Citat:
Ursprungligen postat av
antifocalBebopper
Jag får tacka för era råd och tips. Jag var på föräldramöte igår, kom dit lite sent, så jag fick stå längst bak i aulan. När mötet var över stod jag kvar och betraktade alla de andra föräldrarna när de var på väg ut. Jag slogs av hur otroligt oattraktiva de var allihopa, män och kvinnor. Jag skulle för allt i världen inte vilja träffa någon av dem på en klubb!
Hur attraktiva brukar människorna på swingklubbarna vara? Om de är helt vanliga föräldramötes-svenskar tappar jag ju nästan hela intresset för idén. Kan inte ni som har erfarenhet försöka beskriva de andras attraktionskraft? Är det individerna som attraherar, eller är det själva "förbjudna" grejen som lockar?
Hej!
Bra reflektion där.
Å andra sidan visar kanske inte småbarnsföräldrar upp sin sexigaste sida vid ett föräldramöte.
På PiH kan ni möta allt mellan himmel o jord.
Det kan vara människor där som man undrar om det inte har några spärrar eller självkritik alls och det kan vara de allra underbaraste personer ni träffat på.
Se till att frun är medveten om att första besöket kan upplevas som en katastrof, men så är det för många.
Gå dit, upplev och gå hem tillsammans.
Prata sedan om det ni upplevde och ge det en ny chans.
Ha inga förväntningar på ett himlastormande gruppsexswingande utan det kanske bara blir att ni tittar på andra och hånglar lite i ett avskilt hörn.
Försök gärna att få kontakt med ett par som ser trevligt ut och prata lite med dom.
Ni behöver inte hålla inne med att ni är nya för det märker de i alla fall.
Acceptera att ni är newbees o lite smånervösa.
Det har vi alla varit.