskeligen anklaga någon annan för lögn är fulare.
Alternativt förstår du inte bättre och då är du bara sorglig.
Vad ska vi, i ditt fall, hoppas på?
Utgår man från en skriftlig källa i sin argumentation bör man ha koll på vad som de facto framgår av källan i fråga. Sedan kan vi alla göra oss skyldiga till felläsningar/logiska felslut etc, men om så är fallet får/bör man med lite ödmjukhet stå för det i stället för att gå till förfelade motangrepp.
Och visst, jag tror också att fejsboksskribenten eg menade att det var litauerna som 'drak kaffe' och jag var aningens ironisk men lögnare?; tack men nej tack för det epitetet.